| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova procesa skladiščenja v hladilnici podjetja Intereuropa d.d.
Barbara Baklan, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo podjetje Intereuropa d.d., eno izmed vodilnih ponudnikov logističnih storitev v Sloveniji in JV Evropi. Pri podjetju Intereuropa d.d., smo se osredotočili na skladiščne procese na oddelku hladilnice. V omenjenem podjetju se srečujejo predvsem s problemom časovnih izgub v skladiščnem poslovanju. Praktični del diplomskega dela, ki sledi teoretičnemu, je vsebinsko dvodelen. V prvem delu poročila smo natančno opisali in grafično z orodjem Aris prikazali obstoječe stanje, z detajlnim opisom hladilnice in potekom procesa skladiščenja v njej. S pomočjo ASMI simbolov smo izdelali procesno karto in s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama ponazorili vzroke za nastanek problema po posameznih vzročnih področjih. V drugem delu naloge smo predstavili predloge izboljšav in sprememb. Ocenili smo učinke predlogov, pogoje za uvedbo rešitev ter možnosti za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: skladišče, proces skladiščenja, skladiščna tehnologija
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 1054; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih v preučevanem logističnem podjetju
Barbara Baklan, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjih razmerah organizacije za obstanek in konkurenčnost na trgu uporabljajo različne vire, s katerimi črpajo svojo moč. Najpomembnejši vir in dejavnik je vsekakor človeški faktor, ki je nosilec znanj, razvoja ter uspeha. Iz zaposlenega pa lahko iztržimo le najboljše, če se ob delu počuti prijetno in je zadovoljen. Zadovoljen zaposlen namreč v veliki meri vpliva na uspešno in učinkovito poslovanje organizacije. Mnoge organizacije se zavedajo, da zaposleni predstavljajo vir konkurenčne prednosti in veljajo za ključen element pri doseganju uspešnosti poslovanja, zato se odločajo za merjenje organizacijske klime in zadovoljstva svojih zaposlenih in uvajajo različne ukrepe, s katerimi želijo stanje v podjetju izboljšati. V magistrskem delu smo merili in preučevali zadovoljstvo zaposlenih v logističnem podjetju v sosednji Avstriji. Naše delo smo razdelili na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo opredelili pojem zadovoljstvo ter navedli elemente in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Opisali smo še posledice zadovoljstva zaposlenih in oblike merjenja. Na podlagi teoretičnih spoznanj smo oblikovali tezo našega magistrskega dela, ki se glasi: »Stopnja zadovoljstva zaposlenih v preučevanem podjetju je nadpovprečna, zaposleni so zadovoljni z medsebojnimi odnosi, s stalnostjo zaposlitve in z odnosom vodstva do njih.« V empiričnem delu smo podrobneje predstavili preučevano podjetje ter njegovo delovanje. Nato smo z anonimnim vprašalnikom izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih znotraj podjetja. Pridobljene rezultate smo s pomočjo programa Microsoft Excel tudi analizirali in opisali po posameznih sklopih ter tudi grafično prikazali. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo zapisali naše ugotovitve in podali predloge rešitev.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, posledice zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, logistično podjetje
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 195; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (966,50 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici