| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Clinicopathological characteristics of patients with vaginal cancer in the period 1995 to 2017
Vida Gavrić-Lovrec, Barbara Krajnc, Nejc Kozar, Nina Jakop, Tadeja Hozjan, Iztok Takač, 2019, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: rak nožnice, epidemiologija, klinične značilnosti, histologija
Objavljeno v DKUM: 05.04.2024; Ogledov: 153; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (369,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

2.
Genetski in ekspresijski profil za napoved tveganja za pojav multiplih miomov maternice
Barbara Krajnc, Rok Končnik, 2016, druge monografije in druga zaključena dela

Ključne besede: miomi maternice, SNP, CYP1B1
Objavljeno v DKUM: 03.08.2017; Ogledov: 1153; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V JAVNIH ZAVODIH NA PRIMERU TURISTIČNO INFORMACIJSKEGA CENTRA VUZENICA
Barbara Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: Neizprosna konkurenca in zasičenost z raznovrstnimi produkti, od organizacij poleg kakovostnega izdelka, ustreznih prodajnih poti in ugodne cene, prav »zahteva« premišljeno in učinkovito marketinško komuniciranje. Marketinško komuniciranje je sredstvo s katerim organizacije poskušajo informirati, prepričati in opomniti kupce o izdelkih in storitvah, ki jih ponujajo. Marketinško komuniciranje je nujno v vsaki organizacije ne glede na to za kakšno vrsto organizacije gre. Tega se vedno bol zavedajo tudi neprofitne organizacije. Neprofitne organizacije lahko delujejo kot podjetja, zavodi, ustanove in društva. V našem magistrskem delu smo se osredotočili na posebno obliko zavodov in sicer na javne zavode. Javni zavodi so nepridobitne organizacije, ustanovljene s strani države ali lokalne oblasti, z namenom opravljanja javne službe. Primer javnega zavoda, kjer se zavdajo pomena marketinškega komuniciranja je prav gotovo Turistično informacijski center Vuzenica. Obravnavani javni zavod je bil ustanovljen s strani Občine Vuzenica leta 2000 z namenom organiziranja, razvijanja in spodbujanje dejavnosti na področju kulture, športa, turizma, izobraževanja, mednarodnega sodelovanja, založništva, javnega obveščanja ter sejemske dejavnosti v Občini Vuzenica. V TIC-u Vuzenica se zavedajo, da morajo zaradi svojega javnega značaja intenzivno graditi in ohranjati stike s svojo okolico. Glavni namen TIC-a Vuzenica je z marketinškim komuniciranjem informirat, prepričat in spominjat ciljne skupine. Glavna ciljna skupina marketinškega komuniciranja TIC Vuzenica so vsi občani in občanke Vuzenice, poleg njih so ciljne skupine še: obiskovalci (potencialni in stalni) dogodkov in prireditev iz sosednih krajev, turisti iz Slovenije in tujine, lokalna in sosednja društva, ustanoviteljica javnega zavoda – Občina Vuzenica, strokovna javnost, sponzorji, donatorji in vsi drugi, s katerimi se javni zavod srečuje pri izvajanju svoje dejavnosti. Našo magistrsko delo smo zaključili z raziskavo. Z raziskavo smo želeli bolje spoznati našo obravnavano organizacijo in njeno marketinško komuniciranje ter ugotoviti kako okolica zazna marketinško komuniciranje TIC-a Vuzenica. Podatke smo zbirali na dva načina in sicer s strukturiranim intervjujem in anketiranjem.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, javni zavod, TIC Vuzenica
Objavljeno v DKUM: 08.03.2016; Ogledov: 1523; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
ANALIZA VIZUALNEGA MERCHANDISINGA V PODJETJU AFP D.O.O.
Barbara Krajnc, 2014, magistrsko delo

Opis: Vizualni merchandising igra v trgovskih podjetjih vse pomembnejšo vlogo in se vedno bolj uveljavlja, saj velja za pomembno orodje pospeševanja prodaje. Gre predvsem za vizualno predstavitev prodajalne in izdelkov na način, da le ta pritegne in motivira potrošnike k vstopu v prodajalno in posledično tudi k nakupu. Predvsem sta videz prodajnega prostora in način predstavitve izdelkov tista, ki pritegneta pozornost potrošnikov. Po vseh opredelitvah, trditvah in spoznanjih avtorjev smo tako prišli do ugotovitve, da je zelo pomembno kje se posamezen izdelek v prodajalni nahaja. Pomembno vlogo pri vizualnem merchandisingu poleg notranjosti prodajalne igra tudi zunanjost prodajalne. Sem uvršamo lokacijo, ki je pomembna z vidika dostopnosti prodajalne in parkirni prostor. Moramo se namreč zavedati, da živimo v času, ko smo vedno bolj odvisni od uporabe avtomobilov. Prav tako sta pomembna še vhod v prodajalno ter izložba, ki velja za glavno marketinško orodje. Veliko pozornosti smo namenili tudi orodjem vizualnega merchandisinga, s poudarkom predvsem na zunanjem in notranjem videzu prodajalne ter razmestitvijo izdelkov v prodajnem prostoru. Govora je tudi o prodajni atmosferi, ki je zelo pomembna, saj le ta vzbudi pri potrošnikih pozitiven vtis in tako ustvarja čustvene odzive, ki povečujejo možnosti nakupa. Pri ustvarjanju prijetne prodajne atmosfere pa je bilo potrebno izpostaviti tudi vlogo zaposlenih, ki v prodajalni predstavljajo nekakšno vez med predstavitvijo izdelkov in potrošniki. V empiričnem delu naloge je opisan teoretični del vizualnega merchandisinga predstavljen tudi v praksi, in sicer na primeru podjetja AFP d.o.o.. Znotraj podjetja je analiziran vizualni merchandising poslovalnice Adidas Shop Celje, skozi katerega smo ugotovili, da se v podjetju zavedajo prednosti, ki jih prinaša vizualni merchandising. Izdelan imajo zelo natančen koncept vizualnega mercandisinga, ki se ga dosledno držijo in je zelo lepo viden tudi v sami prodajalni. Koncept podaja jasne standarde in načela vizualnega merchandisinga blagovne znamke Adidas, tako da se ta zlahka poveže s potrošniki in vpliva na njihove nakupne odločitve. Ugotovili smo, da v podjetju AFP d.o.o. dajejo velik poudarek tudi zaposlenim, saj jih nenehno izobražujejo, z namenom dobrega svetovanja potrošnikom glede novih funkcij in tehnologij izdelkov. Preko komuniciranja s potrošniki spoznajo njihove potrebe in želje in jim tako ponudijo najbolj primeren izdelek. S pomočjo tržne raziskave smo ugotovili tudi zaznavanje vizualnega merchandisinga Adidas shopa Celje skozi oči potrošnikov. Prišli smo do spoznanja, da pozornost potrošnikov v prodajalni najbolj pritegnejo cene izdelkov in ne prikaz izdelkov na prodajnem inventarju kot smo prvotno predvidevali. Ugotovili smo tudi, da je kakovost izdelkov tista, ki ima največji vpliv na nakupno odločitev potrošnikov v prodajalni Adidas shop Celje.
Ključne besede: vizualni merchandising, izdelki, prodajna oprema, prodajna atmosfera, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 26.01.2015; Ogledov: 1870; Prenosov: 314
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

5.
KNJIŽNE KAZALKE KOT OGLASI
Barbara Krajnc, 2013, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo obravnava knjižne kazalke kot sredstvo oglaševanja. Najprej so na kratko predstavljene zgodovina knjižnih kazalk in druge terminološke vzporednice. Na podlagi tipologije oglasov glede na namen oziroma sporočanjsko vlogo so knjižne kazalke razvrščene med primere pridobitnih in nepridobitnih oglasov. Ker so bili med opaznimi prvinami oglasov na knjižnih kazalkah tudi slogani, so podani tipologija dvodelnih trohejskih in jambskih sloganov ter enodelni trdilni, velelni, osamosvojitveni odvisniki, poimenovalni in aforistični slogani s primeri. Podrobna analiza besedil na zajetih knjižnih kazalkah nedvomno potrjuje tezo, da so tudi knjižne kazalke oglasi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: slovenščina, knjižna kazalka, tipologija oglasov, slogan
Objavljeno v DKUM: 09.05.2013; Ogledov: 2429; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

6.
Naloge dispečerja asfaltnih zmesi v Veliki Pirešici
Barbara Krajnc, 2012, diplomsko delo

Opis: Dispečer asfaltnih zmesi je oseba, ki prevzema vso odgovornost za material, ki je potreben za razvoz. Zbira in obdeluje podatke, hkrati pa jih spremlja tekom dneva, saj mora vozila pravilno porazporediti. Ukvarja se s programi, prilagojenimi za njegovo potrebo, za hitrejšo komunikacijo pa uporablja tudi mobilno tehnologijo. Mora biti spretna in iznajdljiva oseba, ki ima dobre orientacijske organizacijske sposobnosti, saj je njegova naloga prevzemanje koordinacij med delovodji na gradbišču, prometnim tehnikom in operaterjem asfaltnih zmesi. Za vsa naročila, ki jih sprejme mora pripraviti plan proizvodnje, ga z delovodji na gradbiščih uskladiti in prevzeti odgovornost za vso organizacijo proizvodnje in prevoza. Dobro mora poznati asfaltne zmesi, saj je vgradnja le teh zahtevna. V ta namen mora biti tudi pripravljen na spremenljive vremenske razmere, saj mora v primeru slabega vremena ukrepati hitro in racionalno.
Ključne besede: organizacijska sposobnost, koordinacija, plan proizvodnje
Objavljeno v DKUM: 15.03.2013; Ogledov: 1563; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

7.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Krajnc, 2012, diplomsko delo

Opis: Blagovna znamka je pomemben simbol s katerim označimo izdelek, vendar je znamka še veliko več kot samo izraz, oznaka ali ime. Njen osnoven namen je »vdihniti« izdelku prepoznavnost med kupci. V današnjem času, ko imamo za zadovoljitev naših potreb na stotine različnih izdelkov, je to zelo pomembno. Blagovna znamka je nepredstavljiv potencial, ki ga podjetje lahko gradi in neguje ali pa ga nepremišljeno zapravi. Podjetje Mattel je primer podjetja, ki s svojimi blagovnimi znamkami zna dobro in preudarno ravnati. Mattelov največji uspeh je zagotovo blagovna znamka Barbie, v okviru katere so bile izdelane najbolj priljubljene igrače na svetu. Spoznati in predstaviti razvoj blagovne znamke Barbie je glaven namen diplomskega seminarja. Zgodba blagovne znamke Barbie se je pričela pred več kot triinpetdesetimi leti, s prodajo prve punčka Barbie. Blagovna znamka se je iz leta v leto razvijala in je danes nepredstavljivo razsežna. V njenem okviru so izdelali na stotine različnih izdelkov, ki podjetju prinašajo rekordne zaslužke. Kakovostni in inovativni izdelki, dostopni skoraj v vseh državah sveta, odlično marketinško komuniciranje in zvita cenovna polika so pripomogli k neverjetni uspešnosti in prepoznavnosti blagovne znamke Barbie po vsem svetu.
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, podjetje Mattel, blagovna znamka Barbie, punčka Barbie
Objavljeno v DKUM: 14.12.2012; Ogledov: 1926; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (995,82 KB)

8.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI PTUJ
Barbara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Ključne besede: zadovoljstvo gostov, pričakovanja gostov, dejavniki zadovoljstva, turizem, turistična destinacija Ptuj
Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 2789; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (639,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici