| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAČUNALNIŠKA ANALIZA VPLIVA VSTOPNIH PROCESNIH PARAMETROV NA LASTNOSTI KONČNEGA PRODUKTA V RAZPRŠILNEM SUŠILNIKU TANINSKIH DELCEV
Bojan Krajnc, 2009, magistrsko delo

Opis: Konstrukcija razpršilnega sušilnika je prilagojena značilnim obratovalnim pogojem, včasih pa je treba zaradi zahtev po drugi vrsti produkta in/ali spremenjeni proizvodni kapaciteti uporabiti isti razpršilni sušilnik in ga modificirati. Pogosto pa je treba spremeniti obratovalne pogoje zaradi izboljšanja energetske učinkovitosti celotnega postopka razpršilnega sušenja. V tem delu so predstavljeni rezultati analize vpliva vstopnih procesnih parametrov na lastnosti končnega produkta v razpršilnem sušilniku taninskih delcev z uporabo programske-ga paketa za računalniško dinamiko tekočin (RDT). Uporabljen je bil paket ANSYS CFX 11.0 SP1 in predloga tega programa namenjena modeliranju razpršilnega sušenja. Predloga je bila najprej prilagojena in uporabljena za (a) enostavni kvadratast razpršilni sušilnik vodne zmesi tanina z namenom preučitve vedenja modela, nato pa še za (b) referenčni primer labo-ratorijskega razpršilnega sušilnika za vodno zmes maltodextrina z namenom validacije modela s primerjavo s Huang et al (2006) in za vodno zmes tanina z namenom analizirati vpliv znižane vstopne temperature sušilnega zraka. Predstavljeni so rezultati časovno neodvisnih simulacij enostavnega razpršilnega sušilnika. Predstavljene trajektorije reprezentativnih delcev razkrivajo intenzivno uparjanje pri višji vstopni temperaturi sušilnega zraka ter ohlajanje in zgolj izhlapevanje za prenizko vstopno temperaturo. Časovno odvisne simulacije referenčnega razpršilnega sušilnika so bile izvedene za dve gostoti računske mreže in dva vrednosti števila reprezentativnih delcev zmesi maltodextrina. Predstavljeni časovno povprečni profili na različnih višinah v sušilniku se v primeru hitrosti dobro ujemajo. Dodatne časovno odvisne simulacije za zmes tanina pa pokažejo dobro ujemanje tudi za profile temperatur in vlažnosti, vendarle za spremenjene začetne pogoje in daljši fizikalni čas računanja. Tako je bil zgrajen numerični model za obrav- navo industrijskih razpršilnih sušilnikov, ki pa ga je treba še izboljšati.
Ključne besede: računalniška dinamika tekočin, metoda končnih volumnov, večfazni tok, večsestavinski tok, Euler-Lagrange pristop, razpršilno sušenje, razpršilno kolo, tanin, maltodextrin
Objavljeno: 02.07.2009; Ogledov: 2832; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (4,34 MB)

3.
Poslovni učinki uporabe CRM informacijskih rešitev v mednarodnem poslovanju
Bojan Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: V zvezi s CRM (vodenje odnosov s strankami) informacijskimi rešitvami je bilo zadnja leta v Sloveniji in v svetu precej zanimivih razprav, tako v akademskih kot poslovnih krogih. Sodobni trendi v poslovanju, kot so deregulacija, globalizacija, konvergenca, mobilnost in hiter porast interneta stvari (IOT) so spremenili tudi način poslovanja podjetij in jih prisilili poiskati nove poslovne modele, izdelke in prodajne poti. V visoko kompleksnem in heterogenem okolju 21. stoletja so podjetja spoznala, da je ustvarjanje in vzdrževanje kvalitetnih dolgoročnih odnosov s strankami običajno še bolj pomembno kot sama osredotočenost na pridobivanje novih strank. Prav v takšnih razmerah imajo CRM informacijske rešitve večji učinek na poslovanje kot številne druge poslovne aplikacije. Narava stateškega prodajnega pristopa zahteva zlitje poslovnih in prodajno-nakupnih procesov na eni in na drugi strani in popolno podporo stranke. To zahteva od podjetja informacijsko podprte prodajne procese, kar zagotavlja preglednost, sledljivost in hitro odzivnost. Avtomatizacija prodajnega procesa in integracija prodajnih metodologij in procesov v CRM informacijski rešitvi postaja imperativ, brez katerega praktično ni mogoče zagotoviti realizacije strateškega prodajnega pristopa. Namen naloge je analizirati različne vplive in poslovne učinke CRM informacijskih rešitev na učinkovitost prodajnih procesov v podjetjih, ki so vpeta v mednarodne tokove poslovanja. Ključni kriteriji, po katerih smo obravnavali/merili učinkovitost prodajnih procesov, so: čas trajanja prodajnega cikla, število zaprtih prodajnih priložnosti, število dobljenih prodajnih priložnosti (razmerje dobljeno/zgubljeno), vrednost prodajnih prihodkov. Osrednji cilji magistrske naloge so: ugotoviti stališča podjetij glede CRM informacijsko podprtih prodajnih procesov kot pogoja za implementacijo ključnih kriterijev učinkovitosti, vpliv 4 kriterijev na učinkovitosti prodajnega procesa in raziskati pomembnost, ki jo pripisujejo mednarodna podjetja v Sloveniji informacijsko podprtim prodajnim procesom kot možnemu viru zagotavljanja ali povečanja konkurenčne prednosti v mednarodnem poslovanju. V kvantitativni raziskavi smo uporabili podatke iz podatkovne baze SloExport in podatke, pridobljene s pomočjo odprtokodne aplikacije 1KA. Anketirana podjetja so bila izbrana v vzorec iz populacije, ki jo tvorijo domača mednarodna podjetja (slovenski izvozniki) in tuja mednarodna podjetja v Sloveniji; omejili smo se na tista slovenska mednarodna podjetja - izvoznike, ki dosegajo več kot 50 % delež izvoza v prihodkih in vsa mednarodna tuja podjetja, ki so vpisana v bazo. Vzorec anketiranih podjetij obsega 101 podjetje, kar glede na pričakovano variabilnost spremenljivk zagotavlja ustrezno zanesljivost in natančnost dobljenih rezultatov. Vprašalniki so bili sicer naslovljeni na predsednike uprav, direktorje in vodstva podjetij.Na osnovi raziskave ugotavljamo, da so v podjetjih mnenja, da so CRM informacijski podprti prodajni procesi pogoj za implementacijo ključnih kriterijev učinkovitosti. Zanimivo je, da v 74,3 % podjetij merijo učinkovitost v prodajnem procesu in da za to uporabljajo tudi ključne kriterije učinkovitosti, ki so vezani bodisi na opravljene aktivnosti ali dosežen rezultat. Nadalje smo ugotovili, da tako število informacijsko podprtih faz kot tudi število informacijsko podprtih področij prodajnega procesa ne vpliva na učinkovitost prodajnega procesa. Enako velja tudi za delež uporabnikov informacijsko podprtih faz prodajnega procesa, ki nima vpliva. Po drugi strani smo ugotovili, da pripisujejo podjetja uporabniki večji pomen CRM informacijsko podprtim prodajnih procesom kot možnemu viru za zagotavljanje ali povečanje konkurenčnih prednosti na trgu in v mednarodnem poslovanju kot podjetja neuporabniki.
Ključne besede: CRM, prodajni proces, avtomatizacija prodajnega osebja, ključni kriteriji učinkovitosti, konkurenčna prednost v mednarodnem poslovanju
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 276; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici