| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN IN VLOGA OPREDELJEVANJA TEMELJNIH STRATEGIJ
Boris Šuen, 2013, magistrsko delo

Opis: Beseda strategija je zgodovini človeštva poznana že vrsto let. V osnovi opredeljuje plan, kako bomo dosegli naš cilj. Besedo strategija uporabljamo na najrazličnejših področjih; v vojski, politiki, šoli, na delovnem mestu ter tudi v vsakdanjem življenju. Vse večji pomen pa beseda strategije pridobiva v poslovnem okolju, v podjetjih. Opredeljevanje temeljnih strategij je v današnjem času izrednega pomena. Dobro zasnovana temeljna strategija bo namreč skrbela za to, da bo podjetje vedno dinamično in bo uspešno poslovalo. Temeljna strategija nam daje odgovor na vprašanja na katerem trgu bomo konkurirali, kako naj vstopimo na trg in kakšna naj bo ekonomska logika podjetja. Pri oblikovanju temeljne strategije moramo torej natančno proučiti vse te dejavnike in na podlagi analiz zasnovati optimalno temeljno strategijo, ki nas bo vodila do zastavljenega cilja. V magistrski nalogi smo se osredotočili na pomen in vlogo opredeljevanja temeljnih strategij. Tako smo v teoretičnem delu predstavili vrste strategij, ki jih podjetja najpogosteje uporabljajo. Ker so temeljne strategije za podjetja kot ¨zvezde vodnice¨ smo prav njim posvetili največji pomen. Ob tem smo opredelili in prikazali tudi postopek oblikovanja temeljnih strategij. Ker pa se zavedamo, da temeljna strategija ni le nek pojem in je na temeljni strategiji potrebno veliko delati, smo proučili tudi ocenjevanje, izbiro in uresničevanje strategij. V empiričnem delu magistrske naloge pa smo želeli ugotoviti kakšen pomen dajejo slovenska podjetja temeljnim strategijam. Zanimalo nas je predvsem to, kakšno vlogo imajo za njih temeljne strategije, katere vrste temeljnih strategij se trenutno najbolj uporabljajo, kako podjetja sledijo svojim temeljnim strategijam, ali in kako jih ocenjujejo ter kako je s planiranjem in uresničevanjem temeljnih strategij. Ker pa lahko na temo temeljne strategije najdemo veliko teoretičnega gradiva, nas je zanimalo tudi to, ali so potrebna predhodna znanja, da lahko oblikujemo temeljno strategijo v podjetju.
Ključne besede: strategija, temeljna strategija, oblikovanje strategij, ocenjevanje strategij, uresničevanje strategij, slovenska podjetja, raziskava.
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 3036; Prenosov: 384
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
POMEN POGAJANJ ZA DOSEGANJE ZASTAVLJENE POLITIKE PODJETJA
Boris Šuen, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo v začetnih poglavjih predstavili podjetje. Proučili smo kako priti od ideje do podjetja in kako pomembna je politika podjetja, da postanemo uspešen podjetnik. Ugotovili smo, da se v vsakem podjetju več ali manj pogaja, zato smo več pozornosti posvetili pogajanjem. Opredelili smo, kaj so pogajanja in ugotovili, da se pogajamo skoraj vsi in to vsakodnevno. Predstavili smo, kako se pripravimo na pogajanje, kako pomembno je, da imamo točno določene cilje, ki jih zasledujemo. Ljudje smo različni in zato je pomembno, da pri kakovostnih pogajanjih izberemo informacije o našem nasprotniku in na podlagi njih, izberemo primerno strategijo pogajanj. Dotaknili smo se tudi pomena časa pri pogajanjih in ugotovili, da ob pomanjkanju časa priprave na pogajanje, naša pogajanja niso uspešna. Natančno smo predstavili potek pogajanj, opredelili najrazličnejše strategije in taktike, s katerimi uresničujemo našo politiko podjetja. Da pa bi bil diplomski seminar kakovostnejši in razumljivejši smo ga podkrepili s praktičnim primerom. Proučevali smo podjetje Glaso d.o.o. iz Trzina, katerega osnovna dejavnost je proizvodnja in trgovina s kemičnimi izdelki. Predstavili smo osnovne značilnosti podjetja in njihovo politiko podjetja. Na terenu smo bili priča njihovim poslovnim pogajanjem in tako ugotovili, da se pogajalci podjetja na najboljši možni način trudijo, da izpolnjujejo politiko podjetja. Ob koncu smo spoznali, da je čas, ki ga pogajalci porabijo za pogajanje, nekako največja težava pri pogajanjih. Opozorili smo na napake in predlagali nekaj izboljšav, ki bi podjetje naredile še uspešnejše.
Ključne besede: podjetje, politika podjetja, pogajanje, strategija, taktika, pogajalski stil, pogajalci, priprava na pogajanje, potek pogajanj, sodelovanje, partnerstvo, podjetje Glaso d.o.o.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1634; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (633,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici