| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
Blaž Meglič, 2019, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrske naloge so predstavljene definicije na temo zadovoljstva odjemalcev in storitev, kjer se posebej opredeli tudi turistične storitve in posebnosti, povezane z njimi. V praktičnem delu naloge smo se lotili analize o zadovoljstvu s turistično storitvijo Term Zreče in smučišča Rogla. Ugotovili smo, da je bilo največ gostov takšnih, ki so v preteklosti koristili storitve tako v Termah Zreče kot tudi na smučišču Rogla. Gostje zaznavajo visoko kakovost tako v Termah kot tudi na smučišču, prav tako pa so z bližnjo okolico in samo izkušnjo obiska zadovoljni. Kljub temu pa lahko še vedno najdemo nekaj elementov, ki jih je potrebno izboljšati ali spremeniti, da bi s tem lahko še uspešeje zadovoljevali želje in potrebe gostov. Ker se konkurenca v turističnih storitvah znatno povečuje, je smiselno merjenje zadovoljstva gostov, prav tako je potrebno prisluhniti njihovim željam in trenutne goste obdržati, hkrati pa poizkušati pridobiti tudi nove. Turistična destinacija Rogla-Zreče je turistično zelo privlačna, z novostmi tako v Zrečah kot tudi na Rogli pa skrbi, da poleg kakovostnih storitev nudijo še nove atrakcije, s katerimi odpirajo nove možnosti za stare in tudi nove goste.
Ključne besede: zadovoljstvo, primerjava zadovoljstva, kakovost, turizem, turistične storitve, turistična destinacija Rogla-Zreče
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 399; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
IZVAJANJE PROCESA PRODAJE IZDELKOV V PODJETJU VULKANIZACIJA CELJE
Blaž Meglič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu nas je zanimalo, kako se izvaja proces prodaje v podjetju Vulkanizacija Celje. V prvem delu smo opredelili prodajo, opisali, kaj so njene naloge ter kako se povezuje z ostalimi funkcijami v podjetju. Kasneje smo management prodaje razdelili na planiranje, organiziranje, nazdor in izvajanje prodaje in jih tudi opisali. Tretji del managementa prodaje, torej izvajanje prodaje, nam je nadaljevanju služil za osnovo pri praktičnem delu. V praktičnem delu smo na podlagi intervjuja, ki smo ga opravili z zaposlenim v podjetju Vulkanizacija Celje, opisali, kako poteka izvajanje prodaje v podjetju. Okvirno smo izvedeli, kako načrtujejo zaposlene v prodaji in s tem njihove cilje in strategije v zvezi s prodajnim osebjem, kako prodajno osebje organizirajo na podlagi strategije organizacije, od česa je odvisno število prodajnega osebja ter kako skrbijo za nagrajevanje. Poleg tega smo se pozanimali tudi o njihovem ravnanju z zaposlenimi v prodaji, tam pa smo izvedeli, kako iščejo in izbirajo prodajno osebje, kako skrbijo za njihov razvoj ter kako jih nadzorujejo in seveda tudi motivirajo. Cilj tega obiska je bil izvedeti, kako se zaposleni v prodaji soočajo s procesom prodaje in kako se v podjetju soočajo z organizacijo in izvajanjem zgoraj naštetih stvari.
Ključne besede: prodaja, zaposleni, izvajanje, podjetje, proces
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 825; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici