| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv strank na zadovoljstvo zaposlenih v gostinstvu
Anja Milkić, 2024, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je eden ključnih dejavnikov v gostinstvu. Na zadovoljstvo zaposlenih vpliva veliko dejavnikov, eden izmed njih so stranke. Stranke so nepogrešljiv del vsakega gostinskega posla in prav njim in njihovemu zadovoljstvu se posveča največ pozornosti. Zaradi tega so zaposleni bolj zapostavljeni, njihovemu zadovoljstvu pri delu se ne posveča toliko pozornosti. Premalo se govori o vplivu strank na zaposlene in njihovo delo. Zato je cilj raziskati vpliv strank na zaposlene v gostinstvu, na njihovo delo in zadovoljstvo pri delu. To smo raziskali s pregledom že obstoječe literature in teorije. Nato smo skozi intervjuje z zaposlenimi v konkretnem gostinskem podjetju dobili odgovore na vprašanja, ki so nam pomagali bolje razumeti odnos med zaposlenimi in strankami. Izvedeli smo, da imajo stranke velik vpliv na zaposlene in da je zadovoljstvo zaposlenih odvisno od tega, ali stranka pristopa k zaposlenemu pozitivno ali negativno.
Ključne besede: zaposleni, stranke, zadovoljstvo, gostinstvo
Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 148; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (590,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici