| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJE ZA RAZVOJ GOVORA PRI NAJMLAJŠIH OTROCIH
Anita Zupanc, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je namenjeno področju strategij za razvoj govora pri najmlajših otrocih. Teoretični del zajema kronološki prikaz, predjezikovno fazo ter dejavnike otrokovega govornega razvoja. Izpostavljen je vpliv zgodnje obravnave kot preventivne dejavnosti, razvoj govora kot napovednik pismenosti, vlogo staršev in vrtca pri razvoju govora. Predstavljen je nabor strategij, s katerimi lahko spodbujamo otrokov celostni razvoj, predvsem pa razvoj govora in gibanja ter socialni razvoj. Natančneje so opredeljeni kriteriji za opazovanje otrok v starostnih skupinah 1–2 let. V empiričnem delu smo v vrtcu opazovali odzivanje 30 otrok, starih od 11–24 mesecev. S študijo primera smo raziskali njihovo bebljanje, interakcijo z odraslo osebo, igro z vrstniki ter motoriko, pri čemer smo preverili vlogo spola in starosti otroka ter izobrazbo staršev. S statistično obdelavo podatkov se je izkazalo, da razlika v ravni bebljanja glede na spol in izobrazbo staršev ni značilna. Podatki kažejo pomembno razliko v ravni bebljanja ter ravni interakcije z odraslo osebe glede na starost, medtem ko to ne drži za raven igre z vrstniki. Raven motorika, ki je bilo največkrat po postavkah opaženo področje, se v nasprotju s pričakovanji ne razlikuje glede na spol in starost. Izobrazba staršev na opazovana področja ne vpliva pomembno, čeprav aritmetične sredine kažejo, da so otroci staršev s srednješolsko izobrazbo pri vseh štirih postavkah dosegali višje ravni kot otroci staršev z najvišjo stopnjo izobrazbe.
Ključne besede: Razvoj govora, zgodnja obravnava, vloga staršev, vloga vrtca, strategije za razvoj govora.
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 2593; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (760,59 KB)

2.
LUTKOVNE PREDSTAVE Z OTROKI V VRTCU ZARJA - CELJE
Anita Zupanc, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Lutkovne predstave z otroki v vrtcu Zarja – Celje zajema teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature opisali vrste lutk ter vlogo in vpliv lutk na otroka v predšolskem obdobju. Lutka je namreč še kako pomembna; za predšolskega otroka je zabavna in zanimiva, hkrati pa izjemno izobraževalno, socialno in terapevtsko sredstvo v obdobju največjega razvoja. V naslednjih poglavjih smo pisali o pripravi na lutkovno predstavo, dotaknili pa smo se še ostalih podpoglavij, ki se povezujejo s pripravo oziroma organizacijo in izvedbo lutkovne predstave, to so izdelava lutk in scene, izbira besedila in glasbe ter uporaba motivacije oziroma spodbud. V praktičnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika želeli pri vzgojiteljih drugega starostnega obdobja izvedeti, koliko oziroma, ali se odločajo za organizacijo in izvedbo lutkovnih predstav z otroki, iskali pa smo tudi odgovore na splošna vprašanja v zvezi z uporabo lutke v vrtcu. Namen praktičnega dela je bil dobiti odgovore na zastavljena vprašanja, hkrati pa smo želeli, žal vse prepogosto spregledano vejo umetnosti, spet približati vzgojiteljem, ki so sodelovali v raziskavi. Lutka je namreč tista neživa stvar, ki v naših rokah čudežno oživi in otroka popelje v svet domišljije, hkrati pa se lutka oziroma lutkovne predstave z otroki povezujejo tudi z drugimi področji kurikuluma, to je z glasbeno in likovno umetnostjo, gibanjem, družbo ter jezikom.
Ključne besede: lutka, lutkovna predstava, predšolska vzgoja, vrtec, otrok.
Objavljeno v DKUM: 18.03.2016; Ogledov: 2110; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

3.
Popolna gospodična
Anita Zupanc, 2011

Opis: Popolna gospodična
Ključne besede: elektronske knjige
Objavljeno v DKUM: 30.12.2015; Ogledov: 1380; Prenosov: 39
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici