| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIPRAVLJENOST 1. RAZREDOV OSNOVNE ŠOLE ZA UVEDBO ANGLEŠČINE: EVALVACIJA RAZREDA IN UČBENIKOV
Anja Sovič, 2013, magistrsko delo

Opis: Projekt uvajanja angleščine v prvi razred osnovne šole je projekt, ki se naj bi začel v šolskem letu 2013/2014. Projekt je bil ustavljen. Raziskava je želela pokazati, kako so slovenske šole seznanjene s projektom, kakšne so njihove predhodne izkušnje z uvajanjem tujega jezika v nižjo stopnjo osnovne šole in kje zaznavajo probleme z uvajanjem. Z deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja so rezultati pokazali, da so osnovne šole slabo seznanjene s projektom. Ob tem je bilo nezadovoljstvo izkazano tudi znotraj postavljenih časovnih okvirov. Izvedena je bila tudi evalvacija učbenikov, ki so primerni za poučevanje angleščine v prvem razredu. Znotraj učbenikov je bila evalvacija osredotočena na ilustracijo. Kriteriji za evalvacijo ilustracij, osnovani glede na otrokov kognitivni razvoj, so bili razdeljeni na: estetsko analizo, analizo spolnih stereotipov, semiotično analizo in likovno analizo. Evalvacija je pokazala, da ilustracije potrebujejo popravke glede na opredeljene kriterije.
Ključne besede: Ključne besede: prvi razred, zgodnje uvajanje tujega jezika, slovenske šole, učni material, kognitivni razvoj
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 1567; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

2.
Konstruktivistično poučevanje pri tujem jeziku v osnovni šoli
Anja Sovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati in ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način se učitelji, ki poučujejo tuji jezik v osnovni šoli, poslužujejo konstruktivističnih pristopov poučevanja pri svojih urah. Prav tako je namen ugotoviti, kako dobro učitelji, ki poučujejo tuji jezik v osnovni šoli, poznajo konstruktivistične pristope in kolikokrat se jih poslužujejo. V raziskavi so sodelovali učitelji, ki poučujejo tuji jezik na različnih osnovnih šolah po Sloveniji. Skupaj je sodelovalo 102 učiteljev vseh treh vzgojno-izobraževalnih obdobij. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Podatke smo pridobili s pomočjo anonimne spletne ankete in jih obdelali s statističnim programom SPSS, rezultate pa prikazali tabelarično. Uporabili smo naslednje metode: frekvenčno distribucijo (f, f %), osnovno deskriptivno statistiko (aritmetična sredina), Hi-kvadrat preizkus hipoteze neodvisnosti, Kruskal-Wallis preizkus in kategorizacijo vprašanj odprtega tipa. Ugotovili smo, da je konstruktivistični pristop poučevanja pri pouku tujega jezika v osnovni šoli dokaj dobro sprejet med učitelji. Zavedajo se, da omenjeni pristop ponuja veliko različnih dejavnosti, ki učencem omogočijo boljše znanje, razvoj znanja, kreativnost in samostojnost pri učenju. Pa vendar so rezultati pokazali, da učitelji ne vključujejo konstruktivističnega pristopa v pouk redno, ampak samo občasno. Kot razloge so navedli prenatrpan urnik in učni načrt, pri katerem je težko vsakodnevno uporabljati raznolik pristop. Ugotovili smo, da ni bistvenih statistično značilnih razlik v uporabi in poznavanju konstruktivističnega pristopa glede na vzgojno-izobraževalno obdobje ter na delovno dobo učiteljev.
Ključne besede: konstruktivizem, osnovna šola, učne strategije, učitelji, stališča
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 37; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici