SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA ANALIZA VPLIVA OGLAŠEVANJA STORITEV POSLOVNE BANKE NA ZVESTOBO NJENIH KOMITENTOV
Anja Cimerman, 2014, diplomsko delo

Opis: Hiter tehnološki razvoj, globalizacija sveta in vedno večja konkurenca na trgu so dejstva, ki se jim nihče ne more izogniti. Poslovne banke zaradi omenjenih razlogov skupaj z jasno zastavljenimi cilji strmijo k izboljšanju svoje ponudbe iz dneva v dan, da bi tako ohranile in si pridobile nove komitente. Da bi jim to uspelo je pomembno, da široko paleto svojih lahko dostopnih storitev oglašujejo in promovirajo, ter tako poskušajo zadovoljiti povpraševanje uporabnikov vedno in povsod. Namen diplomskega dela je predstavitev storitev poslovnih bank, pomembnosti inovacij ter nujnost marketinškega pristopa k povečani uporabi razpoložljivih storitev in zvestobi komitentov. Znano je, da poslovne banke res ponujajo široko paleto svojih storitev, vendar pa jih je veliko slabo izkoriščenih, saj jih komitenti ne uporabljajo. V diplomskem delu se osredotočam na njihovo oglaševanje, saj velja, da se skozi reklamo potencialni pa tudi obstoječi komitenti pobližje seznanijo s ponudbo ter se tako lažje in hitreje odločijo za sodelovanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teoretični uvod v razumevanje bančnih storitev, inovacije le teh, marketinško trženje ter zadovoljstvo in zvestobo komitentov. V drugem delu so predstavljeni rezultati praktičnega dela naloge, kjer je bil uporabljen anketni vprašalnik glede uporabe bančnih storitev in samega zadovoljstva komitentov slovenskih in španskih bank. Dodano je še kratko poglavje o španskem bančnem sektorju, saj je primerjalna analiza potekala med komitenti slovenskih in španskih poslovnih bank. V diplomskem delu skušam ugotoviti, kakšna je povezava med oglaševanjem storitev poslovnih bank ter zvestobo njenih komitentov, saj velja, da je danes konkurenca na trgu zelo velika, ponudba izredno široka, kar pomeni, da se uporabniki storitev težje odločijo katero ponudbo bodo sprejeli in pri kateri banki. Zaradi tega predpostavljam, da ima trženje storitev veliko vlogo pri zvestobi porabnikov, saj se ti na tak način spoznajo s ponudbo in se hitreje ter lažje odločijo, če jo bodo sprejeli. Pri izdelavi zaključnega dela sem poleg znanja, pridobljenega med študijem doma ter v tujini uporabila tudi literaturo s področja bančnih storitev in marketinga. Vire sem pridobila na svetovnem spletu in s članki v slovenskih ter tujih finančnih častnikih. Izdelala sem anketni vprašalnik v slovenskem in španskem jeziku, katerega je rešilo skupaj 45 slovenskih in 36 španskih študentov. V anketo sem vključila 81 študentov, starih med 20 in 25 let. Predvidevam, da so rezultati anketnega vprašalnika zaradi mlajše populacije ljudi drugačni kot bi bili, če bi v svoj praktičen del naloge vključila tudi starejše komitente poslovnih bank. Z omejitvami sem se srečala tudi pri iskanju natančnega števila delujočih bank na Tenerifih (Kanarski otoki, Španija), od koder prihajajo anketiranci. Tega podatka nisem zasledila ne v knjigah, ne na svetovnem spletu, zaradi česar menim, da so rezultati anketnega vprašanja, ki se navezuje na poznavanje španskih bank, drugačni, kot bi bili, če bi anketiranci prihajali iz celine, kjer večina bank posluje. Z anketo sem potrdila oziroma ovrgla svojo hipotezo glede pomembnosti oglaševanja storitev poslovne banke na zvestobo njenih komitentov.
Ključne besede: bančne storitve, oglaševanje, marketing, zadovoljstvo in zvestoba, slovenski bančni sektor, španski bančni sektor, primerjalna analiza
Objavljeno: 01.12.2014; Ogledov: 666; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (755,13 KB)

2.
Obnova in revitalizacija vile Ružička na Dobrni
Anja Cimerman, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Diplomsko delo obravnava obnovo in revitalizacijo vile Ružička na Dobrni. Namen diplomskega dela je podati predlog za obnovo in revitalizacijo vile, ki ga sestavlja analitični del, v katerem sta predstavljeni analiza zgodovine objekta ter analiza oblike in trenutnega stanja objekta. V projektnem delu pa je prikazan predlog celovite obnove in revitalizacije objekta. Vila Ružička predstavlja pomemben del nepremične kulturne dediščine, ki že kar nekaj časa propada, zato sem si zastavila cilj obnoviti vilo ter ji povrniti namembnost in nekdanji ugled.
Ključne besede: arhitektura, obnova, revitalizacija, kulturna dediščina, Vila Ružička, Dobrna
Objavljeno: 10.09.2014; Ogledov: 1931; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (52,05 MB)

3.
Raziskava stresa pri zaposlenih v Podjetju X
Anja Cimerman, 2018, diplomsko delo

Opis: Zaradi stalne izpostavljenosti stresorjem tako na delovnem mestu kot izven njega je pozornost, ki jo delodajalci in sami zaposleni namenijo izboljšanju počutja ter na ta način zmanjšanju stresa, izredno pomembna. Izboljšanje fizičnega in psihičnega počutja posameznika zavira razvoj bolezni in nenazadnje povečuje produktivnost na delovnem mestu. Skrb delodajalcev za omogočanje pridobivanja znanja za obvladovanje stresa, ki predstavlja orodje za zdravo in manj stresno življenje, je pomemben korak k bolj zdravi družbi. V diplomskem projektu raziskujemo, kaj je stres, vrste stresa, kateri dejavniki ga povzročajo, kakšne so posledice stresa. Posebej nas zanima premagovanje stresa na ravni posameznika in na ravni organizacije. V teoretičnem delu diplomskega projekta stres opredeljujemo kot pojav, ki se v današnji družbi pogosto pojavlja tako v zasebnem življenju kot na delovnem mestu. Sama izpostavljenost stresu ni nič nenavadnega in je za napredek nujno potrebna. Problem nastane, ko se pojavijo zdravstvene težave, ki v najslabšem primeru ogrožajo posameznikovo življenje. Daljša izpostavljenost stresu poleg zdravstvenih težav vpliva na posameznikovo produktivnost, dovzetnost za napake, vedenje itd. tako v zasebnem življenju kot v organizaciji, kjer je posameznik zaposlen. Izpostavljenost stresu večjega števila zaposlenih lahko pomeni znatno povečanje stroškov za organizacijo, zato je pomembno poznavanje načinov za spopadanje s stresom na ravni posameznika in na ravni organizacije. V empiričnem smo na podlagi raziskave ugotovili, da so zaposleni v Podjetju X izpostavljeni stresu. V delu vprašalnika, namenjenemu ugotavljanju izpostavljenosti stresu, je bila večina odgovorov nad povprečjem. Najbolj pogosti dejavniki, ki povzročajo stres zaposlenim, so pomanjkljivo založena trgovina ter slaba organiziranost dela. Ti dejavniki povzročajo posledice, kot so slabe prehranjevalne navade in občutek, da so pod pritiskom. Večina zaposlenih se s stresom sooča s preventivnimi ukrepi, kot so določitev prednostnih nalog ter pogled na obremenitev kot izziv. V primeru, da se znajdejo v stresni situaciji, pa ne uporabljajo sprostitvenih tehnik. Na podlagi teh ugotovitev predlagamo managementu podjetja sistematično in načrtno zmanjšanje stresorjev z ukrepi, kot so team-building in prenovitev komunikacijskega načrta, upoštevajoč reorganizacijo poslovanja.
Ključne besede: stres, stres na delovnem mestu, premagovanje stresa, načini premagovanja stresa, posledice stresa
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 135; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (839,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici