| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
VPLIV POZITIVNEGA MIŠLJENJA IN ČUSTVENE INTELIGENCE NA USPEŠNOST PODJETNIKA
Boštjan Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Merila in zahteve v poslovnem svetu so se v zadnjem desetletju zelo spremenila. V preteklosti je prevladalo prepričanje, da je za uspešnost podjetnika najpomembnejši inteligenčni kvocient in da čustva ter pozitivno mišljenje z uspehom nista povezana. V zadnjih letih pa v slovenski praksi ravnanja z ljudmi pri delu ta dva dejavnika pridobivata vedno večji pomen. Prav zaradi tega smo se odločili, da bomo v diplomski nalogi raziskali vpliv obeh omenjenih dejavnikov na uspeh podjetnika. Ključni cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, ali pozitivno mišljenje in čustvene spretnosti podjetnika pomembno vplivajo na njegovo poslovno uspešnost. V diplomski nalogi smo tako najprej predstavili vse tri ključne koncepte, tj. moč pozitivnega mišljenja, čustvena inteligenca in uspešnost podjetnika. V nadaljevanju pa smo nato na podlagi raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali njihovo povezanost. Ugotovili smo, da tako pozitivno mišljenje kot tudi čustvena inteligenca vplivata na uspeh podjetnika.
Ključne besede: Čustvena inteligenca, pozitivno mišljenje, uspeh podjetnika, faktorska analiza, regresijska analiza, uspeh, lastnosti dobrih podjetnikov, čustvene spretnosti
Objavljeno: 23.09.2010; Ogledov: 2661; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

4.
SPLETNO OGLAŠEVANJE Z VIDIKA ZALOŽNIKA SPLETNEGA MESTA
Boštjan Horvat, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili spletno oglaševanje z vidika založnika spletnega mesta. Preučili smo prednosti in slabosti oglaševanja na spletu, predstavili zgodovino razvoja spletnega oglaševanja in spoznali termine, ki jih pogosto srečamo v vlogi založnika spletnega mesta. Obravnavali smo tri področja na poti do uspešne spletne strani, in sicer: izbiro tematike, postavitev spletne strani in optimizacijo za spletne iskalnike. Predstavili smo orodja, uporabna za iskanje potencialno profitabilnih ključnih besed pri izbiri tematike spletne strani, postavili spletno stran v CMS sistemu Joomla in predstavili dobre prakse pri konfiguraciji sistema in postavitvi oglasnih blokov.
Ključne besede: spletno oglaševanje, spletna stran, optimizacija spletne strani
Objavljeno: 12.09.2013; Ogledov: 846; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici