1.
Ali je zadovoljstvo zaposlenih povezano z dosežki poslovanja izbranega podjetja?Anja Tičić, 2023, diplomsko delo
Opis: Nedvoumno bi se lahko strinjali s trditvijo, da so zaposleni najpomembnejša sestavina podjetja. Zelo pomembno pa je tudi, kako se ti počutijo na svojem delovnem mestu. Pozitivno in produktivno delovno okolje je močno odvisno od zadovoljstva zaposlenih. Nanaša se na pozitivne občutke in veselje, ki ga imajo delavci pri svojem delu, in upošteva različne dejavnike, kot so plača, varnost zaposlitve, možnosti za poklicno napredovanje ter še mnogi drugi dejavniki, ki jih predstavimo med nalogo. Na produktivnost in splošno uspešnost poslovanja podjetja neposredno vpliva osebje, kar prav tako povečuje zavzetost in zvestobo zaposlenih.
V teoretičnem delu diplomske naloge se osredotočamo predvsem na definiranje zadovoljstva zaposlenih, v katerem predstavimo različne teoretične definicije zadovoljstva. Da pa sploh lahko razumemo pomen zadovoljstva, smo poglavje začeli z zgodovino opredelitve, kjer predstavimo začetke opredelitve, nadaljujemo pa z mnogimi drugimi poglavji, ki se navezujejo na našo zastavljeno temo.
V empiričnem delu predstavimo rezultate opravljene raziskave v podjetju X. Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X smo merili s 5-stopenjsko Likertovo lestvico, v dveh časovnih obdobjih. Osredotočili smo se predvsem na leto 2022 in leto 2021. Rezultate smo prikazali s pomočjo tabel. Preverili smo zadovoljstvo zaposlenih z različnimi elementi dela. Nato smo pridobljene rezultate primerjali z izračuni kazalnikov dosežkov poslovanja iz enakih obdobij, kot smo merili zadovoljstvo. Tako smo preverjali, ali je zadovoljstvo zaposlenih povezano z dosežki poslovanja podjetja.
Ključne ugotovitve v povezavi z nalogo in raziskavo smo podali v sklepnem delu. S pomočjo naše raziskave, opravljene v podjetju X, smo ugotovili, da je zadovoljstvo zaposlenih povezano z dosežki poslovanja v izbranem podjetju, kar smo tudi grafično prikazali. Zaradi pomanjkanja podatkov, nam je iz statističnega vidika bilo onemogočeno opravit test korelacije, ki bi potrdili povezavo med zadovoljstvom zaposlenih in uspešnostjo poslovanja, zaradi tega nismo zastavljene hipoteze ne potrdili in ne zavrnili.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, uspešnost, poslovanje, učinki poslovanja.
Objavljeno v DKUM: 14.09.2023; Ogledov: 336; Prenosov: 42
Celotno besedilo (2,48 MB)