| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DOSTOPNOST PODATKOV JAVNE UPRAVE
Boris Ovčjak, 2011, diplomsko delo

Opis: V nalogi predstavljamo koncept odprtih podatkov javne uprave in izbrane realizacije, ki na tej ideji temeljijo. Poleg predstavitve smo navedli tudi nekaj rešitev, ki v svetu že postavljajo nove mejnike na področju odprtih podatkov, na čelu z ameriško rešitvijo Data.gov. Za vsako realizacijo smo izvedli podrobno analizo in tako predstavili različne pristope, ki jih posamezne države izbirajo za dosego cilja odprtih podatkov javne uprave. Ker pomembno vlogo pri uresničevanju cilja dostopnosti podatkov igra uporaba informacij, smo navedli tudi nekaj aplikacij, ki temeljijo na objavljenih zbirkah in predstavljajo zgled približanja podatkov široki javnosti. Po tem zgledu smo izdelali tudi rešitev za Slovenijo in tako skušali uporabo odprtih podatkov prikazati tudi v slovenskem prostoru.
Ključne besede: odprti podatki, odprta vlada, podatki javne uprave, realizacije podatkov javne uprave, spletne sestavljanke, spletne aplikacije, spletno usmerjena arhitektura
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1651; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (12,28 MB)

2.
RAZVOJ SPLETNIH APLIKACIJ S HTML5
Matej Krajnc, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene novosti, ki jih prinaša nov predlog za standard HTML5, obdelane so bistvene razlike med starejšim HTML-standardom in novim HTML5-predlogom, prednosti in slabosti. Bistvena razlika med starejšim standardom in novim predlogom za standard je v sami zgradbi oz. strukturi spletne aplikacije. HTML5 uporablja nove strukturne elemente. V samem HTML-ju ni bilo mogoče prikazati medijev, iger in animacij. HTML5 pa že v osnovi omogoča prikazovanje medijev, iger in animacij, kar pomeni, da bi lahko le-ta v prihodnosti popolnoma izpodrinil Flash. Na kratko je predstavljen tudi nov CSS3-slog, ki se uporablja skupaj s HTML5. Vse novosti, ki jih prinašata CSS3 in HTML5, so prikazane s praktičnim primerom spletne aplikacije.
Ključne besede: HTML5, Flash, CSS3, JavaScript, canvas.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1845; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

3.
4.
How do emotions impact mobile services acceptance?
Boris Ovčjak, Marjan Heričko, Gregor Polančič, 2016, pregledni znanstveni članek

Opis: Mobile data services have been rapidly developing and expanding in the recent years; therefore many studies focus on researching their acceptance and use in general or by observing different viewpoints. One of these is emotions, which influence our beliefs and attitudes that impact our decisions and actions. The objective of our research was therefore to explore the field of mobile data services acceptance in regard to emotional factors. We performed a systematic literature review of emotional concepts and their relationships, provided by 43 primary studies. Consequently, our study includes an aggregation of emotional factors obtained from related and reviewed literature, with their definitions and the extent of their usage. Furthermore, it analyses the proportion of emotional factors against all acceptance-related factors as well as the extent of their use through time. Our study tries to guide future work by aggregating the relations that include at least one emotional factor and by providing the rate of their significance. Finally, the study tends to determine the viability of the emotional factors by observing their direct influences on users’ intention and proposes a generic theoretical model for supporting future mobile services research.
Ključne besede: mobile services, studies
Objavljeno: 15.06.2017; Ogledov: 269; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
RAZVOJ APLIKACIJ S PLATFORMO WINDOWS PHONE 8 IN PRIMERJAVA Z RAZLIČICO 7
Jurij Bugarin, 2015, diplomsko delo

Opis: Dandanes si ne predstavljamo več vsakdanjika brez pametne mobilne naprave, predvsem telefona. Nekaj časa je bila to samo ena od kategorij telefonov, sedaj pa je prevladujoča oz. sploh ne govorimo več o kategoriji, ampak o napravi, za katero se v splošnem že predvideva in pričakuje, da je pametna. Seveda je zaradi tako številčne uporabe in vedno večje zmogljivosti strojne opreme ter zaradi novih platform zahteva po mobilnih aplikacijah velika. Skozi razvoj novih platform se spremni tudi način razvoja aplikacij. Ta razvoj bomo opisali v diplomski nalogi, podali malo zgodovine in ga osvetlili z vidika razvijalca. Razvili bomo aplikacijo, s katero bomo ugotovili razlike v razvoju na platformi Windows Phone družine različice 8 v primerjavi z različico 7. Za aplikacijo smo si izbrali preprost program za upravljanje s kamero, ki bo imel funkcije, ki jih omogoča trenutno uporabljena platforma, v kateri bomo aplikacijo razvijali. Sproti bomo vse ugotovitve tudi zapisali.
Ključne besede: Windows Phone 8.1, Windows Phone 7, Silverlight, mobilna aplikacija, razvojna platforma, razvoj mobilne aplikacije, pametni telefon, mobilna kamera
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 811; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici