1. |
2. |
3. Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primeraBlaž Kovač, 2021, magistrsko delo Opis: Eden od glavnih razlogov za globoke transformacijske procese v poslovnem okolju je digitalizacija delovnega in življenjskega okolja. Vseobsegajoča digitalizacija podjetja pri poslovanju z modernimi poslovnimi subjekti zahteva ustrezne spremembe na vseh področjih, zlasti na področju poslovnih informacijskih rešitev. Digitalizacija podjetja zahteva nujno organizacijsko digitalno preobrazbo, kar je ključnega pomena za njegov obstoj in napredek. Nujnost digitalne preobrazbe je potrdila tudi pandemija v letu 2020, ki je ohromila večino procesov v razvitem svetu. Prav globalizacijskim tokovom namreč gre pripisati spoznanje, da se je virus COVID19, ki se je konec leta 2019 pojavil na Kitajskem, v začetku leta 2020 razširil po vsem svetu in ohromil socialno življenje ljudi in poslovanje podjetij. Organizacija se bo morala prilagoditi tem novim razmeram in poiskati odgovore na izzive v obliki digitalizacije poslovnih procesov in organizacijske digitalne preobrazbe. To vključuje radikalne spremembe tradicionalnih poslovnih funkcij kot tudi nadgradnjo digitalnih kompetenc zaposlenih. Ključne besede: Digitalizacija, digitalna transformacija, spletna stran, digitalni marketing, družabna omrežja, kampanja digitalnega marketinga Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 1095; Prenosov: 144
Celotno besedilo (1,82 MB) |
4. Klepetalni roboti kot kanal digitalnega marketinga: primer komunikacije z bodočimi študentiBlaž Kovač, 2017, diplomsko delo Opis: Predloženo raziskovalno poročilo sloni na marketinških teorijah, s posebnim poudarkom na digitalnem marketingu in digitalnih komunikacijskih kanalih. Omogočamo vpogled v razvoj novega marketinškega kanala, z uporabo komunikacijskega kanala Messenger, ki je tesno povezan s socialnim omrežjem Facebook. Predstavljena je analiza uporabe tega kanala po svetu in primerjava s slovenskimi podjetji. Predlagamo načrt uvedbe avtomatskega sporočilnega sistema za predstavitev Ekonomsko-poslovne fakultete srednješolskim maturantom in predstavljamo prototip klepetalnega robota za Facebook Messenger. Ključne besede: klepetalni robot, Facebook Messenger, Facebook, digitalni marketing, digitalni razvoj, socialna omrežja, tehnologija, umetna inteligenca. Objavljeno v DKUM: 08.11.2017; Ogledov: 1415; Prenosov: 176
Celotno besedilo (1,61 MB) |
5. Nadzor temperature ter vlage v kletnih prostorihBlaž Kovač, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je prikazan način, kako lahko s pomočjo razvojne ploščice Arduino merimo in spremljamo temperaturo in vlago v prostoru. Vse podatke o trenutnem stanju temperature in vlage pošiljamo uporabniku. V jedru naloge so opisani izbrani elementi, predstavljene so metode, s katerimi lahko izvajamo meritve, ter rezultati testiranja.
Glede na dane pogoje smo izbrali senzor, ki meri temperaturo in vlago hkrati, in naredili napravo, ki je postavljena v željenem prostoru. Modul je preko kabla povezan do modema in pošilja signal nazaj na spletno stran. Ključne besede: Arduino, merilnik temperature in vlage, klet Objavljeno v DKUM: 26.10.2017; Ogledov: 1352; Prenosov: 119
Celotno besedilo (3,33 MB) |
6. MOTIVACIJA PRI TIMSKEM DELU NA MINISTRSTVU ZA OBRAMBO RS IN V PODJETJU AC NIELSEN D.O.O.Blaž Kovač, 2014, diplomsko delo Opis: Za doseganje in uresničitev ciljev organizacije je potrebna visoka motiviranost zaposlenih pri timskem delu. Vsaka organizacija si želi zaposlene, ki bodo inovativno in ustvarjalno razmišljali, bili pri svojem delu hitri in natančni ter pripravljeni veliko prispevati k razvoju organizacije. Zaradi vse večje zapletenosti reševanja nalog so posamezniki zaradi vse večje lastne specializacije manj sposobni za reševanje zapletenih nalog in ravno zato je timsko delo zelo dobrodošlo v vsaki organizaciji.
Predmet in namen diplomskega dela je bil raziskati motivacijo pri timskem delu. Raziskovali in ugotavljali smo razliko v motivaciji pri timskem delu v dveh povsem različnih organizacijah, organizaciji iz gospodarstva in državne uprave.
Diplomsko delo temelji na proučevanju teorije in raziskave. Po uvodnem delu smo predstavili pojem timskega dela, motivacije, vrednote zaposlenih ter zadovoljstva zaposlenih pri delu. Po proučitvi teorije pa smo opravili raziskavo z anketnim vprašalnikom, ki se je navezoval na raziskovalna vprašanja.
Po končani analizi anketnih vprašalnikov smo dobili rezultate, s katerimi smo lahko odgovorili na vsa raziskovalna vprašanja. Na podlagi ugotovitev lahko trdimo, da je motivacija pri timskem delu in zadovoljstvo zaposlenih višje v gospodarstvu. Ključne besede: timsko delo, motivacija, vrednote, zadovoljstvo Objavljeno v DKUM: 03.11.2014; Ogledov: 1450; Prenosov: 143
Celotno besedilo (917,40 KB) |
7. PRENOVA PROCESA SEJE OBČINSKEGA SVETA OBČINE LITIJABlaž Kovač, 2010, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi predstavljamo problem, ki je na občinah v Sloveniji ostal kljub uvajanju sodobnih informacijskih rešitev. To je problem velike količine gradiva za seje občinskega sveta v klasični, papirni obliki. Rešitev tega problema smo skušali ponazoriti s prenovo poslovnega procesa, s katero bi na Občini Litija uvedli sodoben informacijski sistem, ki bi omogočal elektronsko sejo, poudarek pa bi bil na modernizaciji procesa in odpravi gradiva v klasični, papirni obliki. Elektronska seja ali e-seja v Sloveniji ni popolna novost, saj jo že dlje časa uporablja Vlada Republike Slovenije za svoje seje. Sodobna informacijska tehnologija omogoča preprostejše izvajanje nekaterih procesov, mi moramo le prepoznati probleme, jih analizirati ter ponuditi in razložiti ustrezne rešitve. Analiza obstoječega procesa priprave gradiva za seje občinskega sveta na Občini Litija je pokazala nekatere šibke točke trenutnega načina dela, kot so veliki stroški, velika količina porabljenega pisarniškega materiala ter dolg čas priprave in dostave gradiva. Postavili smo zahteve, ki jih mora prenovljen proces rešiti. Nato smo preučili in predlagali vpeljavo elektronske seje, ki ponuja ustrezno rešitev problemov obstoječega procesa. Določili smo cilje in okvirni terminski plan projekta prenove. Po končani prenovi smo postavili zaključke, se seznanili z učinki prenove in predstavili še možnosti za nadaljnji razvoj. Ključne besede: prenova poslovnih procesov, modernizacija, stroški, informacijska tehnologija Objavljeno v DKUM: 04.03.2011; Ogledov: 1912; Prenosov: 200
Celotno besedilo (1018,18 KB) |