| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Življenjski cikel programske opreme: teorija in praksa : magistrsko delo
Boštjan Gornik, 2024, magistrsko delo

Opis: Življenjski cikel programske opreme je večstopenjski in široko opredeljen razvojni proces za doseganje zelo kakovostne programske opreme. Ključnega pomena je pravilna izbira in implementacija procesnega modela, ki definira pristop k razvoju programske opreme od začetka do konca. Od tod tudi ideja za magistrsko delo, v sklopu katerega smo najprej raziskali in predstavili celoten življenjski cikel programske opreme, vključno z aktualnimi procesnimi modeli in pristopi za izboljšanje le-teh. Zatem sledi empirični del, kjer smo na podlagi anketiranja in analize pridobljenih rezultatov pridobili odstotek odstopanja med teorijo procesnih modelov in uporabo le-teh v praksi, kar je bil vseskozi naš glavni cilj.
Ključne besede: življenjski cikel razvoja programske opreme, faze življenjskega cikla razvoja programske opreme, procesni modeli razvoja programske opreme, pristopi za izboljšanje razvojnih procesov, primerjava teorije procesnih modelov z uporabo v praksi
Objavljeno v DKUM: 06.02.2024; Ogledov: 413; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

2.
Uporaba evolucijskih algoritmov za preverjanje znanja iz matematike
Boštjan Gornik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre Matematični trening, tj. igra za učenje in utrjevanje osnovnih računskih operacij: seštevanje, odštevanje, množenje in deljenje. Jedro igre predstavlja evolucijski algoritem, ki omogoča dinamično ustvarjanje matematičnih računov na podlagi predhodnega znanja igralca. Pridobivanje znanja poteka s pomočjo analize drevesne podatkovne strukture aritmetičnih operatorjev. Igra ne vključuje starostne omejitve in je namenjena osebam z različnim predznanjem. Razvita je s pomočjo odprtokodne, visokozmogljive programske knjižnice libgdx, ki je napisana v programskem jeziku Java in omogoča medplatformski razvoj. Igra je tako dosegljiva za namizne, mobilne in spletne platforme, v kar šestih različnih jezikih.
Ključne besede: igra, matematika, aritmetični operatorji, evolucijski algoritem, libgdx
Objavljeno v DKUM: 18.09.2013; Ogledov: 2264; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (16,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici