| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
LASTNOSTI INOVATIVNEGA MANAGERJA, KI VZPODBUJA NASTAJANJE INOVACIJ V PODJETJU VITAL D.O.O.
Biserka Lubej, 2013, diplomsko delo

Opis: Pri pisanju diplomskega dela smo ugotovili, če podjetja delajo na inovativnosti in so ustvarjalni, da znajo poslušati in sprejemati predloge, ni nič nemogočega. Delo sem razdelila na več delov. Najprej sem predstavila pojme, od inovacije, do invencije. Predstavila sem njihovo vsebino, opredelila vsako posebej, opisala tudi celoten inovacijski proces. Nato sem predstavila tudi zaviralne dejavnike, katero že samo ime pove, da najbolj ovirajo proces razvoja pri uvajanje invencij. Med njimi so to vsekakor predvsem denarna sredstva, ekonomska tveganja, pomanjkanje informacij, pomanjkanje ustreznega kadra itn. Proti koncu je sledil še inovativni management in inovativni manager, ki mora znati voditi ne le sebe, temveč tudi ljudi, zaposlene. Predstavila sem mit o idealnem managerju ter značilnosti managerja, kakšen mora biti, katere lastnosti so potrebne, da bo dober in uspešen vodja ter katere so njegove naloge. Na koncu sem odgovorila tudi na vprašanje, zakaj je inovativnost tako pomembna in ugotovila, da je izrednega pomena. Predstavila sem tudi razliko med izboljšanjem in inovacijo poslovnih procesov, ter ugotovila, da je najboljša kombinacija obeh. Zadnji del pa predstavlja in seznanja podjetje Vital, s čim se sploh ukvarja, kako deluje, kje se nahaja, kaj je njihov produkt ter moje mnenje kaj bi lahko izboljšali. Na začetku so bile postavljene trditve, katere smo skozi nalogo dokazovali in so sprejete. Postavljena je bila trditev, da je v podjetju potrebno vzpodbujati inovativnost in ustvarjalnost. To vsekakor drži, ker ni prostora na trgu za tista podjetja, ki stagnirajo, saj jih prej ali slej izpodrinejo takšna, ki te lastnosti že imajo. S tem dokažemo tudi predzadnjo trditev. Z inovacijami podjetje lahko doseže različne koristi. Tudi to drži. Že sama definicija, da je inovacija vsaka dokazana koristna novost, nam pove , da le ta prinese boljšo kakovost, nižje stroške, dvig ugleda podjetja in drugo. Za zamenjavo starih z novimi izdelki ali storitvami, je bistvena inovativnost. Dokazano je, da je pomanjkanje inovativnosti največja grožnja pri uresničevanju ciljev in zato podjetja, ki želijo biti korak pred tekmeci, že uspešno vlagajo v dodatne napore za vzpodbujanje novih idej , ustvarjalnosti in s tem inovativnosti. Če le te ni dovolj, potem tudi zamenjava starega z novim ne prinese uspešnega rezultata. Prav tako inovacije ne smejo biti le področje managerja, temveč je to tudi področje zaposlenih. Zaposleni so gonilna sila, so kapital podjetja. Manager mora z njimi sodelovati, kajti če so dovolj informirani, motivirani, bodo lažje sodelovali in bili bolj ustvarjalni . Potrebno je torej odpraviti vse nepotrebne ovire, ki onemogočajo hitro sproščanje potenciala zaposlenih.
Ključne besede: inovacija, invencija, inovativni manager, inovativnost, ustvarjalnost
Objavljeno: 23.10.2013; Ogledov: 1237; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici