SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ODKRIVANJE POJAVA SINESTEZIJ
Anja Pintar, 2009, diplomsko delo

Opis: Način doživljanja vidnih in slušnih predstav je pri vsakem posamezniku drugačen. Ob poslušanju neke melodije slušni dražljaj izzove zvočni in vidni vtis. Te vidne vtise, ki se nam porajajo ob poslušanju glasbe, imenujemo sinestezije. Testirali smo 20 učencev Zasebne glasbene šole v samostanu sv Petra in Pavla, pri čemer smo želeli ugotoviti povezanost med toni in barvami ter skladbami in barvami pri teh učencih. Rezultate vprašalnikov smo obdelali kvantitativno. Dobljene rezultate predstavljamo grafično in v preglednicah. Podatki so obdelani v odstotkih. 17 učencev je povezalo določen ton z določeno barvo, izstopal je en učenec, ki je pri ponovitvi poskusa dvema tonoma določil isto barvo. 79% učencev je v obeh poskusih z enakimi besedami opisalo 4. skladbo. 2. skladbo je v obeh poskusih enako opisalo 68,4% učencev. 1. skladbo je v obeh poskusih enako opisalo 63,2% učencev, 3. skladbo pa je v obeh poskusih enako opisalo 57,9% učencev. Ugotavljam, da so barve pri pouku glasbene vzgoje lahko v pomoč pri razvoju glasbenih melodičnih sposobnosti otrok, če pri tem uporabimo sodobne pristope poučevanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: sinestezija, glasba, ton, barva, povezovanje tonov z barvami, psihologija percepcije.
Objavljeno: 20.01.2010; Ogledov: 1703; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

2.
Analiza računovodskih izkazov podjetja XY
Anja Pintar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo izvedli in prikazali analizo finančnih izkazov podjetja XY, ki se ukvarja s prodajo trošarinskih izdelkov. V prvem delu naloge smo na osnovi različne literature podali nekaj teoretičnih zapisov, v nadaljevanju pa smo se pri analizi osredotočili predvsem na bilanco stanja in izkaz poslovnega izida. Podatke smo pridobili iz javno objavljenih letnih poročil med letoma 2011 in 2014. Pri tem smo naredili tudi analizo s finančnimi kazalniki. Ob pridobljenih rezultatih analiz in kazalnikov smo ugotovili, da je podjetje XY v proučevanem obdobju od leta 2011 do 2014 zelo dobro poslovalo, je bilo stabilno in tako vsako leto ustvarjalo dobiček. Tako prihodki kot tudi odhodki so bili v obdobju od leta 2011 do 2014 zelo konstantne narave, kjer nismo zaznali velikih odstopanj. Glede na dejstvo, da se podjetju XY tržni delež iz leta v leto povečuje, lahko le povzamemo, da nekakšnih večjih sprememb pri poslovanju ni potrebnih.
Ključne besede: bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, analiza, finančni kazalniki.
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 984; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici