| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv okolja na odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci - razlike med mestnimi, primestnimi in podeželskimi šolami : magistrsko delo
Arijana Kalamar, 2021, magistrsko delo

Opis: Pogled na nadarjenost in nadarjene se je skozi zgodovino konstantno spreminjal. Tako nadarjenost še danes velja za termin, ki ga nikakor ne moremo enoznačno opredeliti. Največji preboj pri delu in odkrivanju nadarjenih v slovenskem šolstvu lahko označimo z uvedbo devetletke, ko je delo z nadarjenimi učenci postalo zakonsko obvezno. Z Zakonom o osnovni šoli se je tako delo z nadarjenimi zakonsko opredelilo, določili pa so se tudi postopki evidentiranja in prepoznavanja nadarjenih učencev. Pa vendar kljub opredelitvi in smernicam za delo z nadarjenimi učenci ostajajo razlike pri odkrivanju in delu z njimi, saj obstaja več različnih modelov in praks odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci, prav tako pa je izvedba in umestitev izvedbe dela z nadarjenimi v program ostala avtonomija šole, ki je odvisna od izobraževalnega koncepta neke šole. Tako je lahko šola tista, ki s svojimi značilnostmi vpliva na delo, pa tudi na odkrivanje nadarjenih učencev. V empiričnem delu magistrske naloge nas je tako zanimalo, kako šola s svojimi okoljskimi značilnostmi vpliva na sam proces odkrivanja in dela z nadarjenimi. V raziskavo smo tako vključili pedagoške delavce, ki so prihajali iz različnim mestnih, primestnih in podeželskih šol.
Ključne besede: nadarjeni učenci, okolje, šola
Objavljeno v DKUM: 24.11.2021; Ogledov: 1054; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici