| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Deklaracije prehrambenih in kozmetičnih izdelkov za dojenčke ter njihov vpliv na nakupno odločitev
Anja Pratneker, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Izbira kakovostnih prehrambnih in kozmetičnih izdelkov za dojenčke je izjemnega pomena za njihovo zdravje, dobro počutje in razvoj. Eden izmed faktorjev pri nakupu teh izdelkov je tudi deklaracija, saj vsebuje pomembne podatke o sestavinah izdelka, njegovem izvoru itd. V magistrski nalogi smo s pomočjo ankete ugotavljali, kakšen vpliv imajo deklaracije takih izdelkov na nakupno odločitev mater. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej na splošno razložili pojem deklaracije in njene sestavne elemente, nato še specifično predstavili označevanje prehrambnih in kozmetičnih izdelkov. Izpostavili smo tudi nekaj specifik takih izdelkov, na katere je dobro biti pozoren pri izbiri oz. nakupu. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej pripravili anketni vprašalnik, namenjen materam dojenčkov, starih manj kot eno leto, ter ga objavili v nekaterih facebook skupinah. Nato smo predstavili in analizirali dobljene rezultate ter tako dobili sliko trenutnega stanja v Sloveniji, na podlagi katerega smo lahko podali predloge rešitev za izboljšanje trenutnega stanja na tem področju.
Ključne besede: anketa, deklaracije, dojenčki, kozmetični izdelki, prehrambni izdelki
Objavljeno v DKUM: 18.12.2019; Ogledov: 1528; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
Zasnova oblikovanja embalaže za spletno prodajo
Anja Pratneker, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža paketov spletne prodaje je izrednega pomena tako za podjetje kot za stranko, zato mora izpolnjevati veliko zahtev. Osnovni cilj diplomskega dela je na primeru trgovine Zafir d.o.o. – Zara prikazati zasnovo oblikovanja embalaže za spletno prodajo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo s pomočjo opisne oziroma deskriptivne metode definirali embalažo, predstavili vrste delitev, njene funkcije, obstoječe embalažne materiale, njen vpliv na okolje in pomen izbire prave embalaže. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo zasnovali oblikovanje embalaže za spletno prodajo omenjene trgovine. Najprej bomo preučili zahteve trga in dodali zahteve znotraj podjetja. Nato bomo izbrali primeren material, ki bo obvaroval blago pred neželenimi vplivi okolja. Potem bomo izbrali primerno obliko in videz embalaže. Embalažo bomo nato najprej testirali v praksi, če slednja izpolnjuje vse pogoje. Na koncu bomo spremljali zadovoljstvo strank in analizirali rezultate uporabe embalaže. Glavni rezultat kaže, da embalaža zagotavlja ohranjeno kakovost izdelka in zadovoljstvo strank.
Ključne besede: embalaža, spletna prodaja, oblikovanje embalaže
Objavljeno v DKUM: 22.11.2016; Ogledov: 2059; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 9.76 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici