SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI RECEPCIJE POEZIJE V DRUGEM TRILETJU
Anja Senekovič, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu je obravnavana tematika razvijanje strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije v drugem triletju osnovne šole. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako uspešna so potrjena berila / učbeniki z didaktičnim instrumentarijem pri razvijanju strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije. V raziskavi so bile uporabljene deskriptivna in komparativna metoda ter metoda analize in sinteze. Teoretični del naloge je temeljil na teoretičnih izhodiščih o recepciji poezije. Predstavljeni so bili procesni literarnorecepcijski cilji segmentov recepcijske zmožnosti, razvoj recepcije poezije, pouk književnosti v drugem triletju, metode za razvijanje zmožnosti recepcije poezije in strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije. Po pregledu teoretičnih izhodišč o recepciji poezije, je bila izpeljana naslednja hipoteza: Vsi izbrani učbeniki / berila so potrjeni učbeniki. Ker je eden izmed bistvenih kriterijev v procesu potrjevanja učbenikov pokritost ciljev v veljavnem učnem načrtu, lahko iz tega logično izpeljemo hipotezo, da vsi izbrani učbeniki z didaktičnim instrumentarijem razvijajo vse segmente zmožnosti recepcije poezije. V empiričnem delu diplomske naloge, je sledilo preverjanje hipoteze. Z izbranimi berili / učbeniki in didaktičnimi instrumentariji, ki so potrjeni za pouk književnosti v drugem triletju, so bile analizirane pesmi po zastopanosti strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije. V zadnjem poglavju diplomskega dela, so bili v obliki preglednic predstavljeni rezultati raziskave.
Ključne besede: Ključne besede: recepcija poezije v drugem triletju, razvijanje zmožnosti recepcije poezije, strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije, potrjena berila / učbeniki za pouk književnosti v drugem triletju, didaktični instrumentarij.
Objavljeno: 22.04.2011; Ogledov: 1811; Prenosov: 454
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
STRES IN IZGORELOST MED ŠOLSKIMI SVETOVALNIMI DELAVCI
Anja Senekovič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preiskovali stres in izgorelost med šolskimi svetovalnimi delavci. V teoretičnem delu so predstavljena poglavja o stresu, stresu na delovnem mestu, izgorelosti (na delovnem mestu) in o svetovalnem delu. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena med svetovalnimi delavci, zaposlenimi v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah. Opravljena je bila z namenom, da bi opozorili na problem izgorevanja, ki vse pogosteje ogroža izvajalce različnih oblik pomoči. Cilj raziskave je bilo njihovo ovrednotenje doživljanja stresa in izgorelosti. Rezultati so pokazali, da svetovalne delavke v primerjavi s svetovalnimi delavci doživljajo nižjo raven čustvene izčrpanosti, višjo stopnjo depersonalizacije in nižjo stopnjo osebne učinkovitosti, medtem ko z delovno dobo omenjeni aspekti ne naraščajo. Pričakovan stres zaradi delovnih nalog vpliva na večjo izgorelost, svetovalne delavke pa zaradi slednjih doživljajo večjo stopnjo stresnosti. Ugotovljeno je bilo, da z naraščanjem delovne dobe narašča tudi stopnja stresnosti delovnih nalog. Rezultati so potrdili obstoj pozitivne povezanosti med izgorelostjo in konfliktom zaradi dela in družine ter obstoj negativne povezanosti med izgorelostjo in obogatitvijo zaradi dela in družine. Izgorelost in opora s strani sodelavcev in družine sta negativno povezani.
Ključne besede: stres, stres na delovnem mestu, izgorelost (na delovnem mestu), svetovalno delo
Objavljeno: 25.09.2013; Ogledov: 1349; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici