| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POVEZAVA MED CENO IN KAKOVOSTJO NA PRIMERU MAJHNIH NAMESTITVENIH PONUDNIKOV
Barbara Fekonja, 2013, magistrsko delo

Opis: Ljudje, danes vse več potujejo zaradi različnih razlogov, kot so sprostitev, kultura, poslovni razlogi in drugo. Vsak namestitveni ponudnik, pa si želi, da bi prav njega obiskalo čim več gostov. Obisk določenega namestitvenega ponudnika je odvisen od različnih dejavnikov. Ko se ljudje odločajo, da bodo določenega namestitvenega ponudnika obiskali imajo v mislih že določen kraj kam bodo odpotovali, tako da izbirajo med ponudniki v izbranem kraju. Najpomembnejši dejavnik za izbor pa se pojavi v ceni, ter ponujeni kakovosti za to ceno. V našem raziskovalnem delu smo raziskovali povezavo med ceno in kakovostjo hotelskih storitev na primeru majhnih namestitvenih ponudnikov v Sloveniji. Po ugotovitvah iz raziskave, bi lahko rekli, da morajo namestitveni ponudniki za pridobitev čim več gostov in vrnitev le teh razumeti povezavo med kakovostjo, ki jo ponujajo in ceno, ki jo pričakujejo kot protivrednost. Raziskovalno delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej opredelili storitve in hotelske storitve. Opisali smo odjemalčevo zadovoljstvo s storitvami, ter s tem povezanimi priporočili, zvestobo ter pripadnostjo. V nadaljevanju teoretičnega dela smo opredelili cene storitev, zaznavanje in merjenje cen. Cene storitev so različne od ponudnika do ponudnika. Za določitev cene je predvsem pomembno, kaj je vključeno v ponudbo. Večja kot bo ponudba, večja bo cena. Odjemalci pa ceno zaznavajo različno, odvisno od njihovih zahtev in pričakovanj. Zadnje poglavje teoretičnega dela v raziskovalnem delu je poglavje o kakovosti storitev. Opredelili smo splošno kakovost, ter opisali kako merimo kakovost storitev. Ugotovili smo, da je pojem kakovost kompleksen pojem, katerega ponudniki namestitev določajo z vključenim celotnim procesom storitev. V tem poglavju smo opisali tudi merjenje kakovosti storitev. Merjenje kakovosti storitev, pomeni zbiranje statističnih podatkov iz strani odjemalcev in obdelave le teh. Podatke lahko zberemo na različne načine, s pomočjo anketnega vprašalnika, intervjuja in podobno. Drugi del raziskovalnega dela je empirični del. V tem delu smo analizirali vse zbrane podatke iz anketnega vprašalnika in jih primerno prikazali. Kot raziskovalna vprašanja smo si zastavili osem hipotez. Hipoteze smo računali s pomočjo t-testa, ANOVE in linearne regresije. Po pridobljenih in izračunanih podatkih smo ugotovili, da H1, H2, H3, H4 in H5 zavrnemo ter H6, H7 in H8 sprejmemo. Torej lahko trdimo, da med spoloma ne obstajajo statistično značilne razlike pri zaznavanju kakovosti in cene. Prav tako med starostnimi skupinami ne obstajajo razlike pri zaznavanju kakovosti in cene. Raziskovalno vprašanje »višja kot bo cena, višja bo kakovost hotelskih storitev« ne drži, ker glede na odgovore anketirancev vidimo, da kakovost ni odvisna od cene storitev. Anketiranci namreč ocenjujejo, da je kakovost storitev odlična tudi pri nizki ceni hotelskih storitev. Ostale tri hipoteze sprejmemo, ker drži, da »višja kot bo kakovost, višje bo zadovoljstvo«, »ugodnejša kot bo cena, višje bo zadovoljstvo« in »višja kot bo stopnja zadovoljstva, večja je verjetnost priporočil namestitve«.
Ključne besede: kakovost, cena, zadovoljstvo, priporočila, majhni namestitveni ponudnik, hotelske storitve
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 1291; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

2.
NABAVA V PODJETJU GO&INTER D.O.O.
Barbara Fekonja, 2010, diplomsko delo

Opis: V kratkem povzetku celotne diplomske naloge lahko napišem, da se tako nabava kot zaloge neprestano spreminjajo in gibljejo. Nabava je ključen pojem celotnega poslovanja. Če ne bi nabavljali izdelkov za nadaljnjo prodajo, tudi poslovati ne bi mogli. V celotno nabavo pa je vštetih veliko dejavnikov, brez katerih ne bi bilo nabave. Tukaj so dobavitelji, pri katerih lahko naročimo blago in moramo z njimi skleniti prodajne pogodbe. Vedno moramo biti pozorni na svoje kupce, nikoli ne bi smeli oditi iz podjetja nezadovoljni. Vendar v današnjem času, ko je ponudba prevelika in so povpraševanja vse bolj zahtevnejša, tudi brez nezadovoljstva ne gre. S tem, ko mi želimo zadovoljiti naše kupce, je potrebno ustvarjati zaloge v prodajalni in skladišču. Podjetje ima na zalogi veliko različnih izdelkov v prodajalni, skladišči le nekaj tistih, ki nimajo prevelike občutljivosti roka uporabnosti. V skladišču lahko najdemo izdelke, ki so namenjeni sezonskemu prodajanju, galanterija, čistila itd… Vso zalogo pa je potrebno kontrolirati in z njo gospodarno ravnati. V podjetju pazijo, kolikšne količine bodo naročevali, da ne bodo imeli prevelikih stroškov in izgub. Vedno se vprašajo, kdaj je potrebno preveriti zaloge in jih naročiti, kako je potrebno načrtovati količino vsakokratnega naročila, in kolikšna naj bo ta količina, pomembno pa je tudi odstopanje roka dobave. Zaloge kontrolirajo tudi po načinu maksimalne, varnostne in pa minimalne zaloge. V diplomskem delu sem jih podrobneje predstavila tudi z grafom na podlagi formalnih izračunov.
Ključne besede: Trgovsko podjetje, dobavitelji, nabava, prodajalna, skladišče, zaloge
Objavljeno v DKUM: 12.11.2010; Ogledov: 1954; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici