| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kontraproduktivna vedenja pri delu na daljavo : magistrsko delo
Anja Majer, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo preučuje kontraproduktivna vedenja pri delu na daljavo. V pregledu literature so analizirane opredelitve dela na daljavo, pregledan je pravni okvir v Sloveniji ter prednosti in izzivi tovrstne oblike dela za organizacije in zaposlene. Opravljen je pregled različnih opredelitev kontraproduktivnih vedenj, pri čemer je posebna pozornost namenjena kontraproduktivnim vedenjem v virtualnem delovnem okolju ter razlikam med pojavljanjem teh vedenj pri delu na daljavo in na primarni lokaciji. V empiričnem delu je bila izvedena raziskava med 344 zaposlenimi, ki vsaj deloma opravljajo delo na daljavo. Ugotovljeno je, da se zaposleni najpogosteje srečujejo s kontraproduktivnimi vedenji, vezanimi na zlorabo časa. V gospodarstvu uporaba službene opreme za zasebne namene v nasprotju s pravili organizacije ni zaznana kot najpogostejše kontraproduktivno vedenje, medtem ko je v javnem sektorju najpogosteje zaznano pri zaposlenih samih. Najpogostejši razlog za pojav teh vedenj je preobremenjenost oziroma izgorelost. Poklicna izolacija se pogosteje pojavlja pri zaposlenih v gospodarstvu. Analiza odgovorov kaže, da se z večanjem obsega dela na daljavo, povečuje pojavljanje kontraproduktivnih vedenj. Anketirani ocenjujejo, da občasno urejanje zasebnih zadev med delom na daljavo ne vpliva na njihovo produktivnost, tako v smislu količine kot kakovosti opravljenega dela, naloge pa kljub temu pravočasno zaključijo. Vodje zaposlenim večinoma izkazujejo podporo in zaupanje pri opravljanju dela na daljavo. V zaključku so podani predlogi za nadaljnje raziskovanje kontraproduktivnih vedenj v kontekstu dela na daljavo.
Ključne besede: kontraproduktivno vedenje, virtualno delovno okolje, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 26.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

2.
Potrošniške goljufije ter nepoštene poslovne prakse na slovenskem trgu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Anja Majer, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko potrošniških goljufij in nepoštenih poslovnih praks ter srečevanje potrošnikov z njimi na slovenskem trgu v vsakodnevnem življenju. Zaradi vse večje konkurence med podjetji ter boja za obstanek na trgu in ob enem ustvarjati dobiček se podjetja lahko poslužujejo različnih trikov in zvijač, s katerimi največkrat mimo zakona zmanjšujejo stroške proizvodnje. Pri tem je oškodovan potrošnik, ki takšne nekvalitetne ali celo nevarne dobrine kupuje in uporablja. V ta namen smo opravili analizo domačih in tujih primarnih ter sekundarnih virov. Ugotovili smo, da je iznajdljivost tako podjetij kot posameznikov pri goljufanju praktično neomejena. Prav tako niso prevare omejene samo na določena področja kupovanja ter sklepanja pogodb ampak na potrošnika prežijo skoraj vsepovsod, pa naj bo to pri izbiri različnih dobrin v trgovinah, pri nakupovanju ali zgolj brskanju preko spleta, prav tako pa prevaranti poskušajo izrabiti potrošnikovo sočutje do sočloveka ali pa izkoristijo njegove zdravstvene težave za lasten profit. Tukaj bistveno vlogo odigra potrošnik, ki mora biti podučen in osveščen, da lažnim ponudbam ne verjame in ne nasede. Izvedli smo spletno anketo o prisotnosti potrošniških goljufij na našem trgu ter različnih vrst goljufij med slovenskimi potrošniki. Ugotovili smo, da slovenski potrošniki menijo, da niso dovolj ozaveščeni o potrošniških goljufijah in da se pogosto srečujejo z goljufijami na področju prehrane. Menijo, da v naši državi nadzor nad potrošniškimi goljufijami in nepoštenimi poslovnimi praksami ni zadosten, prav tako pa je pomanjkljiv nadzor pristojnih institucij glavni razlog, da do tovrstnih goljufij in praks sploh prihaja. Menimo, da je za preprečevanje nepoštenih poslovnih praks ter potrošniških goljufij potrebno sodelovanje med potrošniki in institucijami, pristojnimi za nadzor podjetij. Prav tako pa je zaradi odprtega in pretočnega trga potrebno sodelovanje med državami članicami Evropske unije.
Ključne besede: potrošniki, potrošniške goljufije, mrežni marketing, piramidne prevare, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 18.10.2016; Ogledov: 1560; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici