| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ekonometrična analiza napovedi odkupnih cen mleka v Sloveniji
Bernarda Marčič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Obravnavano področje magistrskega dela je analiza odkupne cene mleka v Sloveniji od leta 2008 do konca aprila 2016. Predstavimo tudi del področja pred in po ukinitvi mlečnih kvot ter vpliv kvot na prirejo mleka v Sloveniji. Osnovni cilj naloge je ovrednotiti vpliv spremembe cene svežega mleka na odkupno ceno mleka v Sloveniji. V ta namen smo s pomočjo ekonometrične analize iskali najprimernejši regresijski model, s katerim smo pridobili celovite informacije in potrebne podatke za izračun elastičnosti povpraševanja. Vrednost koeficienta nam pove, da prihaja do neelastične napovedi odkupne cene surovega mleka pri pridelovalcih. To pomeni, da se bo v primeru rasti cene svežega konzumnega mleka na trgu za 1 %, odkupna cena mleka znižala za 0,1 %.
Ključne besede: ekonometrična analiza, odkupna cena mleka, elastičnost, SPSS
Objavljeno v DKUM: 04.05.2018; Ogledov: 2038; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOV V PODJETJU PETROL D.D.
Bernarda Marčič, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar zajema pospeševanje prodaje ter tržno komuniciranje. Ker je na trgu vse več konkurence, se morajo podjetja oklepati obstoječih kupcev in se seveda truditi pridobiti nove odjemalce. Najbolj pomembna je prepoznavnost podjetja na trgu in seveda odločitev kupcev zanj. To pa lahko dosežejo, če pravilno kombinirajo tržno komuniciranje in pospeševanje prodaje, da pridejo v stik s potrošniki. Tako imajo na izbiro različne možnosti pospeševanja prodaje: kupone, darila, znižanja cen in še mnoge druge. Diplomski seminar pa zajema tudi praktični del, v katerem smo predstavili podjetje Petrol, d.d., podrobneje pa smo opisali pospeševanje prodaje in njihove metode. S pomočjo spoznavanja metod pospeševanja prodaje smo prišli do spoznanja, katera je potrošnikom najbližja in katera jih najbolj pritegne.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, odjemalci, tržno komuniciranje, Petrol d.d.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2014; Ogledov: 1867; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici