| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv popustov na nakupno vedenje kupcev v Trgovini 365
Anja Prešern, 2023, magistrsko delo

Opis: Raziskave kažejo, da popusti lahko pomembno vplivajo na nakupno vedenje kupcev. Popusti ponujajo občutek prihranka denarja, kar lahko poveča verjetnost, da se bo kupec odločil za nakup. Poleg tega lahko popusti vplivajo na dojemanje vrednosti izdelka ali storitve, kar lahko vpliva na nakupno odločitev. Vendar pa je pomembno upoštevati, da lahko prevelika odvisnost od popustov negativno vpliva na dolgoročno zvestobo kupcev. Problem nastane lahko, ko se kupci naučijo čakati na popuste, preden opravijo nakup, in se tako izognejo polni ceni izdelkov. Poleg tega lahko pogosti popusti zmanjšajo dojemanje vrednosti izdelka ali storitve, saj lahko kupci dojamejo, da je redna cena previsoka. Zato morajo podjetja skrbno načrtovati svoje popuste in jih ponujati zmerno. Cenovne strategije so pomemben del trženjskega načrta podjetja in vključujejo različne pristope za določanje cen izdelkov ali storitev. Pri določanju cen je pomembno upoštevati stroške, konkurenco, dobiček in potrebe kupcev. Pandemija COVID-19 je imela velik vpliv na fizične trgovine. Številne trgovine so morale zapreti svoja vrata, da bi se preprečilo širjenje virusa, kar je povzročilo izgubo dohodka za podjetja. Iz tega razloga smo primerjali kakšen vpliv je imela pandemija na fizične in spletne trgovine, ter kakšne prednosti in slabosti so se pri tem pojavile. Čeprav so fizične trgovine še vedno pomemben del trgovine, je pandemija povzročila spremembe v nakupnem vedenju in obnašanju kupcev, ki jih bodo trgovci morali upoštevati, če želijo uspešno poslovati v prihodnosti. V praktičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na izbrano podjetje Trgovino 365. Zanimalo nas je kako vplivajo popusti na nakupne navade njihovih odjemalcev. Iz pridobljenih rezultatov ankete smo ugotovili, da imajo popusti velik vpliv na nakupne odločitve. Veliko odjemalcev se odloči za nakup iz razloga, ker je izdelek v akciji. Največkrat uporabijo nižjo ceno, kot metodo za pospeševanje prodaje. Kot najpomembnejši dejavnik, ki pripomore k odločitvi za nakup pa udeleženci ankete pravijo, da je kakovost izdelkov še vedno najbolj pomembna.
Ključne besede: popust, odjemalci, marketing, nakupno vedenje, Trgovina 365
Objavljeno v DKUM: 29.06.2023; Ogledov: 640; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

2.
Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
Anja Prešern, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes nas blagovne znamke spremljajo ob vsakem koraku, zato njihovi skušnjavi ne moremo ubežati. Od nekdaj so veljale za nekaj prestižnega, težko dostopnega, razkošnega in so omogočale, da si odjemalci z njimi gradijo družbeni status. Visoke cene so zasnovane na kakovosti materialov, trajnosti in ekskluzivnosti izdelkov. Luksuzne blagovne znamke imajo drugačne strategije kot navadne blagovne znamke. V splošnem uporabljamo 4P-model (izdelek, cena, distribucija, promocija), vendar za strategije luksuznih blagovnih znamk to ni dovolj. Le-te morajo uporabljati 7P-model, ki zraven 4P- modela vsebuje še ljudi, procese in fizične dokaze. Razlikujejo se tudi strategije luksuznih blagovnih znamk med ameriškimi in evropskimi. V splošnem si luksuzne blagovne znamke prizadevajo ohraniti simbolni status in s svojim imenom zgraditi zgodbo, ki je nihče ne bo pozabil.
Ključne besede: Luksuzne blagovne znamke, luksuz, odjemalci, prestiž, strategije.
Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 1095; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici