| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA USPEŠNOST KOMUNIKACIJSKIH KAMPANJ (ŠTUDIJA PRIMERA: UNICEF SLOVENIJA -
Barbara Žejn, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Industrializacija je prinesla številne spremembe, ki so terjale napredek v znanosti in posledično razvoj medijev oziroma množičnega komuniciranja. Z nastankom kolonizacijske ekspedicije so se narodi začeli srečevati z ljudstvi, ki po njihovem prepričanju niso bili na enaki razvojni stopnji, in to je vodilo v poseganje v »neznančev« razvojni tok ter vsiljevanje tujega načina življenja, s čimer so povzročili več škode kot koristi. Mnogo kasneje se je Evropa znašla v vrvežu in pohlepu 2. svetovne vojne, ki je sicer pomenila oblikovanje svetovnega razmerja sil, in ZDA so si prizadevale za pomoč nerazvitim državam. Seveda zaradi gospodarskega in političnega interesa. Po mnenju številnih teoretikov je odvisnost med silami le pretveza za ohranjanje obstoječega stanja, iz katerega izhajajo predvsem gospodarske in politične koristi. Vendar kljub vsemu so različni zgodovinski mejniki človeštva prinesli tudi številne prednosti in priložnosti za razvoj ter podporo komunikacije v nerazvitem svetu naše oble. Ob koncu šestdesetih let je ameriška vojska odkrila prednosti in možnosti računalniških povezav, a tedaj prav gotovo še nihče ni slutil, da se bo to omrežje tako hitro razširilo. Včasih je bil tok informacij zelo preprost, z analogijo: kot potok ali reka z malo pritoki. Danes velja ravno nasprotno – soočamo se z razburkanim oceanom informacij, ki se nenehno širi in prestopa bregove. Prebivalci Zemlje vsak dan v povprečju ustvarimo približno 15 petabajtov podatkov, kar je približno osemkrat več informacij, kot jih premorejo vse knjižnice v ZDA. Obvladovanje podatkov in izločanje relevantnih informacij se strmo vzpenjata po seznamu prioritet posameznega podjetja. Poslovna analitika ni več zgolj visokoleteča besedna zveza. Je ena ključnih sestavin uspešnega poslovanja. Prihodnost pač poznajo tisti, ki jo ustvarjajo. Z natančnimi in pravilnimi informacijami. In prihodnost smo spremenili v Sloveniji, za ruandske otroke z ulic. Z vsemi razpoložljivimi resursi (informacije, podatki, tehnologija, znanje in posamezniki), ob podpori marketinško informacijskega sistema in strateškim pristopom pri celoviti komunikaciji smo zasledovali zastavljene cilje, se vtisnili v spomin številnim Slovencem in zasnovali uspešno komunikacijsko kampanjo, preko katere smo omogočili lepši dan marsikateremu otroku v Ruandi.
Ključne besede: marketinški informacijski sistem, komunikacijska kampanja, marketing, podatki in informacije za odločanje v marketingu
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 1461; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici