| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 260
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Model celovitega zaupanja državljanov v matične obveščevalno-varnostne službe: logistika aplikacije
Gašper Hribar, 2021, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija obravnava temo, ki je bila po naši vednosti redko obravnavana v dostopni znanstveni literaturi. Celovito opredeljuje zaupanje državljanov v matične obveščevalno-varnostne službe, dejavnike, ki vplivajo na to vrsto zaupanja ter predlaga model za vzpostavitev in vzdrževanje celostnega zaupanja. V skladu z izbranimi sistemskimi teorijami in njihovimi metodologijami za inovacije in uporabo inovacij smo razvili posebne smernice in priporočila za aplikacijo modela ter logistiko aplikacije. Opisana raziskava temelji na analizirani javno dostopni literaturi s področja zaupanja (na splošno in specifičnih vrst zaupanja), sistemskih teorij ter obveščevalno-varnostnih služb, hkrati pa ponuja svojo definicijo zaupanja (na splošno), celovitega zaupanja in celovitega zaupanja državljanov v matične obveščevalno-varnostne službe.
Ključne besede: obveščevalno-varnostne službe, zaupanje, zadostna in potrebna celovitost, model, logistika aplikacije
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 214; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (6,95 MB)

2.
Potencial platooninga za zmanjšanje porabe goriv in emisij co2
Matija Sitar Močnik, 2021, magistrsko delo

Opis: Transportni sektor se danes sooča z vse strožjim zaostrovanjem predpisov s področja izpustov okolju škodljivih emisij, kar je panogo transporta prisilo v prevzemanje novih pristopov. Platooning je perspektivna tehnologija predvsem zaradi potenciala, ki ga takšna rešitev prinaša na področju varnosti v prometu, bolj tekočega odvijanja prometa, porabe goriva in na področju onesnaževanja okolja. Prav zaradi tega smo v našem delu naredili pregled prometne politike na ravni Evropske unije, na kratko predstavili relevantne predpise s področja cestnega prometa in varovanja okolja ter pregledali, kako je avtonomna vožnja opredeljena v zakonodaji. Nadalje smo predstavili delovanje platooninga in primere dobrih praks oziroma prvih testiranj te tehnologije v vsakdanjih razmerah. Na koncu smo naredili še izračune, kako bi uporaba platooninga v vsakdanu vplivala na porabo goriva in izpuste emisij ogljikovega dioksida tako v evropskem kot tudi v slovenskem sektorju cestnega tovornega prometa. Ugotovili smo, da je platooning vsekakor perspektivna tehnologija, saj pripomore k zniževanju porabe goriva, kakor tudi k zniževanju emisij ogljikovega dioksida, poleg tega pa pozitivno vpliva na prometno varnost in pretočnost prometa.
Ključne besede: promet, platooning, emisije, ogljikov dioksid, poraba goriva
Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 143; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

3.
Oskrba letal z nadomestnimi deli v slovenski vojski
Renata Resnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Vzdrževanje materialnih sredstev (MS) je namenjeno ohranjanju zanesljivosti letal in s tem tudi zagotavljanje sposobnosti, da pri predpisanih pogojih uporabe delujejo brezhibno, s čimer se omogoči izvedbo nalog enot SV v okviru mirovnih operacij in v vojnih razmerah. Bistvene naloge s področja oskrbe je, da z načrtovanim in sistematičnim koriščenjem materialnih virov in zalog zagotovimo optimalno, pravočasno in neprekinjeno oskrbovanje poveljstva in PE 15. PVL z MS in storitvami oskrbnega razreda, ki so potrebni za delovanje. Oskrbovanje je potrebno izvajati s spoštovanjem načel pravočasnosti, preglednosti, popolnosti, točnosti, odgovornosti, usklajenosti in varnosti. Poleg tega je zelo pomembno, da se spoštujejo in dosledno izvajajo tudi zakoni, predpisi, navodila, SOP in ukazi, ki opredeljujejo področje oskrbe v slovenski vojski. Pri načrtovanem tehničnem vzdrževanju ne pride do večje problematike, saj se to izvaja v skladu z letnim ukazom za vzdrževanje. Pri tem se upoštevajo že znane potrebe tehničnega vzdrževanja, ki izhajajo iz načrtovane uporabe MS. V tem primeru ni izključno, da pri samem izvajanju vzdrževanja lahko pride do ugotovitve, da je prišlo do dodatnih možnih okvar, ki jih seveda pristojni uspešno odpravijo. Nekoliko drugače je pri vzdrževanju in popravilih na mednarodnih operacijah in misijah. Tu morajo biti enote poleg osnovnega vzdrževanja usposobljeni še za hitra popravila. V tem primeru gre za hitro in krajše popravilo na kraju, kjer so nastale poškodbe oziroma okvara. V SV se tehnično vzdrževanje velikokrat izvaja pri zunanjih izvajalcih, in sicer predvsem kadar enota za tehnično vzdrževanje nima zadostne tehnične podpore, kadra ali usposobljenosti. Tudi za ta dva načina vzdrževanja je seveda potrebno upoštevati direktivo. Kljub finančni omejitvi, mogoče kdaj slabi komunikaciji, množični papirizaciji, carinjenju in upoštevanju direktiv, smo prišli do ugotovitve, da SV uspešno izvaja oskrbovanje letal z nadomestnimi deli, ki smo ga predstavili, saj to upravljajo osebe, ki so usposobljene vsak na svojem področju.
Ključne besede: Slovenska vojska, vojaška logistika, vzdrževanje, logistična podpora oskrbovanje, organiziranje, materialna sredstva, nadomestni deli, zunanji izvajalci.
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 240; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Der Einstieg in das Elektronische Zollabfertigungssystem eZollOnline für Wirtschaftsbeteiligte
Sanja Ivankovič, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Die folgende Masterarbeit wurde mit dem Ziel geschrieben, einen grundlegenden Informationspool zu erschaffen, welcher für eine Anmeldung in ein Zollverfahren benötigt wird. Die Zollanmeldung im Rahmen eines Zollverfahrens, sowohl beim Import in den europäischen Raum als auch beim Export aus dem europäischen Raum, stellt dem Wirtschaftsbeteiligten häufig ein praktisches Rätsel, das in den meisten Fällen an externe autorisierte Unternehmen übergeben wird. Im ersten Teil der Masterarbeit haben wir uns mit der rechtlichen Grundlage auseinandergesetzt und die aus unserer Sichtweise wichtigste Punkte für den theoretischen Teil der Masterarbeit gesammelt. Diese Punkte haben uns geholfen, den Prozess der Anmeldung in ein Zollverfahren zu verstehen und welche Voraussetzungen dafür benötigt werden. Im zweiten Teil der Masterarbeit folgt der praktische-Forschungsteil, wobei wir die Theorie aus dem ersten Teil mit praktischen Beispielen ausführen. In diesem Teil haben wir uns mit der Zusammenstellung der dafür benötigten Informationen beschäftigt und die Basis jeder Anmeldung, das Europäische Einheitspapier, schrittweise bearbeitet. Daraufhin haben wir mehrere Beispiele, jedoch mit fiktiven Daten, mit der Hilfe des österreichischen Anbieters LDV Systema und der Software eZollOnline umgewandelt. Diese Beispiele haben wir mit unterschiedlichen INCOTERM Klauseln ausgeführt und dazu die benötigte Erklärung geliefert. Die Beispiele haben wir schrittweise, so wie es auch mit der Software eZollOnline abläuft, ausgeführt und die daraufhin erstellten Dokumente, die unseren Erfolgsnachweis der Anmeldungen darstellen, hinzugefügt. Mit dieser Arbeit haben wir auch das Ziel verfolgt, eine Grundlage von benötigten Informationen und deren Bedeutung zu erstellen, um dem Leser einen allgemeinen Überblick über das Thema der Zollverfahren zu verschaffen.
Ključne besede: Unionszollkodex, eZollOnline, Zollwert, Einheitspapier, Standardanmeldung, TARIC
Objavljeno: 09.07.2020; Ogledov: 255; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

5.
Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov v podjetju frimla d.o.o.
Luka Mlakar, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bomo opisali: definicije in opredelitve zadovoljstva porabnikov, pričakovanja porabnikov ter merjenje zadovoljstva porabnikov. Prav tako bomo pojasnili povezavo med kakovostjo in zadovoljstvom porabnika, opredelili kakovost storitev in merjenje kakovosti storitve ter opisali špedicijo in špeditersko storitev ter kriterije kakovosti špedicijske storitve. Osredotočili se bomo na špedicijsko podjetje Frimla d.o.o. Opisali bomo podjetje, nastanek le-tega, opis kakovosti v podjetju, zadovoljstvo porabnikov glede na storitve v podjetju ter kriterije špedicijske storitve, ki so značilne za omenjeno podjetje. S pomočjo anketnega vprašalnika bomo ugotavljali zadovoljstvo porabnikov, kateri so pomembni dejavniki špedicijske storitve porabnikov v podjetju in v kolikšni meri so porabniki s temi dejavniki zadovoljni. Ker predstavlja priporočanje podjetja zelo pomemben kazalnik zadovoljstva, nas je zanimalo tudi, kako so porabniki izvedeli za podjetje. Zanimalo nas bo tudi, kakšna je ocena porabnikov špedicijske storitve glede na oceno vrednosti storitve. Glede na posnetek stanja podjetja, rezultate anketnih vprašalnikov in pogovora z direktorjem omenjenega podjetja bomo podali v sklepu predloge, na kakšen način bi lahko izbrano podjetje izboljšalo kakovost storitev in s tem dvignilo raven zadovoljstva porabnikov.
Ključne besede: kakovost, storitev, zadovoljstvo, porabniki, pričakovanja
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 566; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (16,23 MB)

6.
Vloga zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti - študija primerov zaposlenih v dveh nacionalnih inštitutih s področja javnega zdravja
Živa Eržen, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij je poleg številčnih prednosti za organizacije prinesel tudi veliko novih tveganj in groženj na področju informacijske varnosti. Vprašanje informacijske varnosti in posledično zaščite premoženja v obliki podatkov je postala pomembna tema sodobnih organizacij. Pri zagotavljanju informacijske varnosti sta poleg programske in strojne podpore ključnega pomena odnos in ustrezno obnašanje zaposlenih, tako pri preprečevanju kot tudi ravnanju v primeru informacijskih varnostnih incidentov. V magistrskem delu smo preučevali vlogo zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano ter Nacionalnem inštitutu za javno zdravje. Cilj je bil analizirati stopnjo zavedanja zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti in ugotavljati njihovo usposobljenost, da sledijo pravilom in zahtevam, ki jih za to področje postavljata organizaciji. V teoretičnem delu smo preučili teorijo s področja informacijske varnosti, potencialnih informacijskih groženj ter informacijske kulture. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anonimnega vprašalnika izvedli spletno anketo, v katero smo vključili zaposlene iz Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano ter z Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se zaposleni v obeh organizacijah sicer zavedajo nujnosti visoke stopnje informacijske varnosti, vendar pa se je izkazalo, da so premalo usposobljeni in da ne poznajo vseh pravil in ukrepov, ki sta jih za to področje postavili obe organizaciji.
Ključne besede: informacijska varnost, informacijska kultura, vloga zaposlenih, Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano, Nacionalni inštitut za javno zdravje
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 478; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

7.
Marketinški izzivi pri kakovosti storitev ter uporabniški izkušnji potnikov v železniškem prometu
Azra Žilić Galun, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Od leta 2014 število prepeljanih potnikov v javnem potniškem prevozu narašča v vseh sektorjih – to je javni cestni linijski promet, letališki promet, pomorski promet. Upad števila potnikov pri statističnem uradu beležijo le pri javnem železniškem prometu. Slovenske železnice upad potnikov pripisujejo vzdrževalnim in obnovitvenim delom, zamudam ter zaporam na državnih mejah. Ob tem problemu se nam je porajalo vprašanje: Kako preprečiti upad kakovosti in izboljšati uporabniško izkušnjo ter posledično omejiti upad potnikov? To vprašanje je bilo temeljno vodilo za našo raziskavo. Odgovore smo pridobili tako v teoretičnih vidikih marketinga, kot tudi v praktičnih primerih, ki se jih poslužujejo druga železniška podjetja. Ugotovili smo, da je podjetje SŽ – Potniški promet že sprejelo določene ukrepe za rast kakovosti storitev in izboljšanje uporabniške izkušnje ter po primerjavi ukrepov tujih železniških podjetij tudi, da obstaja še veliko marketinških ukrepov, ki jih SŽ – Potniški promet še ne izvaja, a obstaja realna možnost njihove implementacije v poslovno okolje podjetja. Vse ukrepe, ki smo jih zasledili v raziskavi in omenili v diplomskem delu, smo natančno predstavili ter opisali možnosti njihove izboljšave, dopolnitve ali vpeljave v poslovno okolje podjetja SŽ – Potniški promet.
Ključne besede: Upad potnikov, SŽ – Potniški promet, Marketinški ukrepi, Kakovost storitev, Uporabniška izkušnja
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 379; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

8.
Sistem prodaje vozovnic na slovenskih železnicah
Suzana Pejič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem konkurenčnem okolju se pritisk, ki ga čutijo vsa podjetja, da zadržijo svoje stranke (potnike) in pridobijo nove, neprestano veča. Ker zahteve strank seveda tudi postopoma naraščajo, morajo podjetja za ohranitev oziroma povečanje svojih tržnih deležev uskladiti strategije in se preusmeriti k osredotočenosti na stranke in njihove potrebe. Da bi postali konkurenčni in zadovoljili svoje kupce oziroma uporabnike storitev, je popestritev ponudbe ena temeljnih nalog uspešne prodaje. Za vožnjo z vlakom oz. s katerim koli javnim potniškim prometom, je potrebno imeti vozovnico, katere nakup mora biti čim bolj enostaven. Ugotavljamo, da je trenutni sistem prodaje vozovnic na Slovenskih železnicah potrebno nujno dopolniti z uvedbo sodobne elektronske prodaje vozovnic. Verjamemo namreč, da bi bila elektronska prodaja vozovnic na Slovenskih železnicah zelo pozitivna rešitev, tako za domače potnike kot tudi tujce, ki so takšne prodaje že vajeni.
Ključne besede: Slovenske železnice, potniški promet, vozovnice, elektronska prodaja vozovnic, kartomat
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 478; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

9.
Logistika v spreminjajočem družbeno-političnem okolju
Jure Hrvatin, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Logistika je bila vedno tesno povezana z dogodki v družbeno-političnem okolju. Igrala je izjemno pomembno vlogo pri oblikovanju modernih držav in mednarodne skupnosti, ki so se razvile iz številnih mednarodnih konfliktov. Z obdobjem relativnega globalnega miru po drugi svetovni vojni so vlogo oblikovalca logistike prevzela multinacionalna podjetja in mednarodne organizacije. Logistika je postala nosilec gospodarskega napredka. Današnje mednarodno trgovanje je osredotočeno na globalne trgovske tokove, uspešnost katerih je v večji meri povezana z izboljšavami na področju logistične infrastrukture in logističnih dejavnosti. Prihodnost logistike je tako tesno povezana z aktualnimi družbeno-političnimi temami, ki bodo oblikovale trgovske tokove prihodnosti. V pričujočem delu bomo spoznali razvoj logistične teorije in transportnih sredstev skozi zgodovino družbeno-političnih dogodkov. Analizirali bomo aktualne trgovske tokove in stopnjo razvoja logistike v največjih gospodarstvih na svetu. Na podlagi preteklega razvoja logistike in današnjega stanja večjih gospodarstev in logistike v njih bomo skušali predvideti logistične trende v prihodnosti.
Ključne besede: zgodovina logistike, mednarodna logistika, logistična teorija, mednarodne organizacije, globalni trgovski tokovi
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 618; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

10.
The importance of intercultural competencies in logistics
Irena Gorenak, Bojan Rosi, 2016, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: logistics, intercultural competencies, efficiency, effectiveness, economic utility, companies
Objavljeno: 09.05.2018; Ogledov: 478; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (400,38 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici