| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA IN PONOVNO UVAJANJE SKUPINE IZDELKOV NA TRG
Barbara Javornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Boj za obstanek na trgu je iz dneva v dan ostrejši. Strokovnjaki neprestano razmišljajo, kako biti drugačen in boljši. Kozmetična industrija predstavlja na trgu monopolistično konkurenco. Istovrstni izdelki pridejo v ospredje s trženjskimi aktivnostmi ter tako prevladajo trgu. V diplomskem delu sem želela ta proces prenove in ponovnega uvajanja izdelkov na trg prikazati teoretično in praktično na konkretnem primeru skupine izdelkov Mandelj podjetja Kozmetika Afrodita, d.o.o.. Vsaka stopnja prenavljanja in uvajanja mora biti skrbno načrtovana, izvedena in nadzorovana. Vsaka, še tako majhna napaka je lahko usodna za uspešnost skupine izdelkov in nenazadnje tudi za uspešnost celotnega podjetja. Na začetku diplomskega dela sem opredelila ključne cilje, si postavila omejitve ter osnovne trditve dela. V prvem delu sem obrazložila pojem, kaj nov izdelek sploh je, njegov pomen, posvetila sem se življenjskem ciklu izdelka, teoretično sem predstavila proces razvijanja, testiranja in uvajanja izdelkov, predstavila sem trženjske aktivnosti ter preučila predračunavanje finančne uspešnosti uvajanja prenovljene skupine izdelkov na trg. Drug del diplomskega dela pa je namenjen praktični predstavitvi že prej ugotovljenega v teoretičnem delu. Izdelki in storitve niso večni. Porabniki stremijo k drugačnemu in boljšemu. Zato je pomembno prepoznati, kdaj izdelek ali storitev ne zadovoljuje več potreb ter nazaduje v prodanih količinah. Pravočasno zaznana stopnja zrelosti da podjetju še nekoliko časa, da razmisli, kaj bo z obstoječim izdelkom storilo. Lahko ga popolnoma ukine s trga ali pa temeljito razmisli, kaj na izdelku ali storitvi izboljšati in to ponovno ponuditi porabnikom. Vsekakor je prenova izdelka cenovno ugodnejša kot razvoj popolnoma novega izdelka. Za uspešen izdelek je potrebno dobro poznati porabnike, njihove navade ter potrebe. Na osnovi analize, kaj le-ti potrebujejo in želijo, strokovnjaki izdelajo prototip izdelka. Ciljna skupina ta izdelek uporabi ter poda konkretne predloge izboljšave. Končni izdelek je plod premišljenega dela mnogih strokovnjakov, ki dodelajo vsako podrobnost v kakovosti, obliki, embalaži, funkcionalnosti in mnogih drugih lastnostih izdelka. Za izvedbo trženjskih aktivnosti je potrebno dobro poznavanje ciljne skupine. Le-ta nam pove, na kakšen način porabniku približati izdelek, ki ga še ne pozna, kje ga oglaševati, kako prilagoditi osebno prodajo ter kako pospešiti prodajo. Nekoliko olajšano delo imamo pri prenovljenih izdelkih, kjer deloma že poznamo ciljno skupino. Pomemben dejavnik prenove skupine izdelkov so tudi stroški, ki z njim nastanejo ter bodoči prihodki, ki bodo ustvarjeni z izdelki. Poslovni izid v prvih obdobjih že uvedene skupine izdelkov na trg ne more pokazati pozitivnih rezultatov, saj stroški razvoja in prenove zahtevajo ogromna sredstva. Skupina petih izdelkov Mandelj je uspešno prestala vse prej navedene stopnje procesa. Podjetje ima lastni razvojni oddelek, ki je strukturo izdelkov izboljšala. Prav tako je grafična podoba embalaže delo lastnega kadra podjetja. Stroški so zato nekoliko nižji, kot bi bili, če bi vse te procese izvajalo zunanje podjetje. Trženjske aktivnosti so pritegnile pozornost kupcev, kakovost izdelkov pa je iz njih naredila zveste porabnike. Izdelki še dandanes zadovoljujejo potrebe porabnikov, ko pa bo prodaja začela stagnirati, pa bo spet napočil čas za temeljit premislek o nadaljnjih možnostih. V diplomskem delu sem prvo in tretjo trditev potrdila, drugo pa ovrgla. Kot prvo trditev sem si postavila, da podjetje sledi trendom. Veliko novih in predvsem uspešnih izdelkov na trgu v zelo kratkem času to potrjuje. Druga trditev, da podjetje ne opravi tržnih raziskav, ne drži. Vsi izdelki, ki ugledajo luč trga, so plod temeljitih raziskav in na podlagi tega strokovno nadzorovanega procesa prenove in uvajanja na trg. Prav tako so opredelili ciljno skupino, pripravili načrt prodaje ter izdelali načrt trženjskih aktivnosti. Žal nisem dobila celotnega vpogleda v predrač
Ključne besede: Nov izdelek, razvoj izdelka, življenjski cikel izdelka, trženjske aktivnosti ob uvajanju izdelka na trg, računovodsko predračunavanje uspešnosti izdelka.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1915; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
RAZNOLIKOSTI, SKLADNOSTI IN SINERGIJA NOTRANJEREVIZIJSKE DEJAVNOSTI IN DEJAVNOSTI FORENZIČNEGA RAČUNOVODSTVA
Barbara Javornik, 2014, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je preučiti skladnosti, raznolikosti ter sinergijo notranjerevizijske dejavnosti in dejavnosti forenzičnega računovodstva. Notranjerevizijska dejavnost je v Sloveniji že v zreli fazi, medtem ko je dejavnost forenzičnega računovodstva nova dejavnost, torej je v fazi razvoja. Tema, primerjava skladnosti, raznolikosti in sinergija notranjerevizijske dejavnosti ter dejavnosti forenzičnega računovodstva, ki je predmet te naloge, je v dosegljivi literaturi manj obravnavana. V prvem delu naloge preučujemo teoretične izsledke o izbranih dejavnostih ter prispevamo teoretični pogled na gospodarski kriminal. V drugem delu magistrske naloge obravnavamo analizo anketnega vprašalnika, ki je bil namenjen nosilcem notranjerevizijske dejavnosti in dejavnosti forenzičnega računovodstva. V teoretičnem delu smo opredelili notranjerevizijsko dejavnost, dejavnost forenzičnega računovodstva ter bistvene značilnosti gospodarskega kriminala. Poslužili smo se domače in tuje literature, tuje predvsem pri dejavnosti forenzičnega računovodstva, ki v Sloveniji še ni razvita tako, kot drugje. Opredelili smo naloge dejavnosti, odgovornosti, značilnosti, nosilce dejavnosti ter uporabnike njihovih storitev. Nadalje smo pomembne podatke obeh dejavnosti primerjali ter podali analizo in sintezo o skladnosti, raznolikosti in sinergiji med dejavnostjo forenzičnega računovodstva in notranjerevizijsko dejavnostjo. V drugem delu magistrske naloge smo preverili mnenje anketiranih notranjih revizorjev ter forenzičnih računovodij. Sestavili smo kratek anketni vprašalnik ter ga razposlali notranjih revizorjem, njihove elektronske naslove smo pridobili iz spletnih strani Slovenskega inštituta za revizijo. Anketiranci iz področja dejavnosti forenzičnega računovodstva so predvsem zaposlenci na Ministrstvu za notranje zadeve, kjer v okviru Policije deluje oddelek Sektor za gospodarsko kriminaliteto, ki se ukvarja s preiskovanjem težjih oblik gospodarskega kriminala, s korupcijo, s poslovnim in javnim sektorjem ter s finančno kriminaliteto in pranjem denarja. Podatki pridobljeni s pomočjo ankete so nam služili za preverjanje štirih hipotez, ki smo si jih zastavili na začetku magistrske naloge. Postavljene hipoteze smo preverjali s pomočjo podatkov o frekvenčni porazdelitvi odgovorov ter s pomočjo t-testa. Analizi sta bili opravljeni v programu Excel, ki z dodatkom Data Analysis omogoča analiziranje statističnih podatkov ter v SPSS-u. V magistrski nalogi smo si zadali štiri hipoteze. H1: Dejavnost forenzičnega računovodstva in notranjerevizijska dejavnost sta dve različni dejavnosti. Hipotezo H1 smo preverili s frekvenčno porazdelitvijo in t-testom ključnih delovnih ciljev ter s t-testom pogostosti opravljanja preiskav in koristi delovanja dejavnosti. Hipotezo H1 nismo potrdili, saj se v praksi še ne kažejo jasne opredelitve ključnih ciljev in koristi ene in druge dejavnosti. H2: Vzpostavljen in delujoč sistem notranjih kontrol za preprečevanje in odkrivanje prevar je ključni element identifikacije gospodarskega kaznivega dejanja. Hipotezo H2 smo testirali s frekvenčno porazdelitvijo ter jo tudi potrdili. H3: Notranjerevizijska dejavnost in dejavnost forenzičnega računovodstva imata ob medsebojnem sodelovanju pomembne pozitivne sinergijske učinke na uspešnost poslovanja podjetij. Hipotezo H3 smo testirali s t-testom ter jo tudi sprejeli, saj je aritmetična sredina vseh odgovorov anketiranih oseb jasno pokazala pozitivne sinergijske učinke delovanja na uspešnost poslovanja podjetja. H4: Notranjerevizijska dejavnost in dejavnost forenzičnega računovodstva imata ob medsebojnem sodelovanju pomembne pozitivne sinergijske učinke na učinkovito obravnavo gospodarskih kaznivih dejanj. Hipotezo H4 smo testirali s t-testom, dobljene rezultate pa so potrdili tudi izračuni aritmetičnih sredin odgovorov anketiranih oseb. Izbrana tema je sicer odziv na aktualno dogajanje, saj dejavnost forenzičnega računovodstva v Sloveniji dobiva vedno večji pomen. Znanje forenzi
Ključne besede: Forenzično računovodstvo, notranja revizija, prevara, korupcija, gospodarski kriminal, notranji revizor, forenzični računovodja, obvladovanje tveganj, ocena tveganj, sistem notranjih kontrol, tveganje, notranji nadzor, notranje kontrole, preprečevanje prevar, odkrivanje prevar, kaznivo dejanje, etičnost, morala, dejavnost, dejavnost forenzičnega računovodstva, notranjerevizijska dejavnost.
Objavljeno: 10.03.2014; Ogledov: 1744; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici