| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza klikvab na spletnih platformah : magistrsko delo
Atena Bošnjak, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na raziskovanje fenomena klikvab na spletnih medijskih platformah. Klikvabe so zaradi izkoriščanja človeške radovednosti postale zelo razširjen pojav na spletu, saj mnogi izdajatelji vsebin uporabljajo ta pristop za povečanje števila klikov in oglaševalskega prihodka. Naslovi s klikvabami vzbudijo zanimanje bralcev in za to uporabljajo čustveno nabit jezik, vprašanja in številke, ponujajo senzacionalne trditve, obljubljajo ekskluzivne informacije in ustvarjajo informacijske vrzeli, ki jih je mogoče zapolniti le s klikom na naslov. Osrednji cilj naloge je ugotoviti, v kolikšni meri različni medijski servisi uporabljajo klikvabe ali obstajajo razlike med javnimi in zasebnimi mediji ter ali klikvabe vplivajo na dojemanje verodostojnosti medijev. Naloga analizira prisotnost klikvab na štirih primerih medijskih organizacij, tako v tujini (BBC) kot tudi doma (RTV SLO, 24ur.com in Slovenske novice), ter preučuje dojemanje klikvab s strani uporabnikov spletnih platform. Rezultati te raziskave so pomembni za razumevanje, kako klikvabe vplivajo na medijsko krajino in kako se uporabniki odzivajo na njihovo prisotnost. Namen naloge je prispevati k boljšemu razumevanju pojava klikvab na spletnih platformah ter ugotoviti kakšne so tehnike za prepoznavanje in obravnavo teh vsebin.
Ključne besede: klikvabe, zavajanje, kredibilnost, medijske vsebine
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 370; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (5,96 MB)

2.
Internetni memes kot nova oblika komuniciranja : diplomsko delo
Atena Bošnjak, 2020, diplomsko delo

Opis: The diploma thesis is theoretical and empirical research on Internet memes as a new form of communication. In the beginning, viral communication and the concept of a meme, which originally comes from genetics, are presented. The thesis presents a new communication model, designed to understand the spread of virus information on social networks, and can also be connected to Internet memes. For a better knowledge of the channels through which memes are spread, some websites that are partly or entirely dedicated to such humorous content are presented in the diploma work. The empirical part consists of the methodology and course of the research and later, the results obtained during the analysis. The thesis includes a causal - non - experimental method by which the research questions are answered. The concluding chapter closes with a presentation on the finding.
Ključne besede: internet, memes, information, humour, communication
Objavljeno v DKUM: 12.11.2020; Ogledov: 1682; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici