| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENI NEGI NA ONKOLOŠKEM INŠTITUTU
Barbara Švigelj Rogelj, 2009, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi na Onkološkem inštitutu, na osnovi šestih dejavnikov zadovoljstva: vodenje, vsebina dela, samostojnost pri delu, plača, dodatki in ostale ugodnosti, stalnost in varnost zaposlitve ter odnosi med zaposlenimi. V teoretičnem delu je najprej predstavljen Onkološki inštitut kot osrednja nacionalna ustanova za zdravljenje raka v Sloveniji. V nadaljevanju magistrske naloge sledi podrobnejša predstavitev zdravstvene nege in oskrbe, ki je kot samostojno strokovno in organizacijsko področje z drugimi zdravstvenimi dejavnostmi na Onkološkem inštitutu Ljubljana, vključena v celovito obravnavo bolnika z rakom. Nato sledi kratka predstavitev vodenja in managementa v zdravstveni negi v Sloveniji. V nadaljevanju se osredotočimo na zadovoljstvo zaposlenih, kjer opredelimo pojme in posledice zadovoljstva med zaposlenimi. Pojmi organizacijska klima, organizacijska kultura in zadovoljstvo zaposlenih se pogosto pojavljajo skupaj. Zato se dogaja, da jih ljudje ne razlikujejo in jih celo enačijo. V nadaljevanju so predstavljene podobnosti in razlike med njimi. Sledi najobširnejši teoretični del magistrske naloge, to so dejavniki zadovoljstva. O zadovoljstvu medicinskih sester je bilo v širšem svetovnem merilu narejenih že veliko raziskav, zato teoretični del zaključujemo s predstavitvijo nekaterih raziskav narejenih v zadnjih letih po svetu. Empirični del raziskave o zadovoljstvu pri delu ugotavlja in analizira dejavnike zadovoljstva v zdravstveni negi na Onkološkem inštitutu. Prikazani so rezultati raziskave in korelacije med dejavniki zadovoljstva ter preverjene postavljene hipoteze. V zadnjem delu so podani komentarji rezultatov raziskave in predlogi za izboljšanje zadovoljstva med zaposlenimi. Rezultati kažejo na srednjo stopnjo zadovoljstva. Izraženo je nezadovoljstvo s plačo, dodatki in ostalimi ugodnostmi ter pogoji dela. Rezultati razkrivajo tudi visoko stopnjo prisotnosti mobinga. Magistrsko nalogo zaključuje SWOT analiza kot metodo celovite obravnave prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, usmerjene v zdravstveno nego na Onkološkem inštitutu.
Ključne besede: zdravstvena nega, management kadrovskih virov, zadovoljstvo pri delu.
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 6238; Prenosov: 1679
.pdf Celotno besedilo (1019,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici