| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 98
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Logistika prevoza blaga v hladni verigi
Barbara Hojnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Blago je potrebno zaradi najrazličnejših potreb premeščati iz kraja v kraj. Pri tem se soočamo poleg organizacije prevoza tudi z ostalimi nujno potrebnimi dejavnostmi, ki pogojujejo logistični prevoz. Prevoz blaga v hladni verigi zahteva poleg logističnega prevoza tudi visoko usposobljen kader, da se omogoči kvalitetna logistika blaga. Poleg logistike so potrebna ustrezna transportna sredstva, da se logistika blaga v hladni verigi sploh lahko izvede. Vsi postopki v takšni logistiki morajo biti vnaprej planirani v takšni meri, da ne pride do zastojev v transportni verigi in da se vsi logistični prevozi na prevozni poti opravljajo hitro in kvalitetno. Vsekakor je potrebna tudi informacijska podpora za izvedbo takšne logistične verige blaga. Poleg upoštevanja kvalitetnega logističnega prevoza se morajo upoštevati še zakonska določila, ki urejajo varstvo živil.
Ključne besede: Logistika, prevoz, hladna veriga.
Objavljeno: 12.12.2013; Ogledov: 1787; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
OGLAŠEVANJE V MCDONALD'S SLOVENIJA
Barbara Hojnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja se nanaša na instrument marketinškega komuniciranja, oglaševanje. Za to temo sem se odločila, ker se na vsakem koraku srečujemo z raznovrstnim oglaševanjem. Pomembno je, da podjetje pozna pravi način oziroma oglašuje tako, da bodo kupci izmed vseh ostalih oglasov opazili in si zapomnili točno njihov oglas. V teoretičnem delu je opisano marketinško komuniciranjue na splošno, instrumenti marketinškega komuniciranja in podrobnje sem razčlenila in opisala oglaševanje. Oglaševanje je eno izmed petih orodij komunikacijskega spleta, s katerim podjetje prenaša sporočila kupcem. Zelo pomembno je, da podjetje ve kaj želi sporočati, komu želi sporočati, kakšen bo namen oglasnega sporočila in s katerim medijem se bo oglaševalo. Opredeliti mora cilje oglaševanja, določiti proračun za oglaševanje, opredeli oglaševalsko sporočilo, odločiti se mora za oglaševalski mediji in na koncu je potrebno oceniti učinkovitost oglaševanja. V praktičnem delu sem opisala marketinško komuniciranje na primeru podjetja McDonald's Slovenija, še posebej sem proučila njihovo oglaševanje. Pri oglaševanju sodelujejo z marketinško agencijo Futura DDB. Največ uporabljajo televizijsko in zunanje oglaševanje. Oglaševanja v tiskanih medijih se ne poslužujejo, zaradi slabe kvalitete papirja in posledično tudi oglasa.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, neposredno komuniciranje.
Objavljeno: 27.11.2014; Ogledov: 874; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

4.
MOŽNOSTI RAZVOJA NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V PODJETJU TERME LENDAVA D.O.O.
Anita Bencik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju obravnavamo pojav notranjega podjetništva v podjetju Terme Lendava d.o.o.. V teoretičnem delu predstavljamo splošne opredelitve notranjega podjetništva, razloge za pojav notranjega podjetništva, ter ovire, ki se pri vpeljavi notranjega podjetništva v podjetje lahko pojavijo. Navedli smo tudi tri najbolj pogoste pristope, ki se jih podjetja poslužujejo pri uvedbi notranjega podjetništva. V drugem, empiričnem delu pa smo z raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, na primeru Term Lendava proučevali, v kolikšni meri so v tem podjetju prisotni elementi notranjega podjetništva, kako so zaposleni dovzetni za spremembe in kako na to gledajo vodilni zaposleni. Z anketo o notranjem podjetništvu smo želeli pripomoči k nadaljnjemu razvoju notranjega podjetništva v tem podjetju. Menimo, da smo z raziskavo pridobili koristne ocene in podatke, ki bi v prihodnosti lahko pripomogli k povečanju uspešnosti Term Lendava tudi zaradi njihovih notranjih podjetnikov.
Ključne besede: notranje podjetništvo, notranji podjetnik, podjetništvo, projekt, turizem
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 1542; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

5.
ANALIZA IZBRANIH VIDIKOV NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V POSLOVNEM SISTEMU MERCATOR D.D.
Tamara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar obravnava analizo izbranih vidikov notranjega podjetništva. Le nekateri od teh vidikov so razvoj zaposlenih, motiviranje, nagrajevanje, izobraževanje zaposlenih, ter različne dimenzije notranjega podjetništva. V diplomski nalogi smo poskušali na čim bolj razumljiv način predstaviti te izbrane vidike notranjega podjetništva. Na podlagi preštudirane literature in tudi nekaj malega lastnih izkušenj smo lahko bolj podrobno predstavili razvoj, motiviranje, nagrajevanje in izobraževanje zaposlenih na primeru podjetja Mercator, d.d.. Za razvoj podjetij so ključnega pomena njihovi zaposleni, zato jih je potrebno v čim večji meri spodbujati, da svoje ideje in znanje prenašajo na organizacijo. Ravnanje z zaposlenimi je ključnega pomena, saj je lahko ravno to konkurenčna prednost nekega podjetja pred drugimi. V vsaki organizaciji pa moramo vedeti kar najbolj angažirati sposobne posameznike ali pa skupino, da bodo zaznale nove priložnosti in se izkazale z vsemi svojimi inovativnostmi. Velik pomen v podjetju daje tudi podpora in zavezanost vodstva k notranjemu podjetništvu, saj smo lahko opazili, da podjetje zelo spodbuja inovativnost, podjetniško usmerjenost posameznikov, ter razgledanost posameznikov na različnih področjih. Še večjega pomena pa je odpiranje novih poslovnih enot v času gospodarske krize, s katero menimo, da Mercator nima večjih težav. Še posebej so lahko ponosni, da prav v času, ko veliko podjetij propada oni tudi izven slovenskih meja odpirajo veliko novih poslovalnic. Zato smo mnenja, da je le-to velikega pomena za naše gospodarstvo.
Ključne besede: - Notranje podjetništvo - Dimenzije notranjega podjetništva - Pristopi uvajanja - Razvoj zaposlenih
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 1441; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
ANALIZA TRŽNIH MOŽNOSTI REGIONALNE ŠIRITVE DEJAVNOSTI PODJETJA PRIGO D.O.O.
Katarina Hlupič, 2011, diplomsko delo

Opis: Pojem podjetništvo se danes v družbi pojavlja skoraj najpogosteje ali kar vsak dan. V literaturi bomo opazili da obstaja veliko definicij, vendar je vsem skupno, da je podjetništvo sposobnost, kreativnost, tekmovalnost in smisel za inoviranje. Diplomski seminar z naslovom Analiza širitve dejavnosti podjetja Prigo d.o.o. smo razdelili na dva dela oz. dva sklopa. V prvem, teoretičnem delu smo navedli in razložili pojme, ki smo jih skozi nalogo največkrat uporabljali. Opredelili smo različne definicije podjetništva, kdo je podjetnik, kaj je sploh to podjetje, razlago smo nadaljevali s pojmi rast in razvoj podjetja ter katere načine rasti poznamo, nazadnje pa smo se osredotočili ter predstavili analizo trga po Porterjevem modelu konkurenčnih silnic. V praktičnem delu, ki je v diplomskem seminarju kot drugi del pa smo najprej predstavili podjetje Prigo d.o.o., njihove zgodnje začetke, uradne podatke, poslanstvo in vizijo ter politiko podjetja. Skozi praktični del analizirali okolje Savinjske regije, kjer smo najprej predstavili pokrajino, kamor podjetje širi svojo dejavnost, nato pa smo se osredotočili na analizo trga v tej regiji. Prikazali smo koliko podjetij deluje v tem okolju na področju dejavnosti Vzdrževanje in popravila motornih vozil in na področju Cestnega tovornega prometa. Kot naslednje smo preverili kakšna je konkurenca, analizo le-te smo naredili s pomočjo Porterjevega modela in ugotovili, da je to ena izmed najpomembnejših metod, ki jo moramo raziskati, pred odprtjem ali širitvijo podjetja, saj lahko konkurenca usodno vpliva na naše podjetje. Predstavili smo najpomembnejšega konkurenta na tem področju in sicer tako, da smo primerjali poslovanje našega izbranega podjetja ter konkurenčnega.
Ključne besede: rast, konkurenca, podjetništvo, podjetje
Objavljeno: 16.12.2011; Ogledov: 1487; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (728,23 KB)

7.
ANALIZA INOVATIVNOSTI PODJETJA: PRIMER EBAY
Tamara Majcenić, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja smo najprej proučili osnovne koncepte inovativnosti in inovacij, ki smo jih nato proučevali v empiričnem delu. V ta namen smo podrobneje opredelili inovacije, pojasnili kako jih delimo po vrstah in lastnostih, kdaj govorimo o inovacijski dejavnosti v podjetju ter na kratko predstavili še strategije inovacij in vidike inovacijskih procesov. V empiričnem delu smo želeli teorijo predstaviti na realnem primeru podjetja eBay. Podjetje smo najprej opisali, predstavili njegov način delovanja ter na koncu analizirali inovacijske dejavnosti v podjetju in podali sklepe, kako se teorija sklada z izbranim podjetjem.
Ključne besede: notranje podjetništvo, inoviranje, inovacije, eBay, Paypal, spletne dražbe
Objavljeno: 29.11.2011; Ogledov: 2076; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

8.
MOŽNOSTI RAZVOJA NOTRANJE PODJETNIŠKE KULTURE V PERUTNINI PTUJ D.D.
Simona Zakelšek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja smo preučevali kakšne so možnosti razvoja notranje-podjetniške kulture v Perutnini Ptuj d.d. oziroma ali je v podjetju že razvita organizacijska kultura, ki deluje podporno notranjemu podjetništvu. Zato smo najprej opredelili notranje podjetništvo, organizacijsko kulturo in notranje-podjetniško organizacijsko kulturo. Nato smo predstavili podjetje Perutnina Ptuj d.d. in preučili njihovo organizacijsko kulturo ter ugotovili ali ta kultura podpira notranje podjetništvo. Ugotovili smo, da imajo v Perutnini Ptuj d.d. že razvito organizacijsko kulturo, ki deluje podporno notranjemu podjetništvu, vendar smo na koncu podali nekaj predlogov, kako lahko podjetje organizacijsko kulturo še izboljša v smeri notranjega podjetništva.
Ključne besede: Organizacijska kultura, notranje podjetništvo, notranje-podjetniška organizacijska kultura, Perutnina Ptuj d.d.
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 1875; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (261,25 KB)

9.
POMEN NOTRANJE PODJETNIŠKEGA RAZVOJA ZAPOSLENIH V FARMACEVTSKI PANOGI
Tadeja Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili osnovne značilnosti notranjega podjetništva, ki smo jih nato preučevali v empiričnem delu. Podrobneje smo opisali ozračje, ki spodbuja notranje podjetništvo, pomen podpore vodstva, razvoj zaposlenih in notranje-podjetniško kulturo. V empiričnem delu smo omenjena teoretična izhodišča analizirali na praktičnem primeru dveh slovenskih farmacevtskih podjetij, Krka d.d. in Lek d.d. Najprej smo slednji podjetji na kratko opisali, nato za obe podjetji analizirali podporo vodstva, razvoj zaposlenih in podjetniško kulturo, ki podpira notranje podjetništvo. Po opravljeni analizi smo naredili še primerjavo med podjetji. Na koncu smo izdelali analizo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti obeh podjetij za uvajanje notranjega podjetništva ter podali predloge za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: notranje podjetništvo, razvoj zaposlenih, notranje-podjetniška kultura
Objavljeno: 29.11.2012; Ogledov: 1614; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (294,72 KB)

10.
ANALIZA IZBRANIH VIDIKOV NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V PODJETJU IMPOL D.O.O.
Nikolaj Rehar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar tvorijo štiri osnovna poglavja, katera obravnavajo notranje podjetništvo s teoretičnega in empiričnega vidika. Čeprav nekatera podjetja še vedno premalo poznajo vlogo in pomen notranjega podjetništva, smo v diplomskem seminarju dokazali, da v vsakem podjetju obstajajo elementi le tega, vendar se jih podjetja pogosto niti ne zavedajo. Teoretični del je sestavljen na način, da nam na kratko predstavi notranje podjetništvo in njegovo vlogo za podjetje. Notranje podjetništvo v podjetju srečamo v različnih oblikah in funkcijah, ter v različnih službah. Pri analizi izbranih vidikov notranjega podjetništva podjetja Impol, smo ugotovili, da ti obstajajo, da jih je mogoče najti na različnih področjih v podjetju, in da bo podjetje v prihodnosti namenilo še večjo pozornost razvoju le tega. Ugotovili smo, da predstavlja notranje podjetništvo velik potencial za prihodnost vsakega podjetja, in da preko njega pelje pot v uspešno in učinkovito delovanje in razvoj podjetij.
Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, notranje podjetništvo, notranji podjetnik, klasični podjetnik, manager.
Objavljeno: 21.09.2012; Ogledov: 1139; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici