| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje lokalne participacije v pedagoški proces
Barbara Pavlakovič, Marko Koščak, 2024

Opis: Učbenik »Uvajanje lokalne participacije v pedagoški proces« izpostavlja pomen vključenosti različnih skupnosti v procese načrtovanja razvoja turizma. V uvodnem delu je predstavljen sam pojem lokalna participacija oziroma sodelovanje javnosti pri načrtovalskih procesih v turizmu. Pojasnjeni so razlogi in stopnje vključevanja javnosti v razvojne procese. Učbenik nadalje predstavi primere dobre prakse sodelovanja z lokalno skupnostjo iz tujine in Slovenije. Nato se učbenik osredotoči na sam postopek vključevanja javnosti, kjer so opisani posamezni koraki sodelovanja ter podani konkretni nasveti glede organizacije participativnih dogodkov. Še posebej so izpostavljene tehnike javne participacije, ki se jih lahko poslužimo pri sodelovanju z različnimi deležniki. Učbenik na koncu predstavi primere vključevanja lokalne participacije v študijski proces na Fakulteti za turizem Univerze v Mariboru ter poda osnutek delovnega načrta za prihodnje primere vključevanja sodelovanja s skupnostmi v študijski proces.
Ključne besede: lokalna participacija, načrtovanje turizma, sodelovanje, deležniki, tehnike javne participacije
Objavljeno v DKUM: 28.02.2024; Ogledov: 98; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (6,93 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Organizacijska kultura : pojmovanje, evolucija in merjenje od industrijske revolucije do digitalne dobe
Petra Robnik, Barbara Pavlakovič, Marko Ferjan, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Namen prispevka je pojasniti izvor in razvoj koncepta organizacijske kulture, njen pomen ter metode merjenja. Najprej kronološko predstavljamo pojmovanje organizacijske kulture v različnih obdobjih razvoja organizacij. Koncept organizacijske kulture se je pojavil v začetku 20. stoletja in izhaja iz paradigme organizacijskega vedenja. Razumevanje organizacijske kulture se je spreminjalo vzporedno s stopnjo razvoja organizacij. Današnje razumevanje organizacijske kulture izhaja iz teorije socialne identitete. Globalizacija ni bila zadnja sprememba poslovnega sveta. Opažamo, da se svet spreminja še naprej. Menimo, da bo eno ključnih vprašanj organizacijske kulture prihodnosti vprašanje odnosa do varnosti. Pojav in razvoj organizacijske kulture ima povsem ekonomsko ozadje. Zmotno je prepričanje, da so motivi organizacij za razvoj kulture moralno-etične narave. Raziskovali smo organizacijsko kulturo športnih in turističnih organizacij. Zanimalo nas je, ali med njimi obstajajo razlike. Uporabili smo vprašalnik GLOBE. Opravili smo spletno anketiranje. Analiza je pokazala, da med preučevanima organizacijama obstajajo statistično značilne razlike. Športni klubi bolj spoštujejo moč in avtoriteto, se izogibajo negotovosti, bolj so usmerjeni v uspešnost. Turistična združenja bolj spoštujejo enakost spolov.
Ključne besede: organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, organizacijsko vedenje
Objavljeno v DKUM: 29.01.2024; Ogledov: 147; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (6,08 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Tekstilni industrijski turizem kot sredstvo revitalizacije majhnega mesta
Barbara Pavlakovič, Maja Turnšek, 2020, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Industrijski turizem je nišni turistični produkt, ki lahko služi kot učinkovit način preseganja negativnih učinkov sezon na turizem. Poleg tega je industrijski turizem tudi primerno orodje za trajnostni razvoj destinacije, torej za oživitev nekdanjih industrijskih lokacij ali manj razvitih aktivnih industrijskih krajev. Prvič, industrijo lahko predstavi turistom in novim strankam. Drugič, lahko spodbudi razvoj infrastrukture in pomaga ohraniti tradicionalno tehnično znanje o industrijskih procesih. Kot študijo primera smo izbrali Metliko, majhno slovensko mesto, ki ima zelo dolgo tradicijo tekstilne industrije. Z uporabo intervjujev z lokalnimi turističnimi organizacijami ter vodstvom tekstilnih podjetij in s terenskim opazovanjem tekstilnih industrijskih lokacij smo proučili sedanje stanje in pripravljenost za razvoj ponudbe industrijskega turizma, ki bi lahko spodbudila lokalni razvoj. V ugotovitvah predstavljamo možnosti, ki jih imajo Metlika in druga podobna majhna mesta za oživitev tega območja in spodbujanje trajnostnega razvoja s pomočjo ponudbe industrijskega turizma.
Ključne besede: industrijski turizem, tekstilna industrija, revitalizacija mest, dediščina, trajnostni razvoj
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 160; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Strategija i akcijski plan za destinaciju Moslavina
Barbara Pavlakovič, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 134; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (43,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Uvod i metode rada
Barbara Pavlakovič, 2020, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 162; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (43,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Human resources in industrial tourism
Barbara Pavlakovič, Eva Jereb, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Industrial tourism, as a specific type of tourism, emerged over a century ago but was not studied widely until recently. However, most of the current research is focused either on heritage industrial tourism or on several aspects, such as visitor characteristics, relation to the local economy, and similar. This paper attempts to highlight the human resources aspect of industrial tourism in different organisations.Our primary research methods were observation with participation (joining factory tours) and semi-structured interviews with company representatives.We define various existing categories of industrial tourism human resourcesmodels of organisations that carry out industrial tourism, the necessary competences for the workplace, and the methods of educating industrial tourism employees. Based on the gathered results, we propose some guidelines for companies to follow in forming their products of industrial tourism.
Ključne besede: HR, competence, education, industrial tourism, HR model
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 128; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (199,80 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 145; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Zaključek
Barbara Pavlakovič, 2021, drugi sestavni deli

Ključne besede: turizem, trajnostni razvoj, podeželski turizem, Praznik kozjanskega jabolka
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 114; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (12,22 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Prireditve v turizmu
Barbara Pavlakovič, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, trajnostni razvoj, podeželski turizem, Praznik kozjanskega jabolka
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 103; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (12,22 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Uvod
Barbara Pavlakovič, 2021, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: turizem, trajnostni razvoj, podeželski turizem, Praznik kozjanskega jabolka
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 148; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (12,22 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 4.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici