| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NAČRTOVANJE CESTNIH ZAPOR V PRIMERU REKONSTRUKCIJ NIVOJSKIH KRIŽIŠČ
Roman Ilešič, 2010, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je preučitev začasnih prometnih ureditev na javnih cestah in njihovo načrtovanje. Zaradi izvajanja gradbenih ali vzdrževalnih del, zavarovanja ovir v cestnem prometu ali prireditev na, ob ali nad cesto ali na drugi površini ob njej se na javnih prometnicah vzpostavi zapora ceste oziroma začasna prometna ureditev. V diplomskem delu je predstavljena domača regulativa, ki ureja področje cestnih zapor, podrobneje je opisan tudi postopek pridobitve dovoljenja za zaporo ceste. Na podlagi predstavljene regulative je prikazano načrtovanje cestne zapore v primeru rekonstrukcije križišča Mlinske ulice z Ulico Kneza Koclja v Mariboru. Za navedeno križišče je predvidena rekonstrukcija obstoječega semaforiziranega križišča v krožno križišče.
Ključne besede: rekonstrukcija cest in križišč, cestne zapore
Objavljeno: 15.09.2010; Ogledov: 2094; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (16,26 MB)

3.
METODOLOGIJA ZA NAPOVED ODZIVNOSTI UPORABNIKOV SISTEMA "PARK&RIDE" V MANJŠIH MESTIH
Bojan Križan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena metodologija za napoved odzivnosti uporabnikov sistema »Park&Ride«, ki podaja verjetnost izbire tega sistema na osnovi logistične distribucije oz. t.i. binarnega logit modela. Ciljne skupine raziskave za tovrstna potovanja so vozniki osebnih avtomobilov in njihovi spremljevalci, katerih delovna mesta se nahajajo v mestnem središču. Predstavljeni in izračunani so elementarni dejavniki izbire med dvema ponujenima možnostma, t. j. osebni avtomobil ali »Park&Ride«. Njuno medsebojno povezanost lahko najenostavneje izrazimo s pomočjo t. i. generaliziranega stroška, ki smo ga izračunali in prikazali v modelu, ki napoveduje odzivnost uporabe obeh ponujenih možnosti. V raziskavi smo se omejili na manjša in deloma srednje velika mesta, saj je vse več polemik, kako veliko mora biti mesto, da je smiselna uvedba sistema »Park&Ride«. Ne glede na velikost mesta se je potrebno zavedati, da »Park&Ride« celovito ne rešuje prometne problematike v mestnih središčih, kljub vsemu pa lahko prispeva pomemben del pri reševanju le-te.
Ključne besede: Park&Ride, metodologija, logistična distribucija, verjetnost izbire, generaliziran strošek, vrednost časa
Objavljeno: 25.04.2013; Ogledov: 1329; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici