| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PODJETJE UNIOR D. D. NA ARABSKEM TRŽIŠČU IN MEDKULTURNE RAZLIKE PRI POSLOVANJU
Anja Mernik, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučevali poslovanje podjetja Unior Kovaška industrija d. d. Zreče z državami arabskega sveta in medkulturne razlike, ki so najbolj očitne pri poslovanju. Če želimo biti uspešni v poslu z državo iz arabskega sveta, moramo zelo dobro poznati njeno kulturo, saj lahko že s preprosto gesto ali govorico telesa nehote in nevede ustvarimo zelo nelagodno situacijo, ki bi pri bila nas sicer povsem običajna, za njih pa pomeni žalitev ter posledično tudi slab medsebojni odnos in slabo poslovanje. Ugotovili smo, da je prav odnos med najpomembnejšimi sestavinami uspešnega poslovnega sodelovanja med podjetjem Unior d. d. in podjetji z arabskega trga, saj lahko s potrpežljivo vzpostavitvijo in ohranjanjem le-tega, ustvarimo odličen poslovni rezultat. Da bi lahko dosegli tak odnos, je v prvi vrsti potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, prilagajanje in upoštevanje najpomembnejših lastnosti in seveda uspešno izpeljevanje poslovnih zahtev, ki jih nasprotna stran potrebuje za izvajanje svojega poslovanja. Preučili smo realizacijo prodaje podjetja Unior d. d. na arabskem tržišču in kako je potekalo poslovanje v letih od 2007 do 2011, ki so veljala za tako imenovano gospodarsko krizo. Preučili smo tudi medkulturne razlike in njihov vpliv na poslovanje. Za uspešno poslovanje z državami arabskega sveta je potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, ki na svetu izstopa in velja za nekaj posebnega. V diplomskem delu pojasnjujemo bistvene značilnosti arabske kulture v primerjavi s slovensko. V intervjuju s predstavnico podjetja Unior d. d. pa dobimo zanimive odgovore s področja poslovanja z arabskimi državami in tipičnih medkulturnih razlik, zanimivosti in podrobnosti, na katere je treba biti pozoren pri poslovanju.
Ključne besede: Slovenska kultura, arabska kultura, medkulturne razlike, poslovanje, Unior d. d.
Objavljeno: 21.09.2012; Ogledov: 1594; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (344,18 KB)

2.
Zdravstvena nega pacienta po operaciji na odprtem srcu
Anja Mernik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pogostost srčnih obolenj, ki je pri nas še vedno zelo razširjeno. Bolezni smo razdelili na prirojene in pridobljene. Prirojene bolezni se pojavljajo pri novorojenčkih in jih zdravimo operativno. Na pridobljene bolezni srca lahko vplivamo oziroma jih preprečimo z zdravim načinom življenja ter izogibanje dejavnikom tveganja. Na dejavnike kot sta starost in dednost žal ne moremo vplivati, lahko pa vplivamo na izogibanje nezdravega načina življenja kot so nezdrava prehrana, kajenje, prekomerno uživanje alkohola, debelost, premalo gibanja. Nezdrav življenjski slog lahko privede do hude srčne bolezni, ki lahko zahteva operativno zdravljenje. Pacient ob takšni novici potrebuje veliko podpore in spodbude svoje družine. V nadaljevanju diplomskega dela smo opisali zdravstveno nego pacienta pred in med operacijo, ki zajema obdobje sprejema pacienta na oddelek, psihične in fizične priprave pacienta na operacijo, priprave pacienta na dan operacije, transport pacienta v operacijsko sobo, izvajanje zdravstvene nege med operacijo. Opisali smo pooperativno obdobje, ki se začne v sobi za zbujanje po operaciji in premestitvijo pacienta na enoto intenzivne nege, kjer pacient ostane 1-2 dni in je premeščen nazaj na oddelek za kardiologijo. Rehabilitacija pacienta po operaciji predstavlja velik pomen, ker pacientu pomaga ponovno zaživeti in se vključiti v življenje. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo opravili študijo primera pacientke po bypass operaciji na srcu. S pomočjo študije primera smo izpostavili aktualne in potencialne negovalne probleme, ki so se pojavili pri pacientki po bypass operaciji.
Ključne besede: bolezni srca, dejavniki tveganja, zdravstvena nega, pacient, bypass operacija, študija primera
Objavljeno: 06.08.2013; Ogledov: 3977; Prenosov: 668
.pdf Celotno besedilo (886,28 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA VELIKEGA PROIZVODNEGA PODJETJA V KRIZNIH GOSPODARSKIH RAZMERAH
Anja Mernik, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja se ustanavljajo v želji, da bi dosegala rezultate, ki si jih ob ustanovitvi zastavijo. Proučevano podjetje je ob ustanovitvi zapisalo, da želi biti eno najuspešnejših podjetij v kovinsko predelovalni industriji. Skoraj 100 let po začetku obratovanja so pred mnogimi konkurenti in trgu ponujajo kakovostne proizvode, svoje poslovanje pa uspešno širijo tudi na druge dejavnosti, kot je turizem. Za tovrsten uspeh je vsekakor zaslužna inovativna naravnanost podjetja, ki je skozi čas nagrajevala zaposlene z inovativnimi predlogi ter z izpopolnjevanjem le-teh prodirala višje med konkurenco. V magistrskem delu smo najprej na podlagi teorije spoznali strateški management, strategije in različne metode. S temi smo v nadaljevanju celovito presodili delovanje podjetja in okolja. Na podlagi ocene okolja in analize notranjih in zunanjih dejavnikov smo izdelali okvirne predloge strategij, ki jim mora podjetje slediti, če želi ostati še naprej uspešno na trgih in korak pred konkurenco. S pomočjo različnih metod smo analizirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki pretijo proučevanemu podjetju. Za konec pa smo napravili celovit program planiranega razvoja podjetja za petletno obdobje. Zaključili bi z mislijo: »Prilagodljivim pripada prihodnost«! Podjetje ima dobro izoblikovano blagovno znamko in je dobro poznano v tujini. Čeprav se še vedno nahaja pod vplivom gospodarske krize, lahko obdrži svoj položaj na trgu s primerno strategijo, če ji bo management podjetja le nazorno sledil ter modro ravnal.
Ključne besede: podjetje, okolje, strategija, strateške možnosti, strateško poslovno področje, konkurenca, planiran razvoj.
Objavljeno: 09.03.2016; Ogledov: 792; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici