| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Ključne besede: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1448; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (374,67 KB)

2.
Ocene in stališča gasilcev Poklicne gasilske enote Krško in Gasilsko-reševalnega centra Novo mesto do dela policistov Policijske uprave Novo mesto : diplomsko delo univerzitetnega študija
Anja Dolenc, 2013, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo se najprej osredotoči na policijo. Opisali smo Ministrstvo za notranje zadeve, ki mu kot organ v sestavi pripada policija, temeljne naloge policije in njeno organiziranost. Osredotočili smo se tudi na policijska pooblastila, ki so še kako pomembna pri interventnih dogodkih, kjer policija ne deluje sama, ampak sodeluje tudi z drugimi organi in institucijami. Podrobneje smo opisali pooblastila, ki jih policija lahko uporabi pri interventnih dogodkih in humanitarnih nalogah, pri katerih sodelujejo tudi gasilci. To so pooblastila policije pri požarih in požigih, prometnih nesrečah, naravnih nesrečah in iskalnih akcijah. V tem delu predstavimo tudi poklicne gasilske enote v Republiki Sloveniji. Nadalje sta predstavljeni dve poklicni gasilski brigadi, ki smo ju zajeli v raziskavo. V zadnjem delu teoretičnega dela je predstavljeno sodelovanje med policisti in gasilci pri interventnih dogodkih. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili namen in cilje diplomskega dela, opišemo vprašalnik na katerega so odgovarjali anketiranci in potek postopka anketiranja. Pri anketiranju smo se oprli na pošteno izpolnjene vprašalnike 40 poklicnih gasilcev iz poklicnih gasilskih brigad iz Krškega in Novega mesta. Postavili smo si pet hipotez, ki smo jih kasneje, po analizi rezultatov vprašalnikov, potrdili oziroma zavrgli. Ugotovili smo, da so gasilci dokaj zadovoljni z delom policistov, predvsem z medsebojnimi odnosi in uspešnostjo policistov pri preiskovanju in reševanju skupnih interventnih dogodkov. Nezadovoljstvo so izrazili pri sodelovanju s policisti, kjer bo potrebno narediti še veliko, da se bo stanje izboljšalo. Na koncu empiričnega dela smo s pomočjo diskriminantne analize ugotavljali enakosti povprečnih vrednosti in povezanosti združenih spremenljivk s Pearsonovim koeficientom. V zaključne delu najprej povzamemo ključne ugotovitve teoretičnega in empiričnega dela, pri tem pa dodamo pripombe gasilcev, ki so izrazili razočaranje nad policisti predvsem pri obravnavanju prometnih nesreč, kjer ne pomagajo ponesrečencem, ampak najprej pišejo kazni.
Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, gasilci, gasilske enote, reševalni centri, stališča, ocene, javno mnenje, vprašalniki, diplomske naloge
Objavljeno: 11.11.2013; Ogledov: 1045; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (632,22 KB)

3.
Tipologija nalog v berilih zadnjega triletja osnovnih šol
Anja Dolenc, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu Tipologija nalog v berilih zadnjega triletja osnovnih šol smo se osredotočili na tipologijo nalog v treh berilih Mladinske knjige. Ključ takšnega izbora je bil predvsem to, da smo se osredotočili na eno založbo, prav to pa smo izbrali, ker so ta berila pogosto rabljena v šolski praksi in zato, ker so bile v knjižnici dostopne prenovljene izdaje njihovih beril. Pregledali smo literaturo ter teorije o berilih in zapisali tipologije beril različnih avtorjev, prav tako smo preučili tipologije nalog in Bloomovo taksonomijo. Natančno smo se ukvarjali z berilom za 7. razred, Sreča se mi v pesmi smeje, za 8. razred, Dober dan, življenje in za 9. razred, Skrivnostno življenje besed. V izbranih berilih smo predstavili njihovo zgradbo, oblikovanost in vizualno podobo. Nato smo pregledali in analizirali posamezne razdelke z nalogami ter zapisali rezultate o tipu nalog, ki se pojavljajo v izbranih berilih. Upoštevali smo Bloomovo taksonomijo ter pregledali, kako so naloge sestavljene in razdeljene glede na taksonomske stopnje. Pri analizi oz. določanju smo upoštevali število nalog; naloge smo analizirali glede na taksonomijo, zgradbo ter natančnost navodil, proučili smo, kako so naloge zgrajene in ali si sledijo po načelu postopnosti. Pri analizi smo upoštevali priporočila, in sicer pri tipologiji nalog smo se oprli na tipologijo, ki je prisotna ob navodilih za pisno preverjanje znanja, ob tem pa še na teoretična izhodišča različnih avtorjev, predvsem Leona Zormana. Izkazalo se je, da se v vseh treh izbranih berilih pojavijo podobni tipi nalog. Berila so zgrajena na podoben način, zato tudi temu ustreza tipologija nalog. V berilih se pojavi največje število nalog tipa kratkih odgovorov, prisotni so še drugi tipi, vendar v manjšem številu. Pri analizi števila tipov nalog ob enem besedilu smo upoštevali priporočila Državnega izpitnega centra za pripravo preizkusov znanja v osnovni šoli. Ugotovili smo, da v enem besedilu ni prisotnih več kot treh različnih tipov nalog. Pri analizi Bloomove taksonomije smo to izpeljali glede na priporočila Državnega izpitnega centra za pripravo preizkusov znanja v osnovni šoli. Navodila za reševanje nalog smo analizirali glede na teoretična izhodišča L. Zormana. Ta so ustrezna, vsebujejo vse potrebne podatke, pomembno pa je, da so jasna, natančna in enoznačna, predvsem pa, da učenci vedo, kako nalogo rešiti in kaj se od njih zahteva. Naloge so ustrezno razvrščene, tako da prehajajo od lažje proti zahtevnejši, s tem učenci postopoma prehajajo na višje ravni znanja.
Ključne besede: berila, tipologija nalog, Bloomova taksonomija, navodila, zgradba nalog
Objavljeno: 07.02.2018; Ogledov: 392; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (3,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici