| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UVAJANJE CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE NA PRIMERU REŠITVE GOSOFT 2000
Bojan Rupnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes potrebujejo podjetja in organizacije za uspešno poslovanje ERP rešitve, ki so ena izmed ključnih sestavin poslovanja. Ampak je izdelava programske opreme ERP zelo draga. Podjetje oziroma organizacije ne izdelujejo svojih rešitev sami, zato takšno delo pustijo strokovnjakom, da jim uvedejo rešitev, predvsem ker bi sami porabili preveč časa, stroškov, itd. Zato se je pred odločitvijo, katero rešitev bi uporabljali v podjetju ali organizaciji potrebno posvetiti sami uvedbi in cilju projekta in nato izbrati najboljšo rešitev. Za izboljšanje poslovanja z ERP rešitvijo, se je odločil tudi javni zavod Psihiatrična bolnišnica Vojnik. Izbrali so rešitev GoSoft2000. Uvedbo ERP rešite so se lotili previdno in z upoštevanjem korakov za uspešno uvedbo. Rezultat tega je bila uspešna uvedba ERP rešitve - GoSoft2000, ki je javnemu zavodu prinesla številne koristi.
Ključne besede: Ključne besede: celovite informacijske rešitve, ERP, uvajanje ERP, GOinfo, GoSoft2000, Psihiatrična bolnišnica Vojnik
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1729; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1014,04 KB)

3.
Port hinterland modelling based on port choice
Tomaž Kramberger, Bojan Rupnik, Gregor Štrubelj, Klemen Prah, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper presents a new approach for hinterland modelling based on the results of port choice modelling. The paper follows the idea that the shippers' port choice is a trade-off between various objective and subjective factors. The presented model tackles the problem by applying the AHP method in order to obtain ports' preference rates based on subjective factors, and combine them with objective factors, which include port operation costs, sailing times, and land transport costs using MILP. The ports' hinterlands are modelled by finding the optimal port of choice for different locations across Europe and merging the identical results. The model can be used in order to produce captive hinterland of ports and can also be exploited in order to analyse how changes in the traffic infrastructure influence the size of hinterlands.
Ključne besede: port hinterland modelling, captive hinterland, contestable hinterland, ports, MILP, GIS, objective and subjective factors
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 387; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (495,28 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU PODJETJA MIK, D.O.O.
Bojan Rupnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v današnjem času zavedajo, da so danes ključ do uspeha stranke. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo že obstoječih. Da je obstoječa stranka dober glas za podjetje in več obstoječih strank pomeni za podjetje zelo veliko prednost, pravi znani pregovor: »Dober glas seže v deveto vas. Slab pa v šestnajsto«. Zavedati se moramo zelo dobro, da je glavni pomen poslovanja stranka in bo še nekaj časa ostalo tako. Za doseganje teh ciljev podjetja potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM), s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Na trgu je danes zelo pestra izbira CRM-rešitev, ki so namenjene manjšim ali večjim podjetjem. Izbira CRM-rešitve ni preprost postopek in tega se zaveda vedno večje število podjetij. Pomembno je, da podjetje izbere tako rešitev, ki izpolnjuje njihove potrebe v največji možni meri, saj bo podjetje tako lažje in uspešneje upravljalo odnose s svojimi strankami. V magistrskem delu se bomo lotili obravnave koncepta CRM-ja in uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V uvodu magistrskega dela bomo predstavili problematiko in izpostavili cilje, namene in hipoteze magistrskega dela. V drugem poglavju se bomo srečali s pojmom CRM, kar v razlagi besede pomeni menedžment odnosov s strankami. V tem poglavju smo najprej opisali CRM, nato smo ga definirali. Preskočiti nismo smeli tudi zgodovine CRM-ja, ker je zelo pomembna. Proti koncu pa smo še omenili arhitekturo CRM-ja in čisto na koncu pa še bomo pogledali v prihodnost in trende CRM-ja. Tretje poglavje predstavlja teorijo, kako uvesti CRM rešitev v podjetje. Tukaj bodo omenjeni razlogi za uvedbo rešitve in tudi osem gradnikov za uspešno uvedbo le-te. Omenjeni bodo tudi cilji uvedbe in na koncu poglavja še SWOT analiza uvajanja CRM rešitve. V četrtem poglavju bo predstavljen proces uvajanja upravljanja odnosov s strankami na primeru podjetja MIK, D.O.O. V okviru procesa uvajanja bo predstavljeno podjetje, poslanstvo, vizija in vrednote MIK-a. Izpostavljeni bodo razlogi, zakaj se je podjetje MIK, D.O.O. odločilo za uvedbo CRM rešitve in tudi zakaj za lastni razvoj in ne za nakup že obstoječe CRM rešitve ponudnikov. Na koncu poglavja bodo podani cilji, ki si jih je podjetje MIK, D.O.O. pred samo uvedbo zadalo in za tem še potek uvedbe lastne rešitve. Peto poglavje je namenjeno posledicam uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V tem poglavju bodo predstavljene prednosti in slabosti uvedbe, ki jih je prinesla MIK-ova lastna CRM rešitev. Na koncu pa še bo omenjeno, kaj namerava podjetje MIK, D.O.O. s svojo CRM rešitvijo narediti v prihodnosti.
Ključne besede: Menedžment odnosov s strankami, informacijske rešitve, kupci, odjemalci, stranke, analitični, operativni, sodelovalni CRM, uvedba CRM rešitve, SWOT analiza CRM rešitve, Mik CRM sistem.
Objavljeno: 11.11.2015; Ogledov: 1025; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

5.
OVREDNOTENJE POSNETKOV LiDAR ZA ZAZNAVO OBJEKTOV
Bojan Rupnik, 2016, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija obravnava vrednotenje posnetkov LiDAR za zmožnost zaznave objektov. V njej opišemo osnove zajemanja zemeljskega površja s tehnologijo LiDAR ter predstavimo najpomembnejše karakteristike za oceno kakovosti pridobljenih posnetkov. Pri pregledu sorodnih del na področju analize kakovosti se osredotočimo na lokalno gostoto točk in razmik med njimi ter na njun vpliv na najpogostejše procese pri obdelavi podatkov LiDAR. Za natančno oceno gostote in razmika med točkami v posnetkih LiDAR razvijemo lastno metodo, ki temelji na prostorski delitvi z Voronoijevim diagramom. Metoda z analizo časovnih zapisov identificira območja šibkih odbojev, ki jih lahko pripišemo vodnim površinam in jih snemalnik ni zmožen kakovostno posneti. Ta območja izločimo iz posnetka in analizo osredotočimo na tista, ki omogočajo snemanje. Izkaže se, da sta gostota točk, potrebna za razpoznavo objekta, in velikost objekta v nelinearni funkcijski odvisnosti. Na osnovi te funkcijske odvisnosti in lokalnih gostot točk, pridobljenih iz Voronoijevega diagrama, lahko določimo področja, ki zagotovo omogočajo klasifikacijo objekta.
Ključne besede: LiDAR, gostota točk, lokalni razmik med točkami, Voronoijev diagram, zaznavanje objektov
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 757; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (16,31 MB)

6.
Modeliranje in optimizacija distribucijskega omrežja za transport modnih izdelkov
Tadej Bratina, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo nekaterih značilnosti distribucijskega omrežja slovenskega trgovca z modnimi izdelki in na izgradnjo ter optimizacijo modela njegovega distribucijskega omrežja. Zaradi zapletenosti procesa pridobivanja podatkov in kompleksne kvantitativne optimizacijske metodologije smo se osredotočili na zgolj 9 vozlišč distribucijskega omrežja, ki sicer dobro predstavljajo značilnosti in karakteristike omrežja ter omogočajo vpogled v delovanje podjetja, ki se ukvarja s prodajo modnih izdelkov, za izvajanje transportnih storitev pa najema zunanje izvajalce. V diplomskem delu smo do potankosti predstavili kvantitativno metodologijo, ki smo jo uporabili za izgradnjo optimizacijskega modela distribucijskega omrežja, prav tako pa smo transparentno predstavili način pridobivanja podatkov, ki smo jih pridobili z zgrajenega modela distribucijskega omrežja v geografskem informacijskem sistemu, s strani slovenskega trgovca z modnimi izdelki in s strani mednarodnega logističnega in transportnega podjetja. Na podlagi pridobljenih podatkov smo lahko do potankosti analizirali značilnosti distribucijskega omrežja, izgradili kvantitativni model in ga optimizirali s pomočjo Excelovega Reševalnika, na koncu pa tudi predstavili optimalne rešitve oz. organizacijske verzije enostavnega in kombiniranega modela distribucijskega omrežja. Najpomembnejša ugotovitev diplomskega dela je, da obstajajo pomembne razlike med karakteristikami stroškovnih podatkov, če so ti podani s strani transportnega podjetja, ali pa so podani s strani podjetja, ki za transport najema zunanje izvajalce. Ko so podatki podani s strani transportnega podjetja, vedno obstaja močna korelacija med transportno razdaljo in stroški transporta, medtem ko te korelacije pri podatkih slovenskega trgovca z modnimi izdelki praktično ni. To se pokaže tudi v optimalnih rešitvah modela distribucijskega omrežja, ugotovitev pa nasprotuje dosedanjim rezultatom preteklih raziskav in s tem odpira nove možnosti za nadaljnje raziskave.
Ključne besede: distribucijsko omrežje, optimizacijski model, cestni tovorni transport, transportni stroški, transport modnih izdelkov
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 140; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici