SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzroki in posledice padcev : (diplomsko delo)
Alenka Prah, 2008, diplomsko delo

Objavljeno: 27.11.2008; Ogledov: 3827; Prenosov: 829
.pdf Polno besedilo (259,17 KB)

2.
3.
4.
5.
Vpliv stila vodenja na zadovoljstvo zaposlenih : diplomsko delo
Helena Jus, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: vodenje, stili vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija
Objavljeno: 14.01.2009; Ogledov: 5736; Prenosov: 1849
.pdf Polno besedilo (699,86 KB)

6.
Komuniciranje medicinske sestre s pacientom po telefonu : (diplomsko delo)
Katja Volmajer, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomen komuniciranja v osebnem in poklicnem življenju je vedno bolj v ospredju. Uspešna komunikacija je še posebej pomembna v določenih poklicih, kamor lahko prištevamo tudi poklic medicinske sestre. Uspešna komunikacija vodi do boljših in višje postavljenih standardov nudenja zdravstvene oskrbe ter večjemu zadovoljstvu bolnikov in zdravstvenih delavcev. Namen diplomskega dela je obravnavanje osnov komuniciranja in komunikacijskega procesa v zdravstveni negi, komuniciranja po telefonu in etične dileme v procesu komuniciranja. V drugem delu je prikazana analiza telefonskih klicev v Ambulanti dr. Lovše. Analiza telefonskih klicev je pokazala, da od vseh klicev, ki jih bilo 68, je kar 48 ali 70,5% klicev namenjenih medicinski sestri. Največkrat pacienti kličejo v ambulanto zato, da bi se naročili na pregled pri zdravniku. Največ klicev v ambulanto je med 8.00 – 8.30 uro. V tretjem delu diplomske naloge so na osnovi analize zbranih podatkov priporočila za spremembe in za izboljšanje kakovosti komuniciranja s pacientom.
Ključne besede: medicinske sestre, komuniciranje, telefon, pacienti, zdravstvena nega
Objavljeno: 10.02.2009; Ogledov: 3118; Prenosov: 569
.pdf Polno besedilo (335,31 KB)

7.
8.
Pacientove pravice in dolžnosti : zbornik predavanj
2009, zbornik

Ključne besede: pacienti, pravice, dolžnosti, varstvo osebnih podatkov
Objavljeno: 09.06.2009; Ogledov: 5046; Prenosov: 909
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

9.
Motivacija v sodobnem vodenju
Helena Božič, 2009, diplomsko delo

Opis: Ljudje smo si različni, zato ni enega in edinega načina, kako motivirati zaposlene. Naloga vodje oz. vodstva podjetja je, da zaposleni dobro opravijo svoje delo. Zato morajo ugotoviti, kaj je za zaposlene pri delu pomembno, kaj jih motivira k boljšem doseganju ciljev. Za dosego tega morajo vodilni v podjetju znati motivirati zaposlene, tako bodo ti opravljali svoje delo boljše, kakovostnejše ter z večjo prizadevnostjo. V diplomskem delu smo želeli predstaviti pogled na obstoječe motivacijske teorije, dejavnike motiviranja. Prikazali smo načine motiviranja medicinskih sester za delo in njihovo pomembnost pri vsakdanjem delu, kakor tudi vodenje, teorije vodenja, modele in stile vodenja. Predstavili smo nekatere elemente sodobne zdravstvene nege, ki jih morajo medicinske sestre vključevati v svoje delo za izboljšanje kakovosti zdravstvene nege in približevanje stroki. Prikazali smo načine vodenja v zdravstveni negi. Diplomska naloga je teoretična in temelji na deskriptivni metodi dela. Pregledali in analizirali smo številno aktualno domačo in tujo literaturo, vire smo črpali iz revije ˝Obzornik zdravstvene nege˝, iz različnih zbornikov predavanj, ter internetne vire na temo zdravstvene nege in motivacije medicinskih sester. Literaturo smo kritično analizirali.
Ključne besede: Motivacija, motivacijske teorije, vodenje, stili vodenja, vodenje v zdravstveni negi.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2745; Prenosov: 788
.pdf Polno besedilo (338,08 KB)

10.
Zadovoljstvo zaposlenih v Zdravstvenem domu Slovenska Bistrica
Brigita Špes, 2009, diplomsko delo

Opis: Na zadovoljstvo pri delu deluje mnogo dejavnikov, ki izhajajo iz konkretnega delovnega okolja. So rezultat ocene dela ali doživljanja pri delu. Le zadovoljni zaposleni so lahko tudi uspešni in prispevajo k kakovosti dela. Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti kako so zaposleni zadovoljni z delovnimi pogoji, kakšno je medsebojno komuniciranje, pretok informacij, kako so zadovoljni z rezultati dela in kakšno motivacijo jim predstavlja plača in druge vrednote. V anketi je sodelovalo 64 od 84 zaposlenih v zdravstvenem domu. Za potrebe raziskave smo razvili vprašalnik »Merjenje zadovoljstva zaposlenih v Zdravstvenem domu Slovenska Bistrica« v povezavi z ISO standardom kakovosti. Podatke smo obdelali s pomočjo programa Excel, določitvijo absolutnih frekvenc in mediane. Povprečna ocena zadovoljstva zaposlenih je bila 3,6, kar smo ocenili kot dobro. Rezultati so nam pokazali na katerih področjih moramo ukrepati, da bomo ob povečanem zadovoljstvu dosegli povečano učinkovitost zaposlenih in posledično zadovoljstvo pacientov.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, kakovost v zdravstvu, komunikacije, zdravstveni dom.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2342; Prenosov: 506
.pdf Polno besedilo (3,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici