| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje v podjetju Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o.
Damjan Kramer, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo sprva predstavili motivacijske teorije in motivacijo za izobraževanje umestili med različne človekove potrebe. Seznanili smo se z motivacijskimi teorijami, ki so jih tekom zgodovine razvili različni strokovnjaki s področja sociologije in ki vsaka na svoj način opredeljujejo pojem motivacije. Med drugimi so se s svojimi raziskavami v zgodovino zapisali Maslow, Herzberg in Fromm, čigar teorije so še dandanes temelj marsikateri motivacijski aktivnosti. Njihove teorije temeljijo na motivacijskih aktivnostih, ki so gonilo pri zadovoljevanju različnih človeških potreb. Motivacijo za izobraževanje na podlagi navedenih raziskav uvrščamo med višje oz. psihološke človekove potrebe, ki nastopijo po zadovoljitvi nižjih ali fizioloških potreb. Sprva smo s pomočjo intervjuja z vodstvom podjetja predstavili obstoječe stanje direktnega uvajanja novih kadrov na tipičen način, ki se pojavlja v majhnih podjetjih, namreč, da vodstvo samo prenese potrebno znanje na zaposlenega. Ugotovili smo, da se podjetje Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o. spopada s prenekatero težavo, povezano s kadrom. Kot najbolj moteče dejavnike smo izpostavili pomanjkanje komunikacijskih sposobnosti, slabo znanje tujih jezikov, slabo poznavanje tehnologije in programske opreme, strah pred neznanimi situacijami itd. Ugotovili smo tudi, da vodstvo v glavnem ugotavlja pomanjkanje težnje k samoizpopolnitvi in pridobivanju novega znanja pri zaposlenih. V raziskovalnem delu smo izvedli intervjuje s štirimi zaposlenimi omenjenega podjetja ter preko odgovorov na zastavljena vprašanja dobili odgovore, ki kažejo na zaznavanje pomanjkanja motivacije za izobraževanje s strani vodstva. Glede na zaznani konflikt interesov smo vodstvu podali možne rešitve za izboljšanje stanja v podjetju.
Ključne besede: motivacijske teorije, majhno podjetje, samoizpopolnitev, financiranje izobraževanja, osebni pristop
Objavljeno: 25.10.2016; Ogledov: 540; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici