| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA ZA VSEŽIVLJENSKO E-IZOBRAŽEVANJE NA OBMOČJU LJUBLJANE
Barbara Mežnarič, 2012, diplomsko delo

Opis: Vseživljenjsko izobraževanje je danes način življenja in ga razumemo kot učenje skozi celo življenje, torej od rojstva do konca življenja. Ohranja nas miselno aktivne, pozitivne in zadovoljne. V diplomski nalogi sem poskušala ugotoviti s katerimi ovirami se srečujejo anketiranci na območju Ljubljane, ko je posredi izobraževanje, kakšna so njihova stališča glede izobraževanja samega, kaj jih najbolj motivira pri odločitvi za izobraževanje in ali so seznanjeni z informacijsko podprtim izobraževanjem, znanim kot e-izobraževanje. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov in sicer iz teoretičnega ter raziskovalnega dela. V teoretičnem delu sem dala poudarek zgodovini in pojmom, ki so povezani z izobraževanjem odraslih, o pomembnosti vseživljenjskega izobraževanja na splošno ter o prednostih in slabostih, ki ga prinaša vseživljenjsko e-izobraževanje. V raziskovalnem delu pa sem opravila analizo raziskave ter obrazložila dobljene rezultate ankete. Raziskava je potekala s pomočjo anketne metode, torej s pomočjo vnaprej pripravljenega anketnega vprašalnika, ki smo jih razposlali s pomočjo elektronske pošte in socialnega omrežja Facebook. Ugotovila sem, da ljudje razmišljajo o učenju kot nujno potrebnemu dejavniku v življenju, da so se pripravljeni izobraževati vse življenje in si tako pridobivati potrebna znanja in izkušnje, ki jih potrebujejo pri svojem delu in na splošno v svojem življenju. Zanimiv je predvsem podatek, da ne glede na vse prednosti, ki jih prinaša elektronsko izobraževanje, od časovne in krajevne neodvisnosti, lastnega tempa učenja, hitrosti in učinkovitosti, se v večini ljudje še vedno ne odločajo zanj. Ker še ne poznajo vseh prednosti slednjega, se raje odločajo za kombinacijo tradicionalnega in e-izobraževanja.
Ključne besede: e-izobraževanje, vseživljenjsko učenje, izobraževanje odraslih, evalvacija
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 1543; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici