| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
RAZVOJ SISTEMA ZA OBVEŠČANJE VELIKEGA ŠTEVILA UPORABNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH OMREŽIJ
Marko Lubej, 2009, diplomsko delo

Opis: Omrežja fiksne telefonije, podatkovna omrežja, omrežja mobilne telefonije in internet danes niso več samostojni in neodvisni ločeni sistemi, temveč se povezujejo in zlivajo v vedno bolj prepleteno in storitveno pestro platformo, ki odpira priložnosti za razvoj novih - konvergenčnih storitev. Diplomsko delo predstavlja vse korake razvoja ene izmed takšnih konvergenčnih storitev, sistema za obveščanje velikega števila uporabnikov telekomunikacijskih omrežij, ki izkorišča zmožnosti sodobnih omrežij. Delo opisuje vse faze razvoja, od analize omrežij naslednje generacije in njihovih elementov ter informacijskih tehnologij, ki omogočajo implementacijo samih storitev, do analize konkretnega problema in načrtovanja rešitve. Rezultat dela je sistem, napisan v programskem jeziku Java, ki teče na operacijskem sistemu Windows in v veliki meri izkorišča storitve vmesnika Parlay X, standardiziranega vmesnika za dostop do funkcionalnosti telekomunikacijskih omrežij. Sistem je sestavljen iz dveh delov, prvi del je spletni grafični uporabniški vmesnik, ki omogoča manipulacijo nad podatki v podatkovni bazi, drugi del pa aplikacija, katera samodejno izvaja telefonske klice in s tem opravlja funkcijo obveščanja uporabnikov telekomunikacijskih omrežij.
Ključne besede: telekomunikacije, storitve v telekomunikacijah, omrežja naslednje generacije, VoiceXML, Parlay X, interaktivni glasovni odzivnik, aplikacijski strežnik, klicni strežnik, VoIP
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1840; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

8.
SNEMANJE POGOVOROV ZA OMOGOČANJE LEGALNEGA NADZORA V TELEKOMUNIKACIJSKIH OMREŽJIH
David Brezovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje storitev za snemanje pogovorov lokalnega naročnika telefonske centrale pri podjetju Iskratel, d. o. o. Storitev za snemanje pogovorov lokalnega naročnika telefonske centrale naj bi bila sposobna narediti telefonski klic na poljubno snemalno napravo, administracija storitve pa naj bi potekala izključno preko upravljalnega vozlišča telefonske centrale — storitev spada med dopolnilne storitve lokalnega naročnika telefonske centrale. Razvoj storitve za snemanje pogovorov lokalnega naročnika telefonske centrale je pomenil implementacijo dodatne funkcionalnosti v obstoječi produkt SI2000 iCS proizvajalca Iskratel. Delo je vključevalo vse faze razvoja storitve za snemanje pogovorov lokalnega naročnika telefonske centrale, tj. od ideje do končne izvedbe. Storitev za snemanje pogovorov lokalnega naročnika telefonske centrale sem razvijal v programskem jeziku SDL. Posebna pozornost je bila namenjena preverjanju delovanja celotnega produkta SI2000 iCS oziroma potrjevanju, da implementacija nove funkcionalnosti za snemanje pogovorov lokalnega naročnika nima negativnih stranskih učinkov na delovanje ostalih funkcionalnosti produkta SI2000 iCS. Rezultat naloge je delujoča rešitev, ki omogoča snemanje klicev lokalnega naročnika na poljubno snemalno napravo, ki je zmožna sprejeti telefonski klic po eni izmed signalizacij, podprtih v telefonski centrali (npr. analogni, H.323, ISDN, SIP ...). Pogovori nadzorovanega lokalnega naročnika se snemajo stalno ali na zahtevo lokalnega naročnika telefonske centrale. Nadzor lokalnega naročnika aktivira administrativno osebje telefonske centrale, v primeru snemanja na zahtevo pa lokalni naročnik telefonske centrale med zvezo.
Ključne besede: snemanje pogovorov, legalni nadzor, SI2000, SDL
Objavljeno: 19.01.2010; Ogledov: 1942; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

9.
DOPOLNILNE STORITVE NA OSNOVI IVR
Igor Žgur, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje dopolnilne storitve na klicnih strežnikih in razvoj novega načina aktiviranja slednjih s pomočjo interaktivnega govornega strežnika. Čeprav dopolnilne storitve uporabnikom lajšajo uporabo telefonskega aparata in izvajanje osnovnih klicev ter jim omogočajo nadzor nad dostopnostjo in varčevanje s časom, jih večina uporabnikov ne uporablja ali pa le redko. Uporaba dopolnilnih storitev s pomočjo tipkanja različnih kod v telefonski aparat in dolgotrajno iskanje po menijih grafičnega vmesnika je preveč zapletena. Dopolnilne storitve na osnovi IVR v primeru, ko je klicani zaseden ali se v določenem času ne odzove na klic, preusmerijo kličočega na interaktivni govorni strežnik, ki mu predvaja meni z možnimi dopolnilnimi storitvami v danem trenutku. Na takšen način je uporaba dopolnilnih storitev bistveno enostavnejša kot prej. Razvoj dopolnilnih storitev na osnovi IVR pomeni implementacijo dodatne funkcionalnosti v obstoječi produkt SI2000 iCS in VoiceXML interpreter. Delo je vključevalo vse faze razvoja dopolnilnih storitev na osnovi IVR, tj. od ideje do končne izvedbe oziroma prototipa. Izvedba je vključevala razvoj s programskim jezikom SDL, spremembe na VoiceXML interpreterju v programskem jeziku C in pisanje scenarijev v programskem jeziku VoiceXML.
Ključne besede: telekomunikacije, VoiceXML, IVR, CCBS, CINT, CCNR, glasovna pošta, dopolnilne storitve
Objavljeno: 29.03.2010; Ogledov: 1638; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

10.
VALIDACIJA TESTNEGA ORODJA SOAPUI IN NJEGOVA UPORABA PRI TESTIRANJU TELEKOMUNIKACIJSKE OPREME
Beno Žurman, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje uporabo testnega orodja SoapUI na produktih podjetja Iskratel d.o.o., ki za svoje delovanje uporabljajo protokol SOAP. Cilj naloge je bil ugotoviti, ali je orodje SoapUI bolj uporabno za testranje SOAP vmesnikov, kot orodja, ki so bila v podjetju v uporabi do sedaj. Dodobra se je bilo potrebno seznaniti s testnim orodjem. Raziskati in ugotoviti je bilo potrebno kako na najenostavnejši način orodje SoapUI predstaviti testerjem in verifikatorjem, ki se z njim še niso srečali. Da bi lahko vsak čim hitreje začel uporabljati program je bilo potrebno napisati obširno in pregledno dokumentacijo in navodila za uporabo programa. Na koncu je bilo izvedeno še enodnevno izobraževanje iz uporabe progragama SoapUI na sedežu podjetja Iskratel d.o.o. v Kranju.
Ključne besede: validacija, verifikacija, SOAP, funkcijsno testiranje, performančno testiranje, upravljanje omrežij, testna metodologija
Objavljeno: 29.03.2010; Ogledov: 1892; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (7,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici