| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI BONTON IN ZAZNAVE KUPCEV V PODJETJU KOMPAS SHOP D.O.O.
Bojana Strnad, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo želeli predstaviti in seznaniti bralca s pomenom poslovnega bontona v prodajnem procesu. Najpomembnejši dejavnik vsakega podjetja so zaposleni in njegove zmožnosti, sposobnosti, znanje, veščine, izobrazba itd. Podjetja, ki želijo ostati konkurenčna na trgu in uspešna, morajo slediti razvoju ter novostim. Podjetje Kompas shop d.o.o. skrbi za razvoj usposobljenosti kadrov ter strmi k temu, da svoje zaposlene dodatno usposablja in izobražuje. V prvem delu diplomske naloge smo podrobneje predstavili poslovni bonton v prodajnem procesu in prodajno vedenje. Vsebino smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali poslovno komuniciranje, odnose s strankami, urejenost delovnega okolja, poslovna oblačila, programe usposabljanja in usposabljanje zaposlenih. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz opisa okolja obravnavanega podjetja Kompas shop d.o.o. Opisali smo organizacijo družbe, zaposlene ter usposabljanje zaposlenih v podjetju Kompas shop d.o.o. Predstavili smo model, ki prikazuje stanje obstoječega modela usposabljanja v podjetju Kompas shop d.o.o. Na podlagi anketnega vprašalnika smo opravili raziskovalni del diplomske naloge, s katerim smo želeli ugotoviti, kako zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev vplivata na prodajni proces. Na osnovi ugotovitev smo pripravili model usposabljanja prodajnega osebja v podjetju Kompas shop d.o.o. Model temelji na zdravem sistemu tekmovalnosti, ki bo imel učinek na zvišanje prodaje, kar posledično pomeni boljši poslovni rezultat podjetja in boljše prihodke prodajnega osebja.
Ključne besede: poslovni bonton, usposabljanje, model usposabljanja, kupec, prodajno osebje, prodaja
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 1277; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici