| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČITELJEVA REFLEKSIJA POUKA
Daniela Bedernjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava učiteljevo refleksijo pouka in njeno razvitost oziroma razširjenost v praksi. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljen je tudi pojem refleksija ter so opisani njena vloga, pomen, vrste in pristopi, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Predstavljene so tudi ugotovitve empiričnega raziskovanja refleksije pouka v neposredni vzgojno-izobraževalni praksi, ki osvetljujejo pogostost, način, korist in vsebino te dejavnosti učiteljev, razlike glede na delovno dobo učiteljev in razlike glede zaposlitev učiteljev v osnovni ali srednji šoli.
Ključne besede: refleksija, refleksivni učitelj, refleksija v akciji, refleksija o akciji, učiteljev dnevnik, portfelj, izobraževalni proces, učitelj
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 5571; Prenosov: 943
.pdf Celotno besedilo (802,05 KB)

2.
VPLIVI DIDAKTIČNIH IGER NA UČENJE SLOVNICE PRI POUKU NEMŠKEGA JEZIKA
Daniela Bedernjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Moja diplomska naloga obravnava vplive didaktičnih iger na učenje slovnice pri nemškem jeziku kot tujem jeziku in primerjavo učnih ur z oziroma brez uporabe didaktičnih iger. V teoretičnem delu so osvetljena temeljna teoretična spoznanja, definicija termina didaktična igra, njeni elementi, funkcije ter igre, ki so primerne za poučevanje slovnice. Na kratko sem pojasnila tudi termin trpnika, ker sem to slovnično kategorijo poučevala v razredu. V diplomski nalogi so zapisana tudi spoznanja, pridobljena na podlagi praktične raziskave. Vsebujejo ugotovitve o uporabnosti didaktičnih iger pri poučevanju slovnice in rezultate primerjav s klasičnim poukom. Tako najdete odgovore na vprašanja glede uporabe, priljubljenosti in uspešnosti didaktičnih iger pri poučevanju slovnice.
Ključne besede: nemščina kot tuji jezik, srednja šola, slovnica pri pouku, trpnik, didaktične igre, igre za poučevanje slovnice, igre vlog, igre s pravili, konstrukcijske igre
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 5250; Prenosov: 556
.pdf Celotno besedilo (3,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici