| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PODJETJU SANERA D.O.O.
Anja Šinkovec, 2015, diplomsko delo

Opis: Vsa naša dejanja so tako ali drugače motivirana. Mnoga so motivirana zato, ker nas k temu silijo določene potrebe in želje. Potrebe so določena stanja organizma, ki sprožijo obnašanje, usmerjano k ciljem. Cilj našega motivacijskega delovanja so tisti objekti ali delovanja, s katerimi izravnavamo ali zadovoljujemo naše potrebe (Uhan, 2001, str. 88-90). Posamezniki se razlikujemo tudi v svojih željah in ambicijah. So posamezniki, ki jim noben cilj ni previsok, in so drugi, ki si postavljajo cilje, ki so nižji od tega, kar so dejansko sposobni doseči. Za vodilne v podjetjih je pomembno, da za svoje zaposlene vedo, koliko oni sami od sebe pričakujejo, saj jim tako lahko dajo primerno delovno mesto, na katerem bodo dosegali zavidljive rezultate za podjetje in hkrati zadovoljevali svoje osebne potrebe in želje (Musek, Pečjak, 2001, str. 97-99). Diplomski seminar smo razdelili na dva dela. V teoretičnem delu smo povzemali različne avtorje, ki definirajo pojem motivacije in motivacijskih teorij. V praktičnem delu smo opravili anketni vprašalnik med zaposlenimi v podjetju Sanera, dobljene rezultate predstavili v tabeli in na podlagi rezultatov potrdili ali zavrgli hipoteze.
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 553; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (233,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici