| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA NAGRADNE IGRE V PODJETJU KOTANYI D.O.O.
Anita Drobnič, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava enega od načinov pospeševanja prodaje – nagradne igre. Opisali smo potek nagradne igre in ugotovitve, ali nagradne igre pripomorejo k prepoznavnosti podjetja ter postopno tudi k pospeševanju prodaje in zadovoljstvu kupcev. Diplomsko delo obsega devet poglavij. Prvo je uvodno. V drugem poglavju smo podrobneje predstavili pospeševanje prodaje, namen, orodja, razloge in preverjanje uspešnosti pospeševanja prodaje. V tretjem poglavju smo opisali nagradne igre kot način pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju pa smo prikazali nagradno igro v podjetju Kotanyi d.o.o., kako sodelovati v nagradni igri. V petem poglavju smo predstavili podjetje Kotanyi d.o.o. Šesto poglavje opisuje potrošnika v odnosu do nakupa, zadovoljstvo potrošnikov in odnos potrošnika do podjetja. Sedmo poglavje prikazuje pravno ureditev nagradnih iger v drugih državah in predzadnje, osmo poglavje opisuje slovenski oglaševalski kodeks. Deveto poglavje je raziskovalni del, kjer je grafično prikazana analiza ankete, interpretacija in ugotovitve.
Ključne besede: nagradna igra, pospeševanje prodaje, potrošnja, podjetje Kotanyi d.o.o., anketa
Objavljeno: 24.10.2012; Ogledov: 1197; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici