| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNOSTI UČENCEV V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA - IZDELOVANJE IZ ODPADNEGA MATERIALA
Anja Gačnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge sem se dotaknila pojma socializacija in zakaj so socialne igre pomemben del otrokove socializacije v šoli. Predstavila sem podaljšano bivanje ter cilje, ki jih tam dosegamo. Opisala sem vlogo učitelja in učenca, dejavnosti podaljšanega bivanja in potrebno dokumentacijo. Glavna tema diplomske naloge je bila integriranje ekologije v ustvarjalno preživljanje prostega časa v podaljšanem bivanju, kjer so se izvajale tudi dejavnosti, ki sem jih predstavila v svoji nalogi. Osrednji del diplomske naloge je predstavitev praktičnega dela, ki je potekalo v oddelku podaljšanega bivanja. Z učenci podaljšanega bivanja smo zbirali ter sproti ločevali odpadni material, iz katerega smo v naslednjih urah izdelali različne uporabne stvari. Ob zaključku vsakega dela je sledil preizkus oz. uporaba izdelka, pri čemer so učenci dobili potrditev svoje uspešnosti. Dobili smo povratno informacijo učiteljic razredničark ter zadovoljnih staršev. Ustvarjanje zahteva od otrok veliko natančnosti, ročnih spretnosti, vztrajnosti, medsebojne pomoči in ustvarjalnosti. Otroci so pri delu uživali, svojih izdelkov so se zelo razveseli.
Ključne besede: podaljšano bivanje, ustvarjalno preživljanje prostega časa, odpadni material, ekologija, ločevanje odpadkov, izdelovanje izdelkov.
Objavljeno: 04.01.2012; Ogledov: 3294; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

2.
SISTEMIZACIJA DELOVNIH MEST V POSLOVNEM SISTEMU
Anja Gačnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na pomembno kadrovsko področje, sistemizacijo delovnih mest v konkretnem delovnem okolju – Poslovnem sistemu, ki zaposluje precejšnje število ljudi in urejenost takšnega področja je lahko izjemnega pomena, tako za zaposlene kot tudi uspešnost samega poslovanja. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo upoštevajoč različne vire, opredelili vse pomembnejše segmente sistemiziranja delovnih mest in povzeli, do kakšnih napak v organizacijah najpogosteje prihaja. V empiričnem delu smo v izhodišču predstavili okolje oziroma Poslovni sistem, ki ga preučujemo, nato pa pripravili analizo obstoječega stanja sistemizacije delovnih mest. Navedbe teoretičnega dela o najpogostejših pomanjkljivostih smo primerjali z obstoječim stanjem in izpostavili napake. Osredotočili smo se na opise delovnih mest, saj so v obstoječi sistemizaciji ti najbolj kritični in predstavljajo osnovo za nadaljnje potrebne nadgradnje. V zaključku empiričnega dela smo predstavili predlog opisa delovnega mesta, kot bi ga v takšni organizaciji želeli uvesti. Izboljšave, ki bi jih v Poslovni sistem prinesla uvedba novih opisov delovnega mesta po predlaganem vzorcu, bi vplivale na kvalitetnejšo izvedbo kadrovskih procesov, kot tudi na boljše počutje in delovanje posameznikov na delovnih mestih. Učinkoviteje bi potekalo kadrovanje novih delavcev, saj so podatki ustrezni in zanesljivi, posledično je izbor kadra natančnejši. Povečano število uporabnih podatkov v opisu delovnega mesta bi predstavljalo boljšo osnovo za razvoj kadra in planiranje usposabljanj ter izobraževanj, kot tudi opozorilo na morebitne nepravilnosti pri izvajanju predpisov iz varnosti pri delu in varstva pred požarom. Z uvedbo določenih podatkov v opis, kot na primer namen delovnega mesta, pristojnosti in odgovornosti na delovnem mestu, bi v zaposlenih spodbudili večjo samostojnost pri delu in jim izrazili večjo stopnjo zaupanja, posledično lahko pričakujemo, da bodo pri delu uspešnejši. Opredelitev zahtevanih kompetenc v opisu pa v zaposlenih vzbuja večjo ustvarjalnost in zajema podatke o več kot le zahtevanih znanjih, ampak tudi veščinah, potencialih in sposobnostih, ki iz samih navedb nalog niso razvidne. Odločitev vodstva o prenovi sistemizacije delovnih mest bi odlično vplivala tudi na same medosebne odnose med zaposlenimi ter poslovno uspešnost. Prenova bi namreč zahtevala aktivnejše vključevanje zaposlenih na vodilnih delovnih mestih, ki bi na ta način bolje spoznali procese dela, ki jih izvajajo njihovi podrejeni. Preverila bi se trenutna ovrednotenja delovnih mest in se po potrebi popravila. Postopoma bi se lahko uvedel kompetenčni model in bi se določile potrebne stopnje razvoja zaposlenih. Prenova sistemizacije delovnih mest bi v Poslovnem sistemu lahko odprla vrata k odličnosti poslovanja.
Ključne besede: Delavec, delovno mesto, sistemizacija delovnih mest, kompetence
Objavljeno: 16.02.2012; Ogledov: 2265; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (530,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici