| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 762
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
Lara Belšak, 2021, diplomsko delo

Opis: Trg postaja vedno bolj nasičen s konkurenčnimi izdelki, zato morajo podjetja iskati načine, da prepričajo obstoječe ter možne stranke za nakup njihovega izdelka ali storitve. Odjemalcem je na voljo velika ponudba konkurenčnih izdelkov, povpraševanje po njih pa je vedno manjše. Glavni cilj vsakega podjetja je, da privabi nove kupce in obdrži obstoječe ter da s prodajo izdelkov ali storitev ustvari dobiček. Zato se podjetja odločajo za pospeševanje prodaje, saj s tem lažje preživijo na trgu in prepričajo kupce, da izberejo njihov izdelek ali storitev namesto konkurenčnega. To lahko dosegajo z različnimi metodami pospeševanja prodaje, in sicer s kuponi, s popusti, z darili, garancijami, degustacijami. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo predstavili osnovni problem, namen, cilje ter zastavljene hipoteze, ki jih bomo v diplomskem projektu preverili. V drugem poglavju bomo predstavili, kaj pravzaprav pospeševanje prodaje je, kakšni so nameni in cilji pospeševanja prodaje ter kakšne načine ločujemo. Pojasnili bomo tudi prednosti in slabosti pospeševanje prodaje v podjetju ter načine, s katerimi lahko podjetja vrednotijo rezultate. V tretjem poglavju bomo opisali tri skupine metod pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju bomo predstavili podjetje Bioterme Mala Nedelja. V petem poglavju bomo pojasnili, kako v Biotermah Mala Nedelja pospešujejo prodajo. V zadnjem poglavju pa bomo opravili intervju, s katerim bomo pridobili podatke za zastavljene hipoteze, ki jih bomo v sklepnem delu potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredno pospeševanje prodaje, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 23; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
Nabavno poslovanje v podjetju Košaki tmi d. o. o.
Lea Jug, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih se vsako podjetje zaveda, da je izjemnega pomena uspešno nabavno poslovanje. S tem lahko samo podjetje veliko privarčuje in s tem ustvarja večji dobiček. Dejstvo je, da se nabavne cene oblikujejo na podlagi stroškov z nabavo ustreznega materiala in seveda še ostalih stvari, ki so potrebne za izdelavo. Če si podjetje prizadeva znižati te stroške, lahko veliko prihrani in ravno iz tega izhaja, da je nabavno poslovanje eden ključnih procesov. V teoretičnem delu diplomskega projekta bomo predstavili pojem nabavnega poslovanja, osnovne naloge, predstavili bomo organizacijske oblike nabavnega poslovanja. Potem bomo podrobneje spoznali sam nabavni proces, ki vključuje določene korake oziroma faze samega procesa. Opisali bomo tudi sodelovanje nabavnega oddelka z drugimi oddelki v podjetju. Nadalje bomo prešli na praktičen del diplomskega projekta, kjer bomo predstavili podjetje Košaki TMI d. o. o. in pojasnili nabavno poslovanje v podjetju Košaki TMI d. o. o. Največji poudarek bomo dali samemu nabavnemu procesu v podjetju Košaki TMI d. o. o. in podrobno opisali posamezne faze v procesu. Delo diplomskega projekta pa bomo zaključili s predlogi za izboljšanje nabavnega poslovanja v podjetju Košaki TMI d. o. o., ki bodo izhajali iz spoznanj teoretičnega in praktičnega dela diplomskega projekta.
Ključne besede: nabava, nabavno poslovanje, podjetje, nabavni proces, nabavni oddelek.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 184; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
Nabavni proces v izbranem podjetj
Nives Vantur, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih se nabava v podjetju spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja v proizvodnih podjetjih za to dejavnost. Če upoštevamo finančna sredstva, ki so ponavadi povezana s pripravo in uresničevanjem nabavnih odločitev, ni to nič nenavadnega. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija lahko veliko pripomore k uspešnemu poslovanju podjetja. Zaradi izvajanja izboljšav v managementu razvoja izdelkov, proizvodnje in logistike se je v številnih podjetjih pokazala potreba po izboljšanju odnosov z dobavitelji, tako da bi za razvoj izdelkov potrebovali manj časa, prešli na dobavo ravno ob pravem času in brez napak pri novih in sedanjih vhodnih sestavnih delih. Nabavni oddelek je posrednik, ki prevzema tovrstne dogovore z dobavitelji in nadzoruje njihovo izpolnjevanje.
Ključne besede: nabava, nabavni oddelek, poslovanje, dobavitelji, nabavni proces, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 130; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

4.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
Monika Fartek, 2020, diplomsko delo

Opis: Tržno komuniciranje je v današnjem času prisotno vedno in vsepovsod. Navadili smo se na konstantno prejemanje informacij in nenehni izpostavljenosti oglasom. Zato ne gre več za vprašanje, ali naj podjetje uporablja tržno komuniciranje, ampak gre za vprašanje, kako naj posamezno podjetje uporablja tržno komuniciranje, da bo izstopalo iz množice in tako postalo prepoznavno. V delu diplomskega projekta smo preučili teorijo marketinga. Podrobneje smo preučili in predstavili tržno komuniciranje. S pomočjo pridobljenega znanja smo preučili tržno komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o. Po kratki predstavitvi podjetja smo razčlenili in predstavili tržno komuniciranje. V okviru praktičnega dela diplomskega seminarja smo opravili anketo. Ugotovili smo, da ima podjetje Spar Slovenija d. o. o. zelo razvito in učinkovito tržno komuniciranje.
Ključne besede: tržno komuniciranje, podjetje Spar Slovenije d. o. o., blagovne znamke
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 115; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

5.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 84; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Poslovna pogajanja v arabskih deželah
Katja Deželak, 2017, magistrsko delo

Opis: Ljudje se sporazumevajo in hkrati usklajujejo mnenja. Prav tako, pa se vsakodnevno tudi pogajamo. Pri pogajanjih morata sodelovati dve ali več oseb, kateri želita pridobiti stvar, ki jo potrebujeta, po najnižji možni ceni. Pogajanja skozi leta postajajo vse bolj pomembna, zato jim podjetja pripisujejo vse večji pomen. V pogajanjih mora ena stran nekaj dati, da zato tudi nekaj dobi. Do pogajanj pride, ko ena stran ima nekaj, kar druga stran želi imeti. Potekajo zaradi različnih si ciljev in interesov obeh strani, katere pa morata predhodno opredeliti. Za uspešna pogajanja je potreben dober pogajalec, pri katerem so pomembna njegove izkušnje, osebnost, znanje in dobro razvite komunikacijske sposobnosti. Vpliv kulture na pogajanja je velik. Z poznavanjem kulture nasprotne strani, lahko pogajalec maksimalno izkoristi svoj položaj in naredi pogajanja uspešna. Na mednarodna pogajanja se je potrebno dobro pripraviti. Faza priprava na pogajanje je pomembna, saj v tej fazi pogajalec spozna kulturo nasprotne strani, njihove največkrat uporabljene strategije, njihovo nebesedno komunikacijo, ter ostale dejavnike, ki lahko vplivajo na rezultat pogajanj. Pogajalec, ki je dober v pogajanjih vedno izbere srednjo pot, kar pomeni, da ne poizkuša se pogajati, kot domačin, ampak s pomočjo opazovanja skuša razumeti, kako se pogajajo v deželi, kjer je doma nasprotna pogajalska stran. Neizkušen pogajalec lahko podjetju naredi veliko škode s svojim ne znanjem, ne poznavanjem kulture nasprotne strani in premalo pripravljenosti na pogajanja. V magistrskem delu so prikazane razlike med Arabskimi deželami, Slovenijo in ZDA kot pogajalci. Navedene so značilnosti in lastnosti, s katerimi se mora seznaniti mednarodni poslovnež, ki posluje z Arabskimi deželami. Opredelila sem tudi njihovo družbeno in kulturo okolje, vpliv Islama in podala nasvete, ki so pomembni, pri sklepanju posla z Arabskimi poslovneži.
Ključne besede: pogajanja, pogajalec, mednarodna pogajanja, Arabske deželE
Objavljeno: 19.03.2021; Ogledov: 78; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 129; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

8.
Marketinško komuniciranje v volilni kampanji na lokalnih volitvah
Klavdija Hötzl, 2020, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je pomemben del volilne kampanje. Z njegovo pomočjo namreč politiki in njihova ekipa kreirajo volilno kampanjo, njene strategije in načine, kako bodo prepričali volivce, da se odločijo za njih. Pomembno je, kako politik z volivci komunicira, saj jim na ta način sporoča svoje namene in cilje za prihodnost, zakaj je prav on njihova najboljša izbira in katere spremembe želi vnesti. Zadnje čase igrajo pri tem veliko vlogo družbena omrežja, na katere se praktično seli velik del kampanje in komuniciranje z volivci. Tovrstne aktivnosti namreč politikom omogočajo neposredno komunikacijo z ljudmi, ki jim tudi takoj dajo povratne informacije. Sama podoba kandidata v očeh volivcev namreč zelo vpliva na njihovo odločitev. In prav zaradi tega je treba veliko pozornosti namenjati kandidatovemu vedenju – kaj s svojimi besedami in kretnjami sporoča volivcem ter kako verodostojen in resen deluje v njihovih očeh. Volilna kampanja ima torej velik vpliv na odločitev volivcev, ni pa edini dejavnik, ki vpliva nanje. Veliko je odvisno tudi od gospodarske situacije ter družbenega in političnega okolja, zaradi česar pride do določenega izida. Študija, ki sem jo izvedla v okviru magistrskega dela, se nanaša na lokalne volitve v Mariboru leta 2018 in na kampanjo kandidata in takratnega župana dr. Andreja Fištravca. Slednji v začetku volilne kampanje ni imel veliko podpore, saj je po javnomnenjski raziskavi velik odstotek vprašanih povedal, da ga zagotovo ne bi ponovno volili. Kljub temu mu je z različnimi pristopi in aktivnostmi v času volilne kampanje uspelo dvigniti podporo med volivci in se jim prikazati v pozitivni podobi ter kot povsem dostopna oseba.
Ključne besede: volilna kampanja, marketinško komuniciranje, dr. Andrej Fištravec, volitve, družbena omrežja
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 202; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

9.
Oblikovanje spletne prodajalne oblačil
Niko Ploj, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt povzema projekt vzpostavitve spletne prodajalne oblačil. Zaradi prednosti, ki jih ponuja, tovrstna ponudba velja za izjemno priljubljen način kupovanja, kar pa pomeni poslovno priložnost za posameznike, katere takšno poslovanje zanima. V projektu želim prikazati, kako se lotiti vzpostavitve spletne prodajalne, saj oblikovanje le-te ne predstavlja samo njenega lansiranja na splet, ampak od nas pred prvim naročilom zahteva predhodno analiziranje, sprejemanje odločitev in natančno organizacijo. V diplomskem projektu je predstavljena pot, ki nas pripelje do lansiranja spletne prodajalne na trg, vsaka sprejeta odločitev na njej pa je lahko ključna za končen uspeh našega poslovanja. Ko je prodajalna na spletu aktivna, naše delo še ni zaključeno, saj je konkurenca na trgu z oblačili velika in še prehitro se lahko zgodi, da nas potencialni kupci v množici ponudnikov ne bodo opazili, če nismo inovativni in vselej v prednosti pred ostalimi. Zato sem na koncu svojega projekta predstavil tudi, kako pristopiti k oglaševanju, saj bodo iz konkurence najbolj izstopali tisti, ki bodo v posel vlagali več resursov, predvsem pa volje in dela v oglaševanje in predstavljanje prodajalne na trgu.
Ključne besede: spletna prodajalna, oblikovanje, oglaševanje
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 160; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (545,03 KB)

10.
Trendi na modnih revijah
Špela Perdigal, 2020, diplomsko delo

Opis: Modne revije so pomemben dogodek, na katerem modni oblikovalci predstavijo svoje kolekcije kupcem, medijem in splošni javnosti. Modne revije se prilagajajo trenutnim trendom in so odraz družbe in njene kulture. Delo diplomskega projekta zajema pet poglavij. Na začetku je definirana moda in predstavljena modna industrija. Nato je poudarek na modnih revijah. Najprej je na kratko opisana zgodovina modnih revij, ki ji sledita predstavitev obstoječih vrst modnih revij in opis največjega modnega dogodka – tedna mode. V četrtem poglavju so s pomočjo primerov iz prakse opisani največji trendi, ki jih je možno zaslediti na trenutnih modnih revijah. Na koncu je opisana prihodnost modnih revij.
Ključne besede: moda, modna industrija, modna revija, teden mode, modni trendi
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 135; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.4 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici