| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA IKT ZA LOBIRANJE PRI MENEDŽMENTU
Boris Mikać, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na menedžerje, saj smo mnenja, da so specifična znanja, ki odlikujejo uspešne in dobre menedžerje, kompatibilna s prakso učinkovitega lobiranja. Ključnega pomena bo prepletenost socialnega mreženja in razvoja IKT (informacijsko-komunikacijske tehnologije) pri lobiranju. Zato je pomembno pogledati, kako zapleteno je novodobno lobiranje in kdo vse ima možnosti učinkovito in uspešno lobirati. Opisovali in raziskovali smo, ali so znanja sodobnih menedžerjev uporabna pri procesu lobiranja. V nadaljevanju smo predstavili ključne točke uradne zakonodaje na področju lobiranja in kulture razmišljanja o procesu lobiranja. Ni dovolj zgolj razvoj zakonov in okvirjev lobiranja v svetu, potrebno je prilagoditi vrednote in kulturo, ki bo na lobiranje gledala pozitivno ter s tem omogočila širšo uporabo. Na koncu smo s pomočjo kvalitativne metode raziskovanja preučevali uporabo IKT pri lobiranju in vlogo menedžmenta pri lobiranju v slovenskih podjetjih. Na podlagi tega smo sestavili standardiziran intervju, s katerim smo slovenska podjetja povpraševali o uporabi lobiranja in vloge IKT. Vse dobljene anonimne rezultate smo preučili in analizirali ter na njihovi podlagi sprejeli ali ovrgli zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: lobiranje, interesne skupine, lobi, menedžment, IKT.
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 543; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1009,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici