| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba družbenih medijev pri otrocih starih med 4 in 6 let
Barbara Šviga, 2022, diplomsko delo

Opis: Živimo v družbi, kjer so otroci iz dneva v dan bolj izpostavljeni različnim medijem, vse več tudi družbenim medijem, ki imajo vedno večji vpliv na otroke. Izpostavljenost družbenim medijem lahko prinese izobraževanje in zabavo, a ob neprimerni rabi vodi tudi do škodljivih vplivov na otrokov razvoj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na družbene medije na splošno, nato smo se poglobili v vsebinske skupnosti, predvsem v tri vrste, ki smo jih nato uporabili v empiričnem delu. V slednjem so predstavljeni rezultati raziskave o uporabi družbenih medijev pri otrocih, starih med štiri in šest let. Vzorec torej zajema starše otrok v tej starosti. Podatki so zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobljene odgovore pa smo obdelali s programom SPSS. Zanimalo nas je, katere vsebinske skupnosti otroci uporabljajo, koliko časa porabijo za posamezno skupnost ter če se starši poslužujejo omejitev in kakšnih. Ugotovljeno je bilo, da otroci uporabljajo predvsem YouTube in spletne igre, virtualne svetove malo manj, starši pa otrokom skoraj vedno omejijo dostop na takšen ali drugačen način. Rezultati so pokazali še, da otroci tedensko porabijo zelo malo časa za omenjene vsebinske skupnosti.
Ključne besede: družbeni mediji, spletne igre, virtualni svetovi, vsebinske skupnosti, YouTube
Objavljeno v DKUM: 31.03.2022; Ogledov: 965; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici