| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
EKSPERIMENTALNO PREVERJANJE VPLIVA BARV STEKLENICE IN ETIKETE NA ZAZNAVANJE VINA
Barbara Muhič, 2012, diplomsko delo

Opis: Svet se nam prikazuje le po svetlobi in barvi. Barve obdajajo naša življenja povsod. Posamezne barve imajo pomen in na nas vplivajo različno. Vpliv barv je lahko pozitiven ali negativen. S pomočjo barv z okolja prejemamo različne signale in informacije. Zaznavanje kot proces omogoča, da informacije sprejemamo, zbiramo, obdelamo in razlagamo, si ustvarimo podobo sveta, ki nas obdaja. Posamezniki enake dražljaje zaznavamo različno. Embalaža je zaščita izdelka, ob tem pa predstavlja proizvajalca, vsebino, blagovno znamko in informira odjemalca. Videz embalaže naredi vtis, element embalaže je tudi barva z estetskim učinkom in sporočilnostjo. Namen diplomskega seminarja je v teoretičnem delu spoznati pomen posameznih barv in ugotoviti vpliv barv na zaznavanje izdelka. V raziskavi, ki je sestavljena iz ankete in eksperimenta, pa ugotoviti najprimernejšo embalažo (barva steklenice in etikete) za posamezne vrste vin in vpliv embalaže na zaznavanje izdelka. Ugotovila sem, da videz embalaže vpliva na zaznavanje izdelka. Sodelujoči so enako vino v različnih embalažah zaznavali različno. Vino, ki je imelo višje ocene za videz embalaže, je imelo v večini višje ocene tudi za barvo, vonj in okus vina.
Ključne besede: barve, zaznavanje, embalaža, steklenica, etiketa, vino
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1260; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (954,08 KB)

3.
OBRAVNAVA BOLNIKA S PSORIATRIČNIM ARTRITISOM NA BIOLOŠKIH ZDRAVILIH
Barbara Muhič, 2015, diplomsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Psoriatični artritis je z luskavico povezana kronična vnetna bolezen sklepov. Značilna so vnetja hrbtenice in križno-medeničnih ali saroiliakalnih sklepov. Znaki psoriatičnega artritisa so otekli, pordeli in topli sklepi, ter klobasasti prsti. Zjutraj se pojavlja jutranja okorelost. Bolezen le redko povzroča invalidnost. Biološka zdravila zavirajo vnetje, imenujemo jih selektivna imunomodulirajoča zdravila. Metodologija: V teoretičnem delu smo uporabili razpoložljivo literaturo. V empiričnem delu diplomskega dela smo uporabili deskriptivno metodo dela. Za zbiranje podatkov smo uporabili tehniko intervjuja, ki je vseboval dvaindvajset vprašanja odprtega tipa. V intervju – študijo primera je bil vključen obravnavan pacient. Rezultati: S študijo primera smo ugotovili naslednje negovalne diagnoze: bolečina, kronična (kronična bolečina v sklepih), motnje spanja in strah pred poslabšanjem bolezni.. Sklep: Bolečina je glavni problem psoriatičnega artritisa. Biološka zdravila jo zmanjšujejo in s tem pripomorejo k večji kakovosti življenja. Medicinska sestra nudi pacientu pomoč in podporo.
Ključne besede: bolečina, zdravstvena nega, medicinska sestra, revmatizem
Objavljeno: 12.01.2016; Ogledov: 999; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (568,90 KB)

4.
IZDELAVA PROGRAMA INTEGRIRANE PONUDBE MALIH PIVOVARN V SLOVENIJI
Barbara Muhič, 2016, magistrsko delo

Opis: Malo pivovarstvo na svetovni ravni postaja vse bolj razširjeno in priljubljeno. Tudi v Sloveniji se razvija in pridobiva na priljubljenosti. Slovenija je prepoznavna kot vinska dežela, pivovarstvo pa zaostaja, čeprav je pivo zelo priljubljena pijača. Z razvojem, promocijo in povezovanjem lahko dosežemo prepoznavnost na trgu, kot tudi dvignemo kulturo pitja piva. Pojavljati se je začelo večje število malih pivovarjev, ki varijo različne vrste piva, se razvijajo ob različnih zgodbah, vse pa druži ljubezen do piva. Svoje pivo ponujajo ožji in širši javnosti. Na tak način želijo dvigniti raven poznavanja piva in kulturo pitja piva. V teoretičnem delu smo obravnavali pojme piva in pivovarstva. Spoznali smo se tudi s primeri iz tujine in pregledali ostalo ponudbo v povezavi s pivovarstvom. Kot podlago za naš izdelek smo uporabili model za načrtovanje marketinškega komuniciranja SOSTAC. Model SOSTAC je sestavljen s šestih elementov: analiza situacije, cilji, strategija, taktika, izvedba in kontrola. Za vsak posamezni element si zastavimo vprašanje, kot pomoč, kaj je potrebno narediti, in na podlagi tega lahko zgradimo celovit načrt. V empiričnem delu smo najprej naredili raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti trenutno stanje na področju malih pivovarjev v Sloveniji in pripravljenost za sodelovanje v primeru izvedbe projekta celovite ponudbe. Izdelali smo seznam malih pivovarn v Sloveniji. Izdelek je pripravljen na podlagi modela SOSTAC in sestavljen iz spletne strani in mobilne aplikacije. Spletna stran in aplikacija predstavljata slovensko pivo in male pivovarje ter ponujata možnost obiskov slovenskih malih pivovarn.
Ključne besede: integrirana ponudba, male pivovarne, marketinško komuniciranje, pivo, program, SOSTAC.
Objavljeno: 10.01.2017; Ogledov: 489; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici