1. Analiza in primerjava uporabniške izkušnje z airbnb in booking platformama za kratkoročno oddajo nepremičnin z vidika gostiteljaBarbara Jerković Golob, 2024, magistrsko delo Opis: V sodobni dobi digitalizacije se turizem, zlasti pa kratkoročna oddaja nepremičnin hitro razvija, kar za gostitelje po svetu prinaša nove izzive in priložnosti. Ta magistrska naloga se osredotoča na analizo in primerjavo uporabniške izkušnje na dveh priljubljenih platformah za kratkoročno oddajo nepremičnin, AirBnb in Booking.com, z vidika gostiteljev, ki se soočajo s številnimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja.
V uvodnem delu naloge je izpostavljen pomen turizma za gospodarsko rast, saj ta sektor v Sloveniji predstavlja ključno komponento, ki prispeva k višjemu bruto domačemu proizvodu (BDP) in zaposlenosti. Z rastjo ponudbe kratkoročnih najemov se odpirajo nove možnosti in spremembe v obnašanju potrošnikov, ki vplivajo na marketinške strategije ter postopke komunikacije z gosti.
Teoretični del magistrske naloge se osredotoča na analizo marketinga storitev, značilnosti in razvoj storitvenega sektorja, s posebnim poudarkom na vprašanjih, povezanih z konceptom marketinga storitev ter na to kako ta koncept s svojimi specifičnimi značilnostmi vpliva na strategije trženja in kakovost storitev. Skozi teoretični okvir raziskava ugotavlja, kako lahko ponudniki in odjemalci izboljšajo svoje storitve in uporabniško izkušnjo ter s tem povečajo zadovoljstvo uporabnikov in dosežejo višjo stopnjo zvestobe. Magistrska naloga tako ponuja celovit vpogled v teorijo marketinga storitev, ki lahko služi kot osnova za analizo in primerjavo praktičnih izkušenj gostiteljev na izbranih platformah, teoretični okvir pa postavlja temelje za empirični del naloge.
Naloga natančno opisuje različne aspekte delovanja obeh platfrom, od postopka registracije nepremičnine do interakcije z gosti, pristojbin in cenovne politike, kar je ključnega pomena za razumevanje, kako lahko gostitelji optimizirajo svojo izkušnjo na teh platformah. S pomočjo empirične raziskave smo analizirali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo se osredotočili na zbrane podatke o prednostih in slabostih obeh platform, s katerimi se lahko uporabniki srečajo pri svojem poslovanju.
Obdobje analize se specifično osredotoča na leto 2023, ko se ugotavlja, da AirBnb in Booking.com ponujata različne funkcionalnosti in značilnosti, ki lahko močno vplivajo na učinkovitost oddajanja nepremičnin. Pomembne spremenljivke, ki jih raziskava preučuje vključujejo pogostost rezervacij, komunikacijo med gostom in gostiteljem, pričakovanja ter ocene uporabnikov, kot tudi ekonomske rezultate, ki jih gostitelji uspejo doseči na obeh platformah.
V osrednjem delu raziskave so zbrani podatki analizirani in interpretirani z namenom globjega razumevanja dinamike delovanja obeh platform. Rezultati raziskave kažejo, da AirBnb gostiteljem, ki so v neposrednem stiku z gosti omogoča bolj osebno in pristno izkušnjo, medtem ko Booking.com ponuja večjo preglednost in več možnosti pri upravljanju rezervacij in partnerstvih. V analizi zaslužkov pa se naloga osredotoča na konkretne primere dveh enot, Apartments Jerković 2+2 in Place for 2, kjer so zbrani podatki o rezervacijah, zaslužkih in spreminjajočih se trendih na obeh platformah. Te informacije so izjemno dragocene pri razumevanju, kako optimizirati cene in povečati stopnjo zasedenosti v enoti.
Na osnovi raziskovalnih izsledkov predlagamo priporočila za potencialne in obstoječe uporabnike obeh platform, z namenom, da bi le ti izboljšali svoje odločitve in strategije upravljanja nepremičnin. Ugotovitve nudijo pomemben vpogled v delovanje platform, kar lahko pripormore k boljšim poslovnim strategijam in učinkovitosti pri oddajanju nepremičnin. Sklep naloge podaja celovito sliko o vplivu teh platform na uporabniško izkušnjo in uspešnost gostiteljev v sodobnem turističnem sektorju, kar nakazuje na nujnost nadaljnih raziskav, prilagoditev strategij v skladu z nenehnimi spremembami v turizmu ter na vse hitrejše in frekventnejše spremembe potrev in pričakovanj sodobnih potrošnikov, ki preoblikujejo trg kratkoročnih najemov. Ključne besede: marketing storitev, uporabniška izkušnja, airBnb, booking, kratkoročno oddajanje. Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 38
Celotno besedilo (7,09 MB) |
2. Uvedba programske rešitve za upravljanje odnosov s strankami v kontaktnem centruBarbara Golob, 2022, diplomsko delo Opis: Hiter tehnološki napredek in nenehno spreminjajoče se potrebe strank na področju telekomunikacij in interakcij s strankami so razlog, da so se podjetja prisiljena prilagajati vedno bolj zahtevnemu tržišču. Programska rešitev, kjer so vsi komunikacijski kanali vodeni znotraj ene same platforme in omogoča centralizirano distribucijo, upravljanje in shranjevanje vseh podatkov o strankah in zapisov o interakcijah, podjetjem omogoča biti korak pred drugimi. Skupaj z inteligentnim večkanalnim usmerjanjem, poročanjem v realnem času in beleženjem interakcij po vseh komunikacijskih kanalih, omogoča 360-stopinjski pogled na stranko in možnost zagotavljanja visoko personaliziranega, celovitega pristopa k oskrbi strank. V diplomski nalogi je predstavljena uvedba celovite programske rešitve za podporo upravljanju odnosov s strankami v večji slovenski banki. Prikazana je analiza stanja pred in po uvedbi rešitve. Ključne besede: CRM, kontaktni center, banka, upravljanje stikov s stranko, komuniciranje po različnih kanalih Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 533; Prenosov: 34
Celotno besedilo (1,40 MB) |
3. Podjetniki na družbenih omrežjihBarbara Jerković Golob, 2020, diplomsko delo Opis: Podjetniki iskoriščajo prednosti družbenih omrežij pri trženju in poslovanju s tesnim in donosnim odnosom z vrstniki, partnerji in strankami. Tako je nastal sodobni poklic vplivništvo oziroma influencerstvo, ki je za mnoge mlade zanimiva karierna izbira. Vplivneži so spletni blogerji, Instagramerji in YouTuberji, ki na množice vplivajo s svojim mišljenjem, početjem in dejanji, ki jih prikazujejo na družbenih omrežjih.
V diplomskem projektu smo opredelili pojme podjetništvo, podjetnik, njihove značilnosti in osebnostne lastnosti ter predstavili podjetništvo v Sloveniji. Predstavili smo najbolj priljubljena družbena omrežja, slovenske ter tuje digitalne podjetnike. V empiričnem delu diplomskega projekta smo se osredotočili na vplivneže v Sloveniji. Ugotavljali smo njihov namen uporabe družbenih omrežij, razloge za uresničenje poslovne ideje, osebnostne lastnosti, ključne dejavnike za uspeh, prednosti in slabosti podjetništva na družbenih omrežjih, ter ključna dejavnika, ki onemogočata uresičitev poslovne ideje. Rezultati kažejo, da podjetništvo na družbenih omrežjih najbolj zanima populacijo do 35 let, ki so digitalni podjetniki postali zaradi želje po neodvisnosti in samostojnosti na delovnem mestu. Digitalni podjetniki so inovativni in učinkoviti, kot ključni dejavnik za uspeh pa navajajo kreativnost ter interakcijo s sledilci. Zaključili smo, da je za razumevanje podjetnikov na družbenih omrežjih potrebno tej temi nameniti več pozornosti. Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, digitalni podjetniki, vplivneži, družbena omrežja Objavljeno v DKUM: 13.11.2020; Ogledov: 1698; Prenosov: 136
Celotno besedilo (752,59 KB) |
4. Primerjava zastopanosti tabu tem v vzgojno-izobraževalnem procesu v vrtcih po EvropiBarbara Golob, 2020, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opredeljuje osem t. i. tabu tem - spolnost, smrt, ločitev in reorganizirana družina, nasilje, alkoholizem, drugačnost in izločanje ter razvajenost. Potekala je raziskava o zastopnosti tabu tem v vzgojno-izobraževalnem procesu po evropskih vrtcih v kurikulumih. Ključne besede: evropski vrtci, kurikulum, otrok, tabu teme, vzgojno-izobraževalni proces Objavljeno v DKUM: 14.09.2020; Ogledov: 1172; Prenosov: 169
Celotno besedilo (578,29 KB) |
5. VPLIV DRUŽINE NA RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJABarbara Golob, 2016, diplomsko delo Opis: V delu diplomskega projekta preučujemo vpliv družine na razvoj družinskega podjetja.V družinski lasti naj bi bilo v povprečju opredeljenih več kot 60 odstotkov evropskih podjetij. Pri opredeljevanju družinskega podjetja smo ugotovili, da ni enotne definicije o družinskem podjetju, saj se mnenja avtorjev o njej razlikujejo. Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, konflikti, vloge, vpliv družine, A & V Lešnik d. o. o., Miklavške pekarne. Objavljeno v DKUM: 10.11.2016; Ogledov: 1411; Prenosov: 154
Celotno besedilo (877,79 KB) |