| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Usposobljenost medicinskih sester za izvedbo temeljnih postopkov oživljanja
Barbara Kovačič, 2021, diplomsko delo

Opis: Uvod: Medicinske sestre so tiste, ki največ časa preživijo ob pacientu. Zato se od njih tudi pričakuje, da bodo pravočasno prepoznale pacienta s srčnim zastojem, aktivirale dodatno pomoč in do prihoda dodatne pomoči izvajale temeljne postopke oživljanja. Namen zaključnega dela je raziskati usposobljenost medicinskih sester za izvedbo temeljnih postopkov oživljanja. Metode: V zaključnem delu smo uporabili sistematični pregled znanstvene in strokovne literature, v angleškem in slovenskem jeziku. Iskali smo v naslednjih podatkovnih bazah: CINAHL, PubMed, Web of Science in ScienceDirect. Zadetke smo analizirali in sintetizirali, ter vključili v teoretični del našega zaključnega dela. Za oceno člankov smo uporabili Joanna Briggs Institutes (JBI) ocenjevalno orodje. Sintezo podatkov smo naredili na podlagi tematskega teoretičnega okvirja. Rezultati: V analizo je bilo vključenih devet člankov oz. raziskav, ki temeljijo na kvantitativni, kvalitativni in mešani metodologiji. Ugotovljeno je bilo, da imajo medicinske sestre znanje in spretnosti pri izvedbi temeljnih postopkov oživljanja, vendar se zaradi različnih delovnih področij, različno soočajo s srčnim zastojem, nekatere bolj pogosto druge malo manj. V sklopu pregleda ugotavljamo, da medicinske sestre poznajo temeljne postopke oživljanja, vendar je globina stisov premalo globoka in hitrost stisov prehitra. Razprava in sklep: Medicinske sestre morajo nujno poznati temeljne postopke oživljanja in prepoznati srčni zastoj, ter takoj ukrepati. Poučenost in pravilno ter takojšnje ukrepanje pri osebi s srčnim zastojem je izrednega pomena. Tečaji temeljnih postopkov oživljanja nam dajo možnost preizkušanje samega sebe. Zelo pomembna je prva ocena stanja in prepoznava znakov srčnega zastoja za nadaljnjo obravnavo in izid zdravljenja ter nevrološko oceno stanja pacienta.
Ključne besede: srčni zastoj, temeljni postopki oživljanja, medicinska sestra, znanje
Objavljeno: 17.09.2021; Ogledov: 147; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (487,56 KB)

2.
KOMUNIKACIJA V PODJETJU SK COMPANY
Barbara Kovačič, 2015, diplomsko delo

Opis: Komunikacija v podjetju mora potekati tekoče. Pravilnega komuniciranja in podajanja informacij se je potrebno naučiti in šele čez izkušnje in razna izobraževanja lahko postaneš dober komunikator. Kot vodja moraš imeti obširno znanje glede samega komuniciranja in ravnanja z zaposlenimi. To pomeni, da veš pravilno podati informacijo in da se zavedaš, da je vsak v podjetju pomemben, ne glede na njegov položaj v podjetju. Če se vsi zaposleni počutijo pripadene podjetju potem bodo cilji podjetja hitreje uresničeni. Za vsem tem pa seveda stoji komunikacija. V diplomski nalogi smo tako preučevali komunikacijo. Tako smo ugotovili kakšne oblike komuniciranja vse poznamo, na kakšen način je potrebno komunicirati z zaposlenimi. Spoznali smo, da je prava komunikacija zelo pomembna za podjetje in da bi bilo potrebno, da se vodje bolj izobražujejo v komuniciranju in ravnanju z zaposlenimi, saj jim bo potem delo lažje in obe strani bosta zadovoljni. Cilji diplomske nalogo so bili, da na osnovi teoretičnih spoznanj in intervjuja spoznamo komunikacijo v podjetju SK Company in tako dobimo ključe za pravilno komunikacijo. Da bi nam delo diplomske naloge uspelo, smo tako uporabili različne metodologije, ki so nam prišle prav, pri spoznavanju komunikacije. Nato smo si zastavili dve raziskovalni vprašanji in smo na podlagi teorije potrdili trditve, ki smo si jih zastavili na začetku. Te ugotovitve so, da komunikacija kot sama zelo vpliva na poslovanje podjetja, kot tudi interno komuniciranje, ki se dogaja v podjetju med zaposlenimi. Za praktičen del smo naredili intervju z g. Silvestrom, ki je podjetje SK Company ustanovil in se kot sam srečeval z dobrimi in tudi slabimi izkušnjami na poti do uspeha. G. Silvester ima veliko znanja iz vodenja, ter komunikacije. Preko intervjuja smo potrdili predpostavke, saj pri njih komunikacija teče tekoče in nemoteno, ugotovili pa smo tudi kakšni bi morali biti uspešni vodje in na kašen način bi se morali lotiti komuniciranja z zaposlenimi.
Ključne besede: komuniciranje, komunikacija v podjetju, ključi za uspešno komunikacijo, oblike komuniciranja, izhodišča za obravnavo komuniciranja.
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 1155; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (245,69 KB)

3.
ANALIZA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU X (PRIMER IZDELKA:FREKVENČNI PRETVORNIK)
Barbara Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava marketinško komuniciranje na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila medorganizacijski trg, marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja na tem trgu. S pomočjo strokovne literature sem ugotavljala, kako pomembna je uporaba posameznega instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V praktičnem delu naloge pa sem predstavila podjetje X ter analizirala instrumente marketinškega komuniciranja, ki jih uporabljajo pri trženju frekvenčnih pretvornikov. Na podlagi ugotovitev sem podala predloge za izboljšanje marketinškega komuniciranja. Podjetje X pri komuniciranju s trgom uporablja vse instrumente marketinškega komuniciranja, pri tem pa upošteva teoretične smernice komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Tako je v marketinško-komunikacijskem spletu podjetja X najpomembnejša osebna prodaja s svojo lastnostjo prilagajanja vsakemu posameznemu kupcu glede na njegove specifične potrebe. V okviru pospeševanja prodaje se podjetje v največji meri poslužuje sejmov, na katerih prihaja v stik s sedanjimi in potencialnimi kupci. Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta v podjetju pomembna zaradi graditve prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke, neposredno marketinško komuniciranje pa uporabljajo za vzdrževanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi kupci ter za povečanje zanimanja za izdelek.
Ključne besede: Medorganizacijski trg, Marketinško komuniciranje, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Frekvenčni pretvornik
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 2807; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (816,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici