| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza razvrščanja stroškov kakovosti na primeru treh podjetij v dejavnosti predelave aluminija
Danijela Ravnjak, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v stalno spreminjajočem se okolju, in če želijo preživeti, morajo biti sposobna ustvarjati takšne proizvode ali storitve, ki jim konkurenca ne bo sposobna slediti. Glavna prednost podjetja je, da si ustvari ugled, kateremu bodo odjemalci zaupali in verjeli v kakovost proizvodov ali storitev. Kakovost proizvodov in storitev je glavni vir, ki prinaša podjetju dobiček ter konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji na trgu. Če pa želijo podjetja proizvajati in prodajati kakovostne proizvode ali storitve, so s tem povezani tudi stroški, to so tako imenovani stroški kakovosti poslovanja ali učinkov, ki se morajo obvladovati, podjetja pa morajo ob optimalnem višanju kakovosti skrbeti tudi za nižanje stroškov na področjih, kjer je to moč storiti. Magistrsko delo je nastalo na podlagi spoznanja, da je kakovost tista, ki omogoča podjetjem obstoj in razvoj na trgu. Z zagotavljanjem in izboljševanjem kakovosti pa se zadovoljujejo potrebe odjemalcev ter z višanjem vrednosti podjetja tudi zadovoljstvo in blagostanje vseh udeležencev podjetja. V našem delu smo se tako osredotočili na kakovost poslovanja kot tudi na stroške, ki pri tem nastanejo. Delo vsebuje teoretični in empirični del. Teoretični del je osredotočen na pojmovanje kakovosti na podlagi mnenj različnih avtorjev, izboljševanje in zagotavljanje kakovosti ter metode in orodja za zagotavljanje le-te. Opredeljeni so tudi stroški kakovosti poslovanja, ki vključujejo vrste stroškov kakovosti poslovanja, modele merjenja ter možnosti zniževanja le-teh. V empiričnem delu smo se osredotočili na proučevanje celovitega obvladovanja kakovosti treh izbranih podjetij v dejavnosti predelave aluminija, katerih imena niso razkrita. Glavni namen je proučiti prakso vodenja kakovosti in sistem razvrščanja stroškov kakovosti poslovanja v izbrani dejavnosti ter ugotoviti enakosti in razlike med posameznimi podjetji. Glavna ugotovitev magistrskega dela je, da se sistem razvrščanja stroškov kakovosti nanaša na posamezno podjetje in ne na dejavnost poslovanja podjetij. Prav tako tudi, da podjetja običajno razvrščajo stroške kakovosti poslovanja na preventivne stroške (to so stroški preprečevanja nastanka napak), stroške ocenjevanja in nadzora ter notranje oziroma zunanje izgube podjetja.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, ISO standardi, EFQM model, stroški kakovosti
Objavljeno: 20.11.2015; Ogledov: 824; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1002,54 KB)

2.
PRESOJA NOTRANJIH KONTROL PRI OBRAČUNU PLAČ NA PRIMERU PODJETJA SIMFIN D.O.O.
Danijela Ravnjak, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov, in sicer teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo preučili sistem notranjih kontrol in obračuna plač. Teoretična spoznanja smo uporabili na praktičnem primeru. Na primeru podjetja Simfin, d. o. o., smo izvedli praktični del diplomskega seminarja. Preučili smo potek obračuna plač podjetja Simfin in kje se lahko v tem postopku pojavljajo težave. Opredelili smo logične in programske notranje kontrole na vseh ravneh obračuna plač in preučili pomembnost notranjih kontrol. Na vseh ravneh obračuna plač smo opredelili kontrolne cilje, pomembna tveganja in kontrole ter poizkušali podati predlog izboljšav. Ugotovili smo, da ima podjetje Simfin, d. o. o., sistem notranjih kontrol zasnovan tako, da kontroliranje poteka sproti in nemoteno. Oseba, ki obračunava plače, nosi celotno odgovornost za morebitna nepravilna izplačila plač ali morebitne napake v zvezi s stroški plač. Za notranje kontrole, ki smo jih preučili, smo ugotovili, da so ustrezno zasnovane in da delujejo na način, ki zagotavlja preprečevanje, odkrivanje in odpravljanje napak in prevar.
Ključne besede: sistem notranjih kontrol, notranje kontrole, kontrolni cilji, obračun plač, stroški plač
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 2442; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici